Тест-драйв Nissan X-Trail: безпечний кросовер

Автор: Роман Галімон | 24 Гру, 2019

Оновлена версія японського кросовера Nissan X-Trail потрапила до нашої редакції на тести наприкінці осені – і ось наша історія про нього.

Почнемо здалеку. Перше покоління Nissan X-Trail було створено у 2001 році на платформі Nissan FF-S, що також була використана на легкових моделях Nissan Primera і Nissan Almera. А ось дизайн кросовера був виконаний у стилі позашляховика Nissan Patrol. Мабуть, багато хто пам’ятає панель приладів, яка була розміщена посередині торпеди. Машина також мала управління повним приводом All Mode 4×4 та позиціонувалась як справжній позашляховик.

 Читайте також:

Але у 2007 році з’явилось вже друге покоління кросовера, яке отримало нову лінійку моторів та отримало нову інтелектуальну систему повного приводу ALL-MODE. При цьому покоління було створено на платформі Nissan C, яка з’явилася роком раніше для компактного побратима Nissan Qashqai.

Третє ж покоління X-Trail буле презентовано у 2013 році і у продажі з’явилося вже наступного. Вочевидь, в оновленому кросовері акценти були зроблені на міський автомобіль, який став більш лаконічним та сучасним.

Помаранчевий кросовер, який потрапив до нас на тести, по суті є оновленою версією третього покоління, яка увібрала найновітніші та, в принципі, вже базові технології для сучасного автомобіля, особливо в сфері безпеки руху.

Проте, звісно, X-Trail також змінив свій зовнішній вигляд. Тепер кросовер стала виразнішим та агресивнішим. Машина отримала нові фари, які змінили форму та стали виразно більшими. У топовій комплектації автомобіль отримав Full LED фари із системою адаптивного освітлення.

V-подібна вставка радіаторна решітка стала теж більшою, а завдяки зміні бамперів автомобіль став на 50 мм довшим (4690 мм). Нижня частина дверей тепер отримала хромові накладки, задні двері досі мають майже перпендикулярне відкриття – 77°, що досить зручно для задніх пасажирів.

В цілому зовнішній дизайн не викликає занадто захопливих або негативних реакцій. Він виконаний у сучасному міському стилі, і машина гармонійно виглядає на вулицях міста. Проте, як то кажуть, найголовніше сховано всередині.

Безпека понад усе

Перше, на чому акцентує свою увагу Nissan – це безпека. У кросовер вкладено концепцію Nissan Intelligent Mobility, яка має полегшити кермування машиною завдяки всім системам безпеки, що вкладені в автомобіль.

Все починається, навіть, з емблеми Nissan на капоті, яка фактично працює як радар для інтелектуальної системи екстреного гальмування (хоча, на диво, машина немає адаптивного круїз-контролю). Також кросовер отримав майже стандартні для цього сегменту система контролю рядності руху, систему моніторингу сліпих зон та навіть систему розпізнавання дорожніх знаків.

Для тих, в кого є проблеми з паркуванням, також розроблено кілька рішень та «помічників». Окрім звичних передніх та задніх датчиків, машина має монітор кругового огляду на 360° завдяки камерам, вмонтованим по периметру автомобіля. Хоча, можливо, функція автопаркувальника, яка вже доступна на деяких моделях конкурентів, допомогла більше.

При цьому, також буде корисною система попередження про перехресний рух позаду, завдяки якій можна дізнатися про наявний будь-який зустрічний рух позаду машини (наприклад, при виїзді з парковки).

Звісно, мова йде про топову комплектацію Tekna, яка й була у нас на тестах. Для справедливості, варто додати, що на Україні також доступні версії Visa, Acenta, N-Connecta, які звісно різняться типом двигуна та трансмісії.

Наша версія мала дизельний двигун 1,6 dCi з потужністю 130 к.с. та автоматичною трансмісією CVT, проте привід був лише на передню вісь. В цій же версії з цим же двигуном також доступна повнопривідна версія, але лише з механічною трансмісією. Крім того, Nissan пропонує в Україні бензинові агрегати на 2,0 літра та 2,5 літра, і останній доповнюється лише повнопривідною трансмісією з автоматичною коробкою передач.

Всередині

Другим великим плюсом є, звісно, комфорт всередині. Шкіряний салон доступний лише у комплектації Tekna. Також при цьому машина обладнана чималою кількістю інших систем, які допомагають у повсякденному житті.

Мова йде й про приємний дизайн панелі приладів, яка має 5-дюймовий екран, а також шкіряне кермо зі скошеною нижньою частиною. (Вочевидь, кермо «зачепили» новітні тенденції. Хоча на керованість це не впливає). Також гармонічно виглядає центральний 7-дюймовий монітор мультимедійна системи й навігації.

Все це доповнено підігрівом всіх сидінь та керма, двозонним клімат-контролем та динаміками Bose.

Непогано? Проте є кілька але. 7-дюймовий монітор виводить дані фактично застарілої мультимедійної системи, яка була створена ще для попередньої версії третього покоління X-Trail та досі не має важливих для водія Android Auto та Apple CarPlay. Також сам інтерфейс системи явно не найсучасніший, як для 2019 року.

На весь салон автомобіля передбачений лише один роз’єм USB, при тому що виходів на 12 В (або просто для «запальнички») аж три. При цьому скористатися зарядкою для мобільного можуть лише на першому ряду, адже для другого ряду потрібно буде або «кидати кабель», або передавати пристрої на зарядку.

Задній ряд також буде змушений просити вмикати та вимикати підігрів сидінь, адже кнопки активації знаходиться біля важеля коробки передач. Більш того, підігрівається одразу весь задній диван – отже це принаймні неенергоефективно та може бути некомфортно для іншого пасажира на дивані.

Мабуть, до розділу незначних недоліків варто занести місце розміщення кнопки «підігрів керма», яка знаходиться в загальному блоці кнопок доволі низько та незвично під кермом.

Проте варто відмітити й позитив для заднього ряду. Крісла можна переміщувати, а отже регулювати простір для ніг. Так само можна регулювати нахил спинок. У спинці середнього місця, до речі, сховані підстаканники, що робить перебування п’ятого пасажира не дуже доречним. Звісно, переміщення крісел відбувається в ручному режимі, а не в автоматичному, як для переднього ряду. Однак, є також величезний прозорий дах та окремі повітроводи, що зробить подорож для пасажирів позаду максимально комфортною.

На зручність у подорожі також налаштовує багажний відсік, який у ніссановському стилі пропонує кілька полиць для оптимального розміщення багажу. При тому, що внизу багажника схована «докатка», в якій розміщений сабвуфер Bose.

Саме ж багажне відділення кросовера має обсяг 497 літрів. Якщо скласти задній диван, то корисний об’єм збільшується більш ніж в три рази – до 1585 літрів. А вишенькою на торті є електропривід багажних дверей із сенсором безконтактного доступу. Приємно, коли при зайнятих руках можна відкрити багажник лише помахом ноги.

Без генів позашляховика

Третє покоління X-Trail вже не подається, як машина з підвищеною прохідністю. Навіть у брошурі про кросовер інформація про позашляхові можливості наводиться майже останньою. Що вже говорити, коли в нашій топовій версії немає навіть звичної «шайби» перемикання режимів.

Звісно, вона й не потрібна, адже наша версія була лише передньопривідною. Тепер X-Trail все більше подається, як машина для драйву, подорожей та зручного міського життя.

Проте не варто забувати, що повнопривідні комплектації все ще оснащені системою All-Mode 4×4-i. Також всі машини мають системи допомоги при старті вгору (HSA), система допомоги під час спуску (HDC) та утримання автомобіля (Auto Hold).

Також X-Trail зберіг дорожні просвіт на рівні 210 мм, а кути в’їзду навіть покращились у порівнянні з попередником.

Через всю Україну без дозаправки?

Однак, найбільшою перевагою Nissan є різноманітність двигунів та трансмісій і їхня ефективність. Знову ж таки наша тестова версія, відповідно до даних виробника, мала б витрачати 4,6 літра на 100 км за містом, що з паливним баком у 60 літрів має дати теоретично проїхати 1304 км (тобто більше, ніж від Харкова до Львова).

Проте нам не вдалося досягти такої цифри, як й витрат у 5,8 літрів на 100 км у міському циклі, так й 5,1 літрів на 100 км у змішаному. Можливо, через зимову погоду та й зимову гуму, наша цифра не впала менше 7,2 літрів на 100 км у змішаному циклі.

Це не говорить, що машина не економна. Це лише провокує взяти цей справжній японський кросовер на трасу та перевірити самотужки його здатності у далеких мандрівках, комфорті та безпеці. А з цим у X-Trail все в порядку!

Технічні характеристики та ціна:

Nissan X-Trail
Двигун диз., 1598 см3
Потужність 130 к.с., 320 Нм
Трансмісія X-Tronic CVT (варіатор)
Привід Передній
Максимальна швидкість 180 км/год
Розгін 0–100 км/год 11,4 с
Витрата палива місто – 7,2 л на 100 км
Шини 225/60 R18
Дорожній просвіт 210 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1 714 / 2 120 кг
Вантажний відсік 497 /1585 л
Паливний бак 60 л
Вартість мінімальна* 559 990 грн
Вартість тест. авто. * 868 090 грн

*Вартість на 24.12.2019 р.

Галерея Nissan X-Trail:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest