Оновлений кросовер Mazda CX-3: тест-драйв моделі

Автор: Роман Галімон | 09 Лют, 2020

За кілька років субкомпактний кросовер вже встиг знайти своїх прихильників, а минулого року Mazda вирішила оновити CX-3 та провела презентацію на нью-йоркському автосалоні. Тепер автомобіль вже доступний в Україні.

Звісно, найголовніші зміни стосувалися дизайну, як зовнішнього та й внутрішнього, який знову ж залишився в стилі KODO.

Зовнішній дизайн й без того був гарним у попередньої версії, але після кроку вперед на «дорослішому» СХ-5, варто було чекати апгрейду на молодшому кросовері. Тепер CX-3 отримав нову решітку радіатора, хромовані деталі й нові 18-дюймові колісні диски.

В інтер’єрі з’явилася нова центральна консоль і нове оформлення передньої панелі, а також нові сидіння. Крім цього, механічний ручник «перетворився» на електронного помічника.

В Україні продається лише дві версії цього кросовера Touring+ та Style+, які розрізнити ззовні майже неможливо. Хіба що діаметри коліс ці версії мають різні: шістнадцять та вісімнадцять відповідно.

Найбільша різниця чекає всередині, де топова версія отримала шкіряний салон, електричне регулювання сидіння водія, проекційний дисплей, підкермові перемикачі передач, камеру заднього виду та систему безключового доступу.

Під капотом

Проте найважливіше, на що робить акцент Mazda – це оновлений двигун із технологіями Skyactiv, що має надати технологічності й ефективності та максимізувати динаміку за зниженої кількості шкідливих вихлипів.

Для обох версії моделі наявний лише один дволітровий двигун та одна автоматична шестиступенева коробка передач. І хоча для версії з переднім приводом доступно лише 121 к.с., то повнопривідний СХ-3 отримує 150 конячок. При цьому максимальний крутний момент однаковий для обох машин – 206 Нм при 2800 об/хв.

Звісно, передньопривідний кросовер трохи економічний, але той, що потрапив до нас на тести, показував на трасі витрату пального в 6,8 літрів на 100 км при заявлених 6,1 за циклом NEDC. Хоча зимові умови та відповідна гума теж могли вплинути на цей показник.

У місті витрати будуть ще більшими, навіть попри наявність системи автоматичного запуску/зупинки двигуна i-Stop.

Контролювати автомобіль також допомагають численні системи безпеки, які стежать за машиною в дорожньому потоці та попереджають про виїзд зі смуги або «сусідів» у сліпій зоні. Загалом систем безпеки аж тринадцять і все зроблено для того, аби полегшити життя водію.

Для версії з повним приводом буде актуальна система i-ACTIV All-Wheel-Drive, що допомагає визначати тип зчеплення коліс із поверхнею, та за допомогою технології G-Vectoring Control розподіляє потужність між передніми та задніми колесами.

Проте попри гучні назви слід розуміти, що машина зроблена лише для безпечного маневрування містом за будь-якої погоди, а не для подолання важкого бездоріжжя. З дорожнім просвітом 160 мм автомобіль знаходиться над дорогою лише на 5 мм вище за Mazda3.

А ось розігнатися від світлофора до світлофора – це дуже просто. За 9,6 секунд повнопривідний СХ-3 виходить за межі 100 км/год, що лише на 0,6 секунди гірше за преміальну версію СХ-5. І, звісно, в СХ-3 є спеціальний режим Sport, який дозволяє двигуну «дихати на повні груди».

Якийсь він маленький

Природно, якщо сісти в салон, то відразу відчувається спорідненість з Mazda2, а не з СХ-5. Місце для кожного пасажира та й водія дуже обмежено. Проте, якщо передні пасажири можуть регулювати сидіння, то у задніх не регулюється ані положення спинки, ані положення сидіння.

Середнього заднього місця практично немає, адже воно дуже маленьке та в спинці вбудований підлокітник, в якому до речі немає ані регулювання підігріву сидінь, ані виходів USB, що присутні знову ж таки на СХ-5. Місце для ніг пасажирам позаду також обмежене тим, що посередині проходить тунель, в якому схована трансмісія до задніх коліс.

Задні пасажири також будуть обмежені й в оглядовості, адже задні вікна через особливості дизайну та занижений дах мають дуже невелику площину для відкриття. Все це говорить про те, що задній ряд більш пристосований для дітей або пасажирів невисокого росту.

Вся ж увага та переваги комфорту дістаються водію та передньому пасажиру. А до них, до речі, входять дійсно приємний та сучасний інтер’єр, який зроблений з гарних матеріалів. На передній панелі одразу помітна мультимедійна система з кольоровим сенсорним 7-дюймовим монітором, яким також можна керувати й джойстиком HMI, що отримав назву від абревіатури слів Human-Machine Interface.

Інші більш звичні поєднання слів Android Auto, Apple Car Play, Mirror Link теж присутні в машині та готові надати всім присутнім всі можливі функції медійної системи, а акустична система Bose лише підкреслить її переваги.

Варто відзначити, що всі деталі інтер’єру, якщо вони не оздоблені шкірою, приємні на дотик, а сам салон має фірмову звукоізоляцію, а це дозволяє водію сконцентруватись на дорозі, а пасажирам перепочити від міської метушні.

Взимку можна розраховувати на підігрів керма та передніх сидінь, хоча, знову ж таки, остання функція недоступна для заднього ряду.

А що ж позаду задніх сидінь? Там одразу починається багажник, який складає лише 350 літрів, що звісно менше ніж у СХ-5 (442 л), і менше за Mazda3 (419 л). Хоча це все ж краще за деяких прямих конкурентів. Як то кажуть, хотіли компактність – отримайте.

Zoom-Zoom

Керованість машинами Mazda завжди на висоті, адже компанія вкладає дуже багато технологій у поводження своїх автомобілів на дорозі та взагалі стиль Zoom-Zoom.

Всі інші розумні слова на кшталт Skyactiv–Drive, G-Vectoring Control, i-ACTIV All-Wheel-Drive та багато інших мають її покращувати і вони дійсно це роблять. Зокрема, пілотувати СХ-3 дуже приємно, а дивлячись у проекційний дисплей під лобовим склом дійсно відчуваєш себе пілотом.

Посадка для водія теж більше схожа на посадку у звичному седані, аніж у стандартному кросовері чи позашляховику. Тому, звісно, й емоції з’являються відповідні.

Цьому також допомагає підвіска (спереду МакФерсон, позаду – торсіонна балка), яка дуже гарно справляється з усіма нерівностями, а також невелика вага самого автомобіля.

Динамічності можуть надати підкермові пелюстки або ручний режим автоматичної коробки передач. Проте навряд чи варто занадто сильно поспішати на цій машині. Нехай оглядачі навколо краще роздивляться дизайн у стилі KODO.

Mazda CX-3
Двигун бен., 1998 см3
Потужність 150 к.с., 420 Нм
Трансмісія 6AT 4WD
Привід повний
Максимальна швидкість 195 км/год
Розгін 0–100 км/год 9.6 с
Витрата палива траса – 6,8 л на 100 км

місто – 8,4 л на 100 км

Шини 215/50R18
Дорожній просвіт 160
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1 292 / 1 808 кг
Вантажний відсік 350 /1260 л
Паливний бак 44 л
Вартість мінімальна* 589 100 грн
Вартість тест. авто. * 711 600 грн

*Вартість на 07.02.2020 р.

 

Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest