Audi показала кокпіт ралійного автомобіля RS Q e-tron для «Дакара»

Автор: Редакція | 08 Гру, 2021
Audi RS Q e-tron 2022 року

Німецька марка Audi розкрила деталі внутрішнього вигляду ралійного автомобіля RS Q e-tron, який буде використаний на Дакар-2022.

Audi RS Q e-tron стане новим кроком для виробника й новим експериментальним позашляховиком, з яким бренд відправиться до Саудівської Аравії, де 1 січня стартує Дакар-2022. Й напередодні гонки автовиробник надав можливість зазирнути в напрочуд складну кабіну гібридного автомобіля.

Машини для «Дакару» з роками надзвичайно ускладнилися, а робота штурмана значно розвинулася. Також змінились й системи контролю для гонщиків.

Audi RS Q e-tron

Пілоти Audi, Маттіас Екстрьом, Стефан Петрансель та Карлос Сайнс матимуть знайомий набір елементів керування, хоча єдиним засобом пересування RS Q e-tron є електромотори (які заряджаються від газогенератора), тому гонщикам не потрібно турбуватися про перемикання передач.

Однак електрична потужність вимагає певної технічної кмітливості з боку Audi, а це означає, що не тільки звичайні гальма будуть включати регенерацію енергії, але й гідравлічне ручне гальмо також включає регенерацію енергії.

Всередині

Audi RS Q e-tron 2022 року

На кермі можна знайти кнопки, які керують гудком, склоочисниками та записами даних, за допомогою яких гонщик може зберігати інформацію про аномалії під час руху з міткою часу для подальшого аналізу. Обмежувач швидкості (для зон з обмеженням швидкості) також є. Безліч екранів дає гонщику багато інформації.

За кермовим колесом перший екран містить інформацію про тиск у шинах, передачу (вперед, нейтральну, задню) і поточну швидкість. Він також може попереджати гонщика про неминуче відключення або інші проблеми.

Другий невеликий екран, розташований зверху і зліва від керма, є компасом, а третій екран праворуч також показує поточну швидкість автомобіля.

Audi RS Q e-tron 2022 року

Четвертий екран розташований між гонщиком і штурманом й позначає початок виконання обов’язків штурмана. Він дає їм інформацію про баланс гальм, систему гальмування «за дротами» та ряд інших функцій.

Нижче розташована бібліотека кнопок, яка дозволяє штурману керувати 24 функціями, такими як кондиціонер, а окремі функції можуть бути відключені у разі пошкодження.

Штурмани вже давно виконують функції механіків, адже мають слідкувати за станом автомобіля під час подолання піщаних дюн на швидкості до 170 км/год.

«Зараз я витрачаю лише половину своєї уваги на навігацію, іншу половину — на керування автомобілем. Але мені подобається цей новий виклик», – каже Едуард Буланже, штурман Петранселя.

Навігація в «Дакар»

Audi RS Q e-tron

Навігація також стала складнішою, ніж будь-коли. Незважаючи на те, що замість паперового буклету надаються планшети з інформацією про маршрут (паперовий також надається командам, але їм дозволяється використовувати його лише в разі поломки планшета), інформація про маршрут навмисно залишається невизначеною, щоб збільшити труднощі.

Хоча планшет має GPS, його можна використовувати лише для підтвердження того, що команда проїхала одну з цифрових точок. Гонщики повинні визначати напрямки по компасу, відстані, піктограмам, особливим прикметам та зважати на попередження про небезпеку, щоб йти правильним маршрутом.




Для посилення виклику, інформація про маршрут надається командам фактично лише за 15 хвилин до початку етапу щоранку, а не напередодні ввечері, як це було історично.

Останнім доповненням у кабіни є система Iritrack, яка безпосередньо зв’язується з організаторами події та використовується у разі надзвичайної ситуації. Через неї команда може звернутися за медичною допомогою для себе чи іншої команди. Система автоматично надсилає інформацію організаторам у разі великої небезпеки, але команда може використовувати систему, щоб запевнити персонал, що їм не потрібна медична допомога чи порятунок у разі меншої аварії.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Carscoops


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest