Renault Captur: яскравий кросовер із берегів Сени

Автор: Євген Сокур | 30 Січ, 2020

Кросовер Captur незважаючи на вік не втрачає популярності у Старому Світі. За що його люблять європейці?

Загалом серійний кросовер В-класу Renault Captur був презентований у 2013 році, але українські продажі стартували лише восени 2015-го. А от оновлена модель дісталась України значно оперативніше, у другій половині 2017-го доопрацьований Captur був доступний і для наших покупців.

Побудований на спільній з хетчбеком Renault Clio четвертої генерації платформі, Captur одразу став дуже популярним у Старому Світі. Незважаючи на 7-річне життя на конвеєрі, Captur і не думає збавляти оберти. Вже три роки поспіль, модель щорічно, лише у Європі, обирають більше 200 тис покупців. В Україні продажі навіть усіх нових автомобілів разом узятих, майже втричі нижчі реалізованих Captur в Європі. Тим не менш, у нас компактний кросовер займає 5% продажів в сегменті B-SUV.

Renault відомий бренд в автоспорті, французькі боліди підкорюють не одну гоночну серію у світі. Не став винятком і Captur! Так-так, автомобіль з саме такою назвою під керуванням француза Жана-Батиста Дюбурга двічі у 2018 та 2019 роках виграв зимову серію Andros Trophee.

Звісно від серійного автомобіля на гоночному прототипі Captur фактично була лише назва. На відміну від серійної машини, гоночний Captur побудований на просторовій рамі з зовнішніми панелями з пластику, він повнопривідний та середньомоторний. Його оснащено бензиновим двигуном V6 потужністю 360 к.с. та секвентальною коробкою швидкостей.

Загалом у покупця серійного Renault Captur гарний вибір версій, комплектацій, додаткових опцій, аксесуарів і що цікаво – пакетів персоналізації. Ми зупинились на найдорожчій версії Intense, саме вона виглядає яскравіше та пропонує більші можливості. Наприклад, такий Captur двоколірний, а варіанти фарбування, серед запропонованих, обирає покупець. Тут затоновані задні вікна, а протитуманні фари підсвічують у повороти. В салоні інші цікавинки. Наприклад, змінна оббивка сидінь. Її не лише можна зняти та попрасувати, що дуже зручно коли в вас маленькі діти, а й замовити інший варіант виконання, освіживши та змінивши інтер’єр.

На вибір один з трьох двигунів, усі вони з турбокомпресором. Початкова версія Life та середня Zen доступна з бензиновим мотором 0,9 л потужністю 90 к.с. та механічною 5-ступінчастою коробкою швидкостей. За програмою Renault Бонус такий Captur в комплектації Life можна придбати за 407 400 грн. Починаючи з середнього рівня оснащення Zen, та у максимальному Intense, кросовер можна придбати з роботизовано трансмісією EDC з подвійним зчепленням, але тут двигунів на вибір лише два. Більш доступним є Captur з бензиновим 1,2 літровим на 115 к.с. від 460 500 грн, 90-сильний турбодизель об’ємом 1,5 л, дорожчий на 21 200 грн.

В базовому виконанні Renault Captur має повний набір систем активної та пасивної безпеки, що і найдорожча версія. Відмінності є у системах комфорту. В версії Life звичайний кондиціонер, відсутній безключовий доступ, обігрів крісел та багато іншого. Тому краще розглянути версію Zen, завдяки діючий акції від Renault, у середньому виконанні Captur дорожче бази лише на 3000 грн, тоді як перелік штатного обладнання набагато ширший.

У максимальній комплектації Intense свої переваги, на кшталт опції, що недоступні іншим версіям. В тестовому Captur, це наприклад, система автоматичного паркування, що коштує 9105 грн. Для новачкам вона буде як знахідка, при її активації водію треба лише слідувати підказкам натискаючи педаль газу і гальм, керування автомобіль бере на себе. Окрім того, в ціну опції входить і система монторінгу сліпих зон.

В Intense встановлено мультимедійну систему R-Link з 7-дюймовим дисплеєм та навігацією. Але і вона вже потребує оновлення та змін від Renault, адже немає української мови та підтримки Apple CarPlay.

Всередині

Renault Captur компактний автомобіль, але при довжині у 4122 мм та колісній базі у 2606 мм він знаходиться на межі В і С класу.  Хоча все одне, потрапивши всередину не очікуєш такого простору. Завдяки великим діапазонам регулювання крісла та керма, тут достатньо місця навіть для водія зросту вище середнього.

Принаймні з моїми 177 см простору вдосталь, сівши «за собою», залишився запас місця у 70 мм над головою та 60 мм перед колінами. Зручна й посадка на передній ряд, а завдяки ущільнювачам дверей знизу у два рівні, широкі пороги Renault завжди залишаться чистими.

Об’єм вантажного відсіку Captur 377 л, це значний показник у порівнянні з іншими кросоверами В-класу. А завдяки поздовжньому регулюванню заднього дивану, його об’єм можна збільшити  до 455 л.

Це зручно і коли на «галерці» є дитячі крісла, адже можна наблизити своє чадо ближче до переднього ряду. До того ж, диван можна рухати як з салону, так із вантажного відсіку.

Для перевезення габаритних речей спинки дивану можна скласти, збільшивши об’єм вантажу до 1235 л. Відмітимо і подвійну підлогу, у підпілля можна скласти безліч дрібних речей, залишивши багажник пустим. Під підлогою усіх версій Captur – тимчасове запасне колесо.

Але не єдиним вантажним відсіком потішить Captur практичного власника, в салоні безліч місць для дрібничок. Кишеньки, полиці, ніші, але головну скрипку грає бардачок. У Captur він висувний та вражає об’ємом у такому невеликому автомобілі. Тут не лише легко розмістити папери формату А4, їх поміститися не одна пачка на 500 аркушів.

Рушаємо

Для тесту ми обрали найдорожчу версію Intense з 1,5-літровим турбодизелем dCi потужністю 90 к с. та 6-ступінчастою роботизованою коробкою швидкостей EDC.

Загалом це найекономніша версія Captur, яка згідно заводських даних споживає 4,6 л палива на 100 км у місті та лише 3,6 на трасі. На перевантажених вулицях столиці з величезними заторами, споживання складало біля 6 л на 100 км, що у таких умовах гарний показник. Поза мегаполісом, Captur при обережному та нешвидкому русі можна вкласти у 4 л. Зручна і функція маршрутного комп’ютера, про фактично спожите паливо.

Динамічні показники турбодизельного Captur не вражають – 13,5 с до 100 км/год, але за відчуттями набір швидкості жвавіше заводських даних. Причина у «роботі» EDC, який на зміні першої та другої швидкості дещо замислюється, але це особливість роботи багатьох «роботів» і інших виробників. Далі швидкості перемикаються дуже жваво, а мотор трансмісія тримає у зоні роботи турбіни.

Підвіска Captur жорсткувата на нерівностях та й її роботу помітно чутно. Справа у тому, що у топ-версії Intense автомобіль оснащено колісними дисками R17 та шинами 205/55. Вони додають краси автомобілю, поліпшують керованість, але впливають на плавність ходу. І допоки в Україні переважна більшість кривих та розбитих доріг, краще віддати перевагу більш високопрофільним шинам. Для Captur це 205/60, що вдягнені на диски R16. З цими колесами значно зростає енергоємність підвіски, ще й на купівлі сезонної гуми можна значно зекономити.

Хоча Captur виключно передньопривідний кросовер, поза межами асфальту він дивує геометричною прохідністю. Навіть з помітно великим переднім звісом бамперу француз з легкістю долає значні нерівності. Звісно допомагає цьому невелика колісна база, фактично відсутній задній звіс, а й солідний дорожній просвіт у 170 мм. Є і допоміжна електроніка у вигляді системи Extended Grip, що змінює налаштування контролю тяги та системи курсової стійкості.

Секрет успіху

Renault Captur виявився дуже цікавим і дійсно яскравим автомобілем. При невеликих розмірах, він зручний та місткий, кросовером легко керувати та відчувати габарити, що важливо для новачків. Є багато допоміжних систем, навіть автоматичний паркувальник.

Поціновувачам індивідуальності варто треба обов’язково розглянути Captur, його не лише можна придбати у двоколірному варіанті, а й замовити пакети персоналізації з різноманітними стікерами, кольорами окантовок, накладок та бічних молдингів. Кросовер з турбодизельним двигуном виявився дуже економічним, як на трасі, так і у місті. І звісно не забуваємо про привабливі фінансові програми Renault, завдяки яким, здійснити мрію, придбати нове авто буде легше.

 

Renault Captur
Двигун дизель. R4 турбо, 1461 см3
Потужність  90 к.с., 220 Нм
Трансмісія 6-ст. робот EDC
Привід передній
Максимальна швидкість 170 км/г
Розгін 0–100 км/год 13,5 с
Витрата палива траса 3,6 л місто – 4,6 на 100 км
Шини 205/55 R17
Дорожній просвіт 170
Кузов хетчбек
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1213/1763 кг
Вантажний відсік 377/455/1235 л
Паливний бак 45 л
Вартість мінімальна* 389 500 грн
Вартість тест. авто. * 493 300 грн

*Вартість на 30.01.2020 р. за умови придбання автомобіля за програмою Renault Бонус

 

 

 

Галерея Renault Captur:
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур
Фотограф: Євген Сокур

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest