Тест-драйв класичного німецького седана Opel Astra

Автор: Роман Галімон | 10 Кві, 2020

Французький концерн PSA офіційно повернув марку Opel в Україну, а модель Astra має стати доступним німецьким автомобілем та «порвати» технологічніших та дорожчих конкурентів. Що ж чекати від «Астри»?

Машини Opel завжди сприймалися в України неоднозначно і, можливо, це траплялося тому, що цей німецький бренд повсякчас програвав відомому німецькому тріо VW-Audi-Mercedes. Проте у 2017 році Opel позбувся американського коріння у вигляді General Motors та отримав новий прихисток у групі Peugeot Société Anonyme (Groupe PSA).

Тепер, здається, справи в «Опеля» мають піти краще, бо всією Європою, та й в Україні також, було зроблено повний перезапуск марки.

Що ж ми маємо?

Седан Astra став однією з моделей, яка була перезапущена в Україні. При цьому Astra, яка має також у своєму портфоліо кузови хетчбеку та універсалу, продаватиметься на нашому ринку лише як седан. Чому?

Традиційно, в Україні краще «заходять» седани, які можуть бути як й сімейною машиною, так й бюджетним офісним автомобілем. Та й той факт, що PSA продає також хетчбеки Peugeot 101, 208 та 308 ймовірно теж зіграв свою роль у відсутності хетчбека «Астри» у нас (як й наявність Citroen C3 також).

Сама ж модель Astra з 1991 року вже пережила кілька оновлень й в Україні зараз доступна четверта генерація, яка випускається з 2009 року. Найостаннішу ж версію, яка має літеру K у назві (після версій F, G, H та J) та вже навіть має рестайлінгове оновлення, не варто очікувати на нашому ринку. Принаймні, до кінця 2019 року.

Отже, фактично, зараз «наш» седан Astra є машиною 2009 року, тобто її можна назвати «класичним» Опелем.

Можливо, коли модель дуже сильно зміниться вже у 2021 році, адже її мають перевести на платформу EMP2, що мають інші машини групи PSA, то й України дістанеться сучасний Opel Astra.

Але поки маємо те, що маємо.

Класичний екстер’єр

Говорити щось багато про екстер’єр «Астри» важко, бо він дійсно несучасний та не чіпляє. Машина, насправді може бути гарним варіантом для бюджетного сімейного седану або офісним авто, адже навіть у базовій версії машина продається у білому кольорі, а за додаткове фарбування у червоний або сріблястий потрібно буде заплатити 5720 грн. та 11440 грн. відповідно. До речі, для замовлення також доступні ще три кольори.

У двох комплектаціях, які пропонуються в Україні (Enjoy та Enjoy plus), наявні галогенові фари головного світла, тонування всіх вікон та лобового скла, а ось топову версію ззовні можна відрізнити системою автоматичного включення склоочищувачів й фар та задніми датчиками паркування.

Також версії, які мають автоматичну шестиступенову коробку передач, отримали 16-дюймові алюмінієві диски, а «Астри» на механіці стандартно оснащуються сталевими дисками R16x6,5. Хоча, звісно, шини однакові для всіх комплектацій – 205/60 R16.

Класична техніка

Двигун теж пропонується один – турбований бензиновий 1,4 літровий агрегат, який був розроблений ще за часів General Motors для моделей Opel. Третя генерація цього двигуна (під кодом A14NET) фактично має 1364 см3 та видає 138 к.с. при 6000 об/хв, але при цьому максимальний крутний момент у 200 Нм доступний в діапазоні від 1850-4900 об/хв.

При цьому машина отримала доволі цікаве поєднання підвісок: попереду – класична McPherson, позаду – напів незалежна, механізм Ватта. І це, мабуть, було перше, що дійсно «зачепило» в «Астрі». Підвіска дійсно рівно проходить дорожні нерівності та дає відчуття спокою в салоні.

Є припущення, що механізм Ватта опинився на цій генерації Astra, адже машина спеціально готувалася для країн Східної Європи та її поганих доріг.

До речі, машина має також й непоганий кліренс у 165 мм, що більше навіть ніж у деяких компактних кросоверів.

Явно нетиповий інтер’єр

Якщо сісти в салон то одразу натикаєшся на центральну консоль, яка має безліч кнопок. Їх настільки багато, що аби розібратись в них потрібно дуже багато часу, хоча зроблені вони, мабуть, за німецькою логікою.

Зверху розташовані кнопки аварійної сигналізації, відкриття багажника та відключення подушок безпеки. Нижче йдуть кнопки вимкнення ESP, відкриття багажника та вимкнення парктроніка. Ще нижче розташоване управління медійною системою з 20 кнопками та двома «шайбами», а ще нижче блок управління клімат-контролю з 13 кнопками, серед яких також підігрів сидінь та керма, та два регулятора температури. Всього, 40 кнопок. Too much?

Але, ми ж розуміємо, що ми говоримо про попередню версію Astra. Нова версія К такої «розширеної» консолі точно не матиме.

Порівняйте вигляд моделі, яка продається в Україні, та машини, яка вже продається, наприклад, в Німеччині.

Сподіваємось, що незабаром шанувальники марки зможуть отримати в своє розпорядження й найостаннішу модель.

На разі, модель на українському ринку називають «розумним форматом» і це зрозуміло, адже фактично це «бюджетний» варіант, який має забезпечити німецьку якість за відповідні гроші. (Хоча, знову обмовка – машини виробляють на заводі у Польщі).

Проте й за ці гроші можна отримати «розумний» комфорт: шкіряне кермо з підігрівом, механічне регулювання передніх сидінь, клімат-контроль, підігрів передніх сидінь. І це, мабуть, все. Мультимедійна система складається лише з радіоприймача та чотирьох динаміків з Aux-входом та одним USB, хоч й управління системою продубльовано на кермі.

В нашій версії «Астри» був також невеликий кольоровий дисплей, але в комплектаціях для України він непередбачений. Замість нього йде звичайний однокольоровий екран, що відкидає можливість встановлення камери заднього огляду. Тому при паркуванні допомагають лише задні датчики паркування.

Екран на приладовій панелі теж однокольоровий, проте окрім інформації про дистанцію та споживання пального, виводить також показники тиску в шинах.

Якщо пересісти на задні сидіння, то стає одразу зрозуміло що місця для пасажирів там достатньо. Але тут немає ані регулювання нахилу сидіння, ані регулювання дистанції від переднього ряду. Немає навіть підлокітника.

Проте сидіння можуть складатися та збільшувати багажник з 460 до 1010 літрів. І це при тому, що під днищем схована повнорозмірне запасне колесо.

Навіщо купувати Opel Astra?

Так, це не найсучасніша новинка автопрому, яка прийшла до нас прямо з Парижського автосалону. Треба усвідомлювати, що це навіть не остання версія моделі Astra. Чим вона може зачепити?

Звісно, ціною. Якщо конкуренти вже давно пішли вперед в плані технологічності та ціни, то Astra тут пасе задніх, у гарному сенсі. Якщо, ви не женетеся за останніми помічниками на дорозі, а бажаєте все тримати під своїм контролем, то цей автомобіль може стати гарним вибором.

І не подумайте зайвого. Тут те ж є системи безпеки, ABS, ESP, круїз-контроль та навіть Hill Start Assist (проте лише з АКПП), система кріплення дитячих автокрісел ISOFIX, що важливо для молодих батьків, сигналізатор про непристебнуті ремені безпеки та подушки безпеки для водія й переднього пасажира. Все ж таки непогано?

Крім того, сама машина споживає не так вже й багато пального. Зрозуміло, що в місті не варто очікувати менше 10 літрів на 100 км (хоча без заторів ми вийшли на 9,6), проте за містом за розумною швидкості у 90-100 км/год можна спокійно їхати в режимі споживання 5 л/100 км. Звісно, це в ідеалі, але правда десь посередині.

 

Opel Astra J

Двигун бен., 1364 см3
Потужність 140 к.с., 200 Нм
Трансмісія 6-ст. автоматична
Привід передній
Максимальна швидкість 205 км/год
Розгін 0–100 км/год 10.3 с
Витрата палива траса – 5,2 л на 100 км

місто – 9,6 на 100 км

Шини 205/60 R16
Дорожній просвіт 165 мм
Кузов седан
Дверей/місць 4/5
Маса споряджена/повна 1472/1965 кг
Вантажний відсік 460 л
Паливний бак 56 л
Вартість мінімальна* 409 200 грн
Вартість тест. авто. * 476 800 грн

*Вартість на 10.04.2020 р.

 

Галерея Opel Astra:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest