Тест-драйв флагманського кросовера Renault Koleos

Автор: Роман Галімон | 03 Лют, 2020

Французький кросовер виявився неабияк цікавим компаньйоном під час осінніх тестів і розкрив майже всі свої секрети. То ж ця розповідь про Renault Koleos.

Восени до нас на тести потрапив Renault Koleos і це очікування було досить довгим, адже востаннє (принаймні в мене) продукт французького автопрому був у руках ще у вигляді Renault Clio, який з того часу вже отримав кілька генерацій, але в Україні зараз офіційно не продається.

Звісно, Koleos здався одразу зовсім іншою планетою. Лише варто подивитися на зовнішній дизайн (особливо в ночі) та можна побачити, що машина зовсім дивним чином «розрізає» межі світла й ночі. Отже ми вирішили саме туди зробити цей крок.

Одразу, коли сідаєш у кросовер, відчуваєш багато простору. Особливо відчувається це для задніх пасажирів. Тому безперечно можна говорити, що машина побудована для комфорту та для пасажирів.

І навіть, враховуючи що друге покоління Renault Koleos створене на єдиній з Nissan X-Trail платформі Common Module Family, все одно «француз» має вагомі 4670 мм довжини, що дозволяє заднім пасажирам спокійно розміститися, а про перший ряд взагалі годі й говорити.

До речі, вже наприкінці січня 2020 року Renault представить в Україні оновлену версію Koleos. Так званий «фейсліфтінг» модель отримала минулого року.

Вже не «коробка»

Звідки бере походження назва Koleos? Є декілька, абсолютно різних варіантів. Оскільки представники Renault не воліють розкривати цей секрет, то згідно існує три найбільш популярні версії.

Перший варіант від латинського – коробка. Але про другу генерацію Koleos цього вже не скажеш. Це абсолютно інший автомобіль. Переплутати цей кросовер з іншим дуже важко, адже він отримав унікальний та неповторний дизайн.

Другий варіант від грецького – піхви для меча. Але й цього разу, мабуть, не підходить, адже Koleos став фактично флагманом для Renault у лінійці компанії, а отже задає тон іншим моделям.

І третій варіант в тому, нібито Koleos – це випадкова добірка букв комп’ютером. Після цього одразу зрозуміло, чому жодний з варіантів не отримав офіційного підтвердження.

Але повернемося до екстер’єру. Можливо рішення щодо передніх фар не кожному сподобається, але це лише вдень. Коли приходить ніч та на машині вмикається світло, то загорається вся прихована ілюмінація, а фари LED своєю фіолетовою окантовкою наче розрізають темряву. Дуже ефектно виглядає, насправді.

Але відійдемо від лірики та повернемося до техніки, яка мовою сухих цифр може розповісти свою історію.

Звісно, в Україну постачається лише повнопривідна модель, яка в залежності від комплектації може бути у трьох версіях: Life, Zen, Intense. Проте на зовнішні характеристики це аж ніяк не вливає. Отже кути в’їзду та з’їзду (19 та 26 градусів відповідно), а також кліренс (210 мм) залишаються для всіх версій.

Все це говорить про те, що машина має справжні претензії позашляховика і досить ефектно виглядає як в міському потоці, так й там, де відсутній асфальт.

З-tesla-ний інтер’єр

Доступ до салону дає досить незвична ключ-карта, яка своїм глянцем та хромом вже говорить про бажання кросовера перейти до преміум-сегменту.

І звісно, топова комплектація ще більше підкреслює такі бажання: перфорована шкіра сидінь (з вентиляцією передніх сидінь), «позашляхові» ручки біля коробки передач, підігрів керма, хромовані вставки у всьому салону і преміальна аудіосистема Bose.

При цьому про задніх пасажирів геть не забули. В них також є підігрів сидінь, повітропроводи системи кондиціонування і звісно роз’єми USB для зарядки гаджетів.

Ну а перше, що кидається в очі – це величезний 8,7-дюймовий дисплей мультимедійної системи (щоправда для базової версії він лише 7 дюймів). Але ж він розташований вертикально (як в моделях від Tesla)! Це кардинально відрізняє Koleos від конкурентів. Крім того є змінне підсвічування ніш і дверей та вибір «теми» для дисплея та панелі приладів. При цьому на панелі приладів можна міняти місцями тахометр та одометр, й задавати свій власний стиль цьому кросоверу.

Ще одна доречна функція – підігрів та охолодження підсклянників. Робота даної функції особливо дуже доречна у прохолодну погоду.

Єдине, що не тішить, так це базова версія навігатора. У великому місті ще можна якось знайти потрібні вулиці, а ось у менших містах доведеться вмикати Google maps.

Збільшені колісна база та довжина машини дозволили добавити й місця в салоні: 505 літрів у звичайному стані, але при складеному другому ряді можна отримати 1777 л. До речі завдяки наявності електроприводу багажник відчиняється  не тільки натисканням кнопки, але (якщо у вас зайняті руки) й помахом ноги під бампером.

Що під капотом?

В Україні пропонується лише єдиний варіант – це 2-літровий дизельний агрегат з варіатором. Таке поєднання видає 177 к.с. та 380 ньютон-метрів. При цьому автомобіль до 100 км/год розганяється за 9,5 секунд, а максимальна швидкість складає 201 км/год. Але дизельний Koleos показав дуже гарні витраті пального. Принаймні, за містом нам вдалося вийти на 6,2 л на 100 км.

Але якщо говорити про місто, то тут звичайно в режимі корок та активної їзди виходило до 12 літрів на сотню. Хоча реальне споживання (за бережливого кермування) звісно десь посередині.

Все ж таки позашляховик

Через спорідненість Koleos із Nissan X-Trail, а вони побудовані на одній платформі з назвою CMF C/D, французький кросовер отримав багатий вибір інструментів для боротьби з бездоріжжям.

Враховуючи, що в Україні продається лише повнопривідна версія, то будь-якому новому власнику кросовера буде доступні три режими управління трансмісією: 4х2, 4WD AUTO та 4WD LOCK. Звісно, перший призначений для сухого покриття та економної їзди, а AUTO коли ви хочете віддати контроль за рівнем зчеплення машині, яка сама буде обирати розподіл крутного моменту між передньою та задньою осями.

Ну і звісно, якщо ви раптом потравили на бездоріжжя, то 4WD LOCK надасть постійний повний привід та фіксований розподіл крутного моменту. То ж на піщаній, грузькій або кам’янистій місцевості не має бути проблем, якщо не випробовувати машину вже занадто сильно.

Крім того, наявність системи допомоги при старті на підйомі теж полегшить подолання перешкод.

У безпеці та комфорті

І , звісно, сучасному кросоверу надано всі сучасні системи безпеки, або так звані інтелектуальні системи допомозі на дорозі. Це й автоматична допомога при паркуванні, й система контролю рядності руху, й система контролю «сліпих зон», та навіть система автоматичного перемикання дальнього світла фар.

Крім того, на приладову панель виводиться інформація про тиск в шинах, а переднє скло має обігрів, що не дасть замерзнути навіть вашим щіткам. А функція швидке обдування салону дозволить швидко «розморозити» або охолодити салон.

Приречений на успіх

В цілому за зовнішнім виглядом та внутрішнім начинням Renault Koleos вражає майже в кожному аспекті. Машина має всі необхідні «фішки» для сучасного автомобіля та гарні позашляхові властивості для свого сегменту.

При цьому, французький кросовер достатньо комфортний всередині, як для водія так й всіх пасажирів, і здатний дивувати кожного дня своєю практичністю.

Єдиним мінусом мабуть є фактично єдина «технічна комплектація», адже постачається в Україну лише дизельний повнопривідний варіант. А якби був вибір із переднім приводом та бензиновими двигунами, то фанатів у цього кросовера було б ще більше, враховуючи нову кредитну політику Renault в Україні.

Але й без того машина приречена на успіх, адже вона вражала нас кожний день тестів, починаючи з першого, коли ми побачили оригінальне рішення світла фар, яке між темрявою та світлом було розділено фіолетовою гранню.

До речі на початку 2020 року в Україні вже була презентована оновлена версія Renault Koleos, яка отримала ще більше нових опцій, й сподіваємось незабаром зробити й її тест-драйв.

 

 

Renault Koleos
Двигун диз., 1995 см3
Потужність 177 к.с., 380 Нм
Трансмісія CVT X-Tronic (варіатор)
Привід повний
Максимальна швидкість 201 км/год
Розгін 0–100 км/год 9,5 с
Витрата палива траса 6,2 л на 100 км

місто – 9,2 л на 100 км

Шини 225/60 R18
Дорожній просвіт 210 мм
Кузов універсал
Дверей/місць 5/5
Маса споряджена/повна 1 817 / 2 267 кг
Вантажний відсік 505/1777 л
Паливний бак 60 л
Вартість мінімальна* 731 500 грн
Вартість тест. авто. * 810 200 грн

 

*Вартість на 26.01.2020 р.

 

Галерея Renault Koleos:
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault

Додати свій коментар
















Pin It on Pinterest