Тест-драйв «доступного» кросовера Volkswagen T-Roc

Автор: Роман Галімон | 26 Бер, 2020

Компактний кросовер Volkswagen T-Roc прийшов в Україну для підкорення досі невипробуваного для марки сегменту ринку. Чим же може німецький SUV привабити клієнтів та відвернути їх від конкурентів?

Volkswagen задумав T-Roc для боротьби за споживачів, які хочуть купити собі невеликий та стильний кросовер, але не бажають або не мають можливості переплачувати за середній або великий позашляховик.

В принципі, це не єдиний задум стосовно цієї моделі, а загальна картина, якщо переглянути кілька рекламних відео, складається в те, що цей автомобіль вперто буде проторувати місце для себе на світовому ринку. А саме у сегментів компактних кросоверів.

Але й конкурентів в цій ніші теж вистачає. Фактично, це одне з найпопулярніших рішень, яке приваблює покупців. Не секрет, що цей сегмент активно розвивається й автовиробники продовжують штампувати пропозиції.

То чим же Volkswagen T-Roc кращий за інших?

По-перше, автомобіль зроблений для фанатів «Вольксвагенів». Ба більше, він багато в чому нагадує бестселер компанії – Golf. Багато хто, навіть, називає T-Roc позашляховою версією «Гольфа». То ж якщо ви фанат VW, то повз цієї машини точно не пройдете.

По-друге, Volkswagen з цим «продуктом» намагається вийти за рамки звичних та статусних «Туарегів» та «Тігуанів». Виробник пропонує одинадцять кольорових комбінацій в екстер’єрі машини та їхнє продовження у вигляді кольорових вкладок всередині. Лише це дає можливість неабиякої персоналізації автомобіля, не говорячи про безліч наявних опцій.

По-третє, традиційна німецька якість не зможе викликати нарікань щодо збирання кросовера та заявлених характеристик не лише в момент придбання, але й протягом років експлуатації.

Молодіжний екстер’єр

Але повернемося до самої машини. Дизайн серійного Volkswagen T-Roc був презентований у 2017 році й можливо незабаром на модель чекає невеликий «фейсліфтинг», проте у цього кросовера й без того доволі впізнаваний силует.

Тим не менш, модель була презентована в Україні лише 2019 року й з тих пір бореться за свого покупця.

Цікаво, що навіть самою презентацію Volkswagen дав зрозуміти, хто може поставити у свій гараж T-Roc.

Вочевидь, цей кросовер розрахований на молодих та енергійних людей, або на тих, хто себе досі такими вважає. При цьому представлений він в Україні у трьох комплектаціях: Life, Style та Sport.

До нас на тести потрапила версія Sport, яка ззовні відрізняється хромованими рейлінгами на даху, темним склінням, червоними супортами, 17-дюймовими дисками «Kulmbach» та LED фарами й ліхтарями.

Крім того, у якості опцій машину можна оснастити панорамним зсувним дахом, електроприводом кришки багажника (який був у нашій комплектації) та опціональною адаптивною підвіскою DCC. Ну а фішкою T-Roc, мабуть, є світлодіодні покажчики повороту, які водночас є денними ходовими вогнями, та виконані у формі шестикутника.

Очікуваний інтер’єр

Коли сідаєш у Volkswagen, то звісно очікуєш на певний рівень ергономіки та комфорту. Й тут T-Roc виправдовує всі очікування: абсолютно зручні сидіння та взагалі органічний інтер’єр.

У всіх комплектаціях пропонується тканинна оббивка сидінь, проте за доплату можна замовити й шкіряну (так в тестовій версії встановлений опціональний шкіряний пакет Vienna за 58 288,90 грн).

Також відмінністю тестового зразка були спортивні сидіння, яким й належить бути в версії Sport, звісно з червоним простроченням, що також присутнє на шкіряному кермі. Це вже входить у пакет Sport, яким й відрізняється однойменна комплектація.

Крім того, у пакет Sport також входить червона амбієнтна підсвітка на дверях, сталеві накладки на педалі, можливість вибору профілю їзди, стеля чорного кольору та темно-тоновані вікна.

Також лише для цієї версії були обрані сірі декоративні панелі «Caribou Grey», якими оснащені зона медіасистеми, двері та центральна консоль.

В інших комплектаціях можна обрати чорний (в базовій версії) та веселі кольори: жовтий, синій та червоний. Зразки таких комплектацій були представлені на презентації й тут кожний може обрати на свій смак.

Далі, окрім мультифункціонального керма з підкермовими клавішами перемикання передач DSG, яке доступне лише в Sport, кидається в очі й інтерактивна цифрова панель приладів (Active Info Display) та медіасистема з 8-дюймовим сенсорним дисплеєм.

Все налаштовується досить інтуїтивно, а до медійної системи можна підключитись через Apple CarPlay/Android Auto, але через USB-кабель.

Крім того, медійна система оснащена 6 динаміків, картоприймачом SD, CD-програвачем та двома роз’ємами USB та Bluetooth, останній звісно дозволить без проблем спілкуватись під час руху.

Комфортний всередині

За комфорт всередині відповідають двозонний клімат-контроль, який навіть оснащений протиалергеним фільтром, що досить важливо для міських умов з постійними заторами та не найкращою екологією.

Також, якщо автомобіль експлуатується цілий рік, то взимку не будуть зайвими обігрів передніх сидінь й форсунок омивання лобового скла та дзеркала з електроскладуванням з тим же обігрівом.

Єдиним мінусом в комфорті T-Roc є те, що в жодній комплектації не має електричного регулювання крісел. Задній ряд взагалі не може змінювати нахил спинки сидіння. Це, мабуть, і є частиною певного компромісу доступності моделі.

Так само, в цей компроміс входить чимала кількість речей, виведених в опції: навігаційна система Discover Media, паркувальний асистент, електропривід кришки багажника та інше.

Проте все ж T-Roc дозволяє комфортно розмістись в салоні водію та всім пасажирам (яких бажано має бути двоє на задньому сидінні), а багажне відділення навіть дозволить планувати дальні мандрівки й може збільшуватись, за бажанням, від 445 до 1290 літрів при складанні заднього ряду.

У багажнику знову ж таки лежить докатка, але для міста, можливо, й не треба більшого.

Й комфортний на дорозі

Комфортність в салоні також передається й на рух автомобіля. Все що потрібно для міського кросовера, цей автомобіль має.

Хоча для T-Roc в Україні пропонується безальтернативний 1,5-літровий бензиновий двигун та трансмісія у вигляді автомату DSG й лише переднього приводу, цього знову ж таки досить для компактного кросовера.

Можливо, Volkswagen розширить перелік комплектацій, якщо наш ринок буде гарно реагувати на цю модель.

В цілому за час тестів T-Roc споживав 8,6 літрів на 100 км, хоча на трасі можна була вийти на економію у 6,1 літри на 100 км.

Нерівності автомобіль долає спокійно, а на високій швидкості шумоізоляція дозволяє спілкуватись із пасажирами так само, як й на низьких обертах.

Проте, найбільш вражаючим від тестів стала присутність в комплектації Sport можливості вибору профілю їзди (Comfort, Normal або Sport). За бажанням, можна або намагатися заощаджувати пальне й мати спокійне кермування або ж мати кращий розгін та динаміку й забути про співвідношення літрів та кілометрів.

Звісно, профілі їзди ще більше можуть розкритися за наявності опціональної адаптивної підвіски DCC, яка включає прогресивне кермо та амортизатори з можливістю регулювання відповідно до вибраного профілю їзди.

Однак й сама наявність можливості обирати свій спосіб їзди вже не може залишити байдужим до комплектації Sport.

Безпека як стандарт

Цікаво, але системи безпеки майже однакові для всіх комплектацій. Базова версія Life не має лише автоматичного регулювання дальнього світла та адаптивного круїз-контролю.

Інші базові асистенти на помічники присутні в будь-якому T-Roc: асистент утримання смуги руху, 10 подушок безпеки та 2 шторки, асистент рушання вгору й, звісно, ESC й ABS та інші.

Проте в опції (для всіх комплектацій) виведені паркувальний асистент, система розпізнавання втоми водія та деякі інші.

Крім того, T-Roc добре впорався з краш-тестами Euro NCAP та отримав максимальну оцінку на п’ять балів.

Ціна вибору

Враховуючи наявність лише трьох комплектацій для України, здавалось, що вибір фактично не дуже багатий. Проте завдяки чисельними опціям до кожної з комплектацій, майбутній власник може створити свій унікальний T-Roc.

На даний момент, базова комплектація Life коштує від 729 455 грн, середня комплектація Style стартує від 788 486 грн, а топова Sport – від 861 583 грн.

Аби отримати такий T-Roc, який був на наших тестах, доведеться доплатити за синій колір та чорний дах (32 281,52 грн), диски “Kulmbach” R17 у кольорі Adamantium Silver (3 946,64 грн), згаданий пакет Vienna (58 288,90 грн), електропривід кришки багажника (12 683,23 грн). В підсумку, за допомогою он-лайн конфігуратора можна створити автомобіль майже за мільйон – точніше 968 783,04.

Ціна ніколи не була найкращою рисою Volkswagen, проте за неї точно можна придбати іміджевий автомобіль з гарним рівнем технічного виконання та з впевненістю, що він довгі роки буде служити без жодних проблем.

Крім того, Volkswagen в Україні може запропонувати кілька шляхів придбання автомобіля (два види лізингу або кредитування) й все це також доступно для прорахунку на сайті компанії.

Отже розпочати мандрівку з T-Roc дуже просто – потрібно лише зважитись.

Volkswagen T-Roc
Двигун бен., 1498 см3
Потужність 150 к.с., 250 Нм
Трансмісія Автоматична 7-cтупінчата DSG
Привід передній
Максимальна швидкість 205 км/год
Розгін 0–100 км/год 8.4 с
Витрата палива траса – 6,1 л на 100 км

місто – 8,6 на 100 км

Шини 215/55 R17
Дорожній просвіт 161 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1350 /1618 кг
Вантажний відсік 445 / 1290 л
Паливний бак 50 л
Вартість мінімальна* 729 455 грн
Вартість тест. авто. * 968 783,04грн

*Вартість на 24.03.2020 р.

 

Галерея Volkswagen T-Roc:
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон
Фотограф: Роман Галімон





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest