Тест-драйв Peugeot 5008: універсальний кросовер

Автор: Роман Галімон | 31 Гру, 2019

Друге покоління Peugeot 5008 нарешті потрапило до нас на тести, і це сталося після презентації в Україні нового кросовера Citroen C5 Aircross від французького виробника PSA. То ж цікавим було порівняти відчуття від двох французьких марок.

Одразу варто зауважити, що Peugeot 5008 націлений на зовсім іншу частину покупців, адже має в своїх коріннях іншу концепцію, а саме через те, що у першому поколінні 5008 був сімейним компактвеном, побудованим на одній базі з іншим відомим мінівеном Citroën C4 Picasso. Хоча, заради правди варто сказати, що Peugeot 3008 був теж створений на цій базі.

Проте вже у другому поколінні 5008 зробив спробу стрибка у сегмент SUV-ів, який звісно зараз більш затребуваний та останніми роками має тенденції до постійного росту.

Отже, чи став Peugeot 5008 справжнім кросовером? Давайте розберемося!

Читайте також:

Флагманський Grand Tourer

Мабуть, одразу варто додати, що в Україну постачається лише дві комплектації цього кросовера, а саме спрощений та дешевший GT-Line та сучасніший GT. Ззовні про це може нагадувати лише відповідна емблема, проте всередині різниця суттєва.

Найбільша відмінність у двигунах: наша тестова версія GT мала 2,0-літровий турбодизель BlueHDi на 180 к.с. та 8-ступінчасту автоматичну трансмісію, в той час як GT-Line оснащена 150-сильним турбодизелем HDi об’ємом 2,0 літра, який працює разом з 6-ступінчастою АКПП. Звісно, новий двигун надає не лише кращу динаміку, але й пропонує інші витрати пального. Проте, про це трохи згодом.

Peugeot 5008, крім всього, названий справжнім флагманом французів на українському ринку і сталося це тому, що це одна з моделей, яка може запропонувати сім посадочних місць. Хоча, чесно кажучи, я б не дуже хотів сидіти на останньому третьому ряду, адже практично всі наявні та новітні технології звідти не розгледіти. Все це доступно здебільшого для першого ряду та частково для другого.

Що ж входить в сучасні технології? Найбільша відмінність у пакеті «Безпека +», якого не має в комплектації GT-Line. Мова йде про адаптивний круїз-контроль з функцією повної зупинки, систему розпізнавання дорожніх знаків, систему попередження про зіткнення та екстреного гальмування у міському циклі руху (Active Safety Brake), асистента утримання смуги руху (Lane Keeping Assist), адаптивне дальнє світло (High Beam Assist), систему розпізнавання втоми водія та систему контролю «сліпих зон». Непогана відмінність? І коштує вона теж суттєво: на даний час різниця між двома комплектаціями складає 132 700 грн.

Варто також додати, що в комплектацію GT також входить пакет “Park Assist” з оглядовістю на 360° (до речі здавати назад допомагають й задні дзеркала, які опускаються для кращого огляду позаду) та акустична система FOCAL. А ось за третій ряд сидінь та за двопанельний панорамний дах все одно доведеться доплатити, адже вони в опціях кожної з комплектацій.

Нефейсліфтінговий дизайн

Вочевидь компанія Peugeot намагалася застосувати весь спадок від спортивних моделей, аби створити новий 5008 одразу динамічнішим за конкурентів. І, принаймні, ззовні це вдалося. Решітка у вигляді «шахів», full-LED фари, захисна панель на передньому бампері, більший кліренс і великий горизонтальний капот.

Хромовані лінії дверей пропонують поглянути назад, де виразні задні LED-фари з ефектом «кігтів» лише підкреслюють спортивну складову, як і подвійний хромований вихлип.

Всередині ж особливо перший ряд отримає весь комфорт від концепції організації простору Peugeot i-Cockpit другого покоління. По-перше, це шкіряні крісла з програмами масажу. По-друге, два дисплея – 12,3 і 8-дюймовий – для виведення розважальної та сервісної інформації. А по-третє, спортивне кермо, яке провокує до активної їзди.

Звісно, говорити про інші блага цивілізації, навіть, непотрібно: безключовий доступ, двозональний клімат-контроль, дзеркала заднього виду з підігрівом та автоскладанням. Без заперечення, для водія створений максимальний комфорт, починаючи з сидіння з електричним регулюванням у 8 напрямках.

Передній пасажир отримає лише механічні регулювання, але обидва крісла «першого» ряду оснащені регульованою подушкою для підтримки ніг.

Задні крісла зроблені трохи в іншому форматі та мають, начебто, повноцінні три місця. Завдяки тому, що немає тунелю трансмісії для заднього приводу, «середньому» пасажиру нічого не буде заважати під ногами. Проте є одне але, все ж таки крісла у другому ряду трохи менші за передні і трьом дорослим та кремезним пасажирам буде там тіснувато, не кажучи вже про третій ряд.

Позитивний момент у цьому те, що у всіх крісел другого ряду можна регулювати нахил спинки й відстань від переднього ряду. Крім того, шторки допоможуть сховатися від сонця. Немає лише підсклянників, адже середнє крісло повноцінне, проте замість них є столики на спинках передніх сидінь.

Технологічний бік в салоні також має підтримувати технологія Mirror Screen, що охоплює Apple CarPlay, MirrorLink та Android Auto. А зарядити смартфон можна як через USB-роз’єм або за допомогою бездротової зарядки.

Мандрівник

Проте, все ж 5008 – це гарний мандрівник. Комфортне розміщення для п’ятьох пасажирів забезпечено стовідсотково. При цьому залишається досить місткий багажник на 952 л , якщо не піднімати третій ряд. Якщо ж його підняти, то місця для багажу не залишиться, А ось якщо скласти й другий ряд, то багажний відсік може збільшитися до 2150 л. Можна, навіть, отримати 3,2 метри для габаритного вантажу, якщо скласти й сидіння переднього пасажира.

При цьому кросовер забезпечив на наших тестах непогане споживання у 5,5 літрів на 100 км за містом, але в щільному трафіку брав 8,6 літрів/100 км. І це при тому, що в двигуні реалізована система Stop&Start, яка забезпечує вимкнення двигуна навіть за мить до зупинки машини.

Загалом, за нашими відчуттями підвіска 5008 дуже комфортна та дозволяє спокійно долати невеликі нерівності й лежачих поліцейських. Все це налаштовує на довгі та комфортабельні подорожі, і особливо в цьому плані пощастило заднім пасажирам, адже вони матимуть великий панорамний дах.

Ралі-рейди доведеться відкласти

Звісно, враховуючи коріння моделі та відсутність заднього приводу не варто говорити про подолання якихось серйозних позашляхових перешкод. Так, машина має технологію Advanced Grip Control, яка адаптує машину в режимах Бруд, Пісок й Сніг, але реальний кліренс цього кросовера складає лише 160 мм.

Так, машина оснащена ще додатковою функцією контролю спуску та підйому, але все це лише про те, аби система зменшила ризик ковзання. Тому не потрібно записувати 5008 на ралі-рейд «Дакар».

Але найкращою стороною у машині залишається безпека. Системи екстреного гальмування з розпізнаванням пішоходів, система активного розпізнавання сліпих зон, система контролю дотримання рядності та система автоматичного перемикання ближнього/дальнього світла – стануть гарними помічниками в дорозі. Ну а функція адаптивного круїз-контролю з можливістю повної зупинки вже просто необхідність для кожного авто.

А в ночі, коли будете паркувати кросовер, то побачити проекцію логотипу Peugeot на землі від дзеркал заднього виду. Так, французькі автомобілі породжують саме такі емоції.

Технічні характеристики та ціни

Peugeot 5008
Двигун диз., 2.0 BlueHDi
Потужність 180 к.с., 420 Нм
Трансмісія 8AT 2WD
Привід передній
Максимальна швидкість 208 км/год
Розгін 0–100 км/год 9.26 с
Витрата палива траса – 5,5 л на 100 км

місто – 8,6 на 100 км

Шини 215/50R18
Дорожній просвіт 160
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1 310/ 2 120 кг
Вантажний відсік 952 /2150 л
Паливний бак 56 л
Вартість мінімальна* 1 006 600 грн
Вартість тест. авто. * 1 040 250 грн

 

*Вартість на 31.12.2019 р.

Галерея Peugeot 5008:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest