Aston Martin вирішила залишити DTM

Автор: Роман Галімон | 26 Січ, 2020

Команда R-Motorsport, яка виступала з брендом Aston Martin, вирішила залишити німецьку турінгову серію через інше бачення майбутнього. Та чи це дійсно так?

R-Motorsport прийшла у DTM на початку 2019 року, де виставила на старт чотири купе Aston Martin Vantage. Проте фактично двигуни для машин Aston Martin готувалися компанію HWA, яка раніше представляла третю марку в серії – Mercedes. І хоча HWA сконцентрувалась на Формулі Е, проте продовжує підтримку й інших чемпіонатів, серед яких перегони GT та Формули 3.

Проте у R-Motorsport не вийшло нав’язати боротьбу заводським Audi та BMW. Навіть, попри гарний склад гонщиків. До досвідчених Пола ді Рести та Даніеля Хункадельї, приєдналися новачки Фердинанд Габсбург та Джейк Денніс.

Але постійні несправності та невдачі протягом сезону, залишили команду на останніх місцях у обох заліках. Найкращими результатами були одиничні фініші Денніса та Хункаделії на шостих місцях.

Наприкінці року R-Motorsport продала всі свої машини анонімному покупцеві, а пізніше оголосила про закінчення співпраці з мотористами з HWA. Повідомлялося, що вона вела переговори про двигуни з BMW, але в підсумку оголосила, що не братиме участі в сезоні-2020.

«Переоцінка нашої автоспортивної програми показала, що ми хочемо встановити нові пріоритети на майбутнє і що участь у DTM більше нам не підходить, – сказав глава команди Флоріан Камельгер. – Наші рішення щодо програми 2020 роки ми оголосимо пізніше.

Проте, я хотів би скористатися цією можливістю, щоб виразити особливу подяку Герхарду Бергеру і ITR, Дітеру Гассе і Йенсу Марквардту за спільну роботу в DTM під час нашого дебютного сезону. Особливо BMW була надзвичайно корисним партнером для нас».

Цікаво, що все відбувається на фоні фінансових проблем Aston Martin та спробах знайти стратегічного інвестора, яким претендує стати керівник команди Ф1 Лоуренс Стролл. Проте Стролла цікавить сам бренд Aston Martin, а не команда в DTM. Крім того, до канадського мільярдера може приєднатися Тото Вольфф, який може викупити команду Ф1 у Mercedes та перейменувати її у Aston Martin.

Однак, погані справи тепер у німецького турінгу, який, здавалось, ось-ось знайшов шлях виходу з кризи, після переорієнтації Mercedes на Формулу Е. Минулого року DTM теж загрожувало невелика кількість команд й R-Motorsport, фактично, врятувала стартову решітку.

Тепер на старт у 2020 році може виїхати лише 14 автомобілів. А це ставить під загрозу чемпіонат та плани об’єднання з японською серією Super GT.

Виходом може бути знаходження нової команди, або якщо BMW та Audi вирішать виставити додаткові машини.

Новий сезон DTM стартує 25 квітня в Бельгії. Вперше з 2011 року у DTM може бути лише два виробники.

Тим часом, компанія Aston Martin також відмовилась від запуску першого електрокара, заради початку виробництва нового кросовера DBX.


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest