Audi випробувала RS Q e-tron умовами «Дакара»

Автор: Редакція | 24 Вер, 2021
Audi RS Q e-tron

Команда Audi влаштувала прототипу для «Дакара» виснажливі випробування, аби дізнатись всі переваги та недоліки RS Q e-tron.

Карлос Сайнс, Стефан Петрансель та Маттіас Екстрьом тестували 14 днів прототип позашляховика у дюнах Марокко, надавши Audi можливість повністю оцінити гібридний автомобіль перед довгоочікуваним поверненням до ралі.

Німецька марка вперше протестувала RS Q e-tron в середині липня, а минулого місяця завершила ще 200 км в пустелі Монегрос в Іспанії, але в Марокко вперше пройшло випробування машини для «Дакар» у реальних умовах протягом тривалого періоду.

Чи стане Audi конкурентом на «Дакар»?

Audi RS Q e-tron

Тести відбулись не зовсім гладко, часті піщані бурі, що обмежували час роботи, та температура, що перевищувала 40 °C, створювали серйозну проблему для складного гібридного агрегату автомобіля.

Audi не розкриває загальну кількість кілометрів, які вдалось проїхати за два тижні, але керівники проекту зізналися, що над RS Q e-tron до появи в Дакарі потрібно багато працювати.




«Як й очікувалося, за високих температур виникли нові проблеми, які неодноразово викликали перерви в тестуванні та їх потрібно було вирішити до наступного випробування», – сказав Свен Квандт, головний керівник команди Q Motorsport, яка працює з Audi над програмою «Дакар».

«Ми очікуємо набагато нижчих температур на ралі “Дакар”. Тим не менш, ми свідомо поїхали до Марокко, щоб перевірити нашу концепцію в найекстремальніших умовах».

Audi RS Q e-tron

Андреас Роос, керівник Audi Sport Racing, додав: «Такі компоненти, як MGU, наприклад, в основному не були розроблені для використання при таких високих температурах навколишнього середовища, але трансмісія та інші компоненти також дійшли до меж або навіть за межі тепла.

«Розуміння, які ми отримали в Марокко, є неоціненними, але вони також показують нам, що перед ралі “Дакар” у нас ще багато справ, і часу залишилося не так багато».

«Вся справа в оптимальному управлінні температурою і здатності викликати максимальну продуктивність акумулятора. Тут ми вчимося з кожним тестом. І саме тому ми їдемо в пустелю з електрифікованою трансмісією: ми набуваємо неймовірного досвіду, яким ділимося з нашими колегами з розробки дорожніх автомобілів».

Audi RS Q e-tron

Однією з модифікацій, які Audi вдалося випробувати в Марокко, була конфігурація кабіни, аби гонщику та штурману було зручніше і краще спілкувалися між собою.

«Це була одна з багатьох тем, які були у нашому переліку справ після тесту в Сарагосі ,- сказав Роос. – Для випробування в Марокко ми внесли зміни, щоб гонщик та штурман мали більше місця у тісній кабіні, а також могли краще спілкуватися між собою. Відгуки були позитивними».

Audi вже розпочала будівництво одного з трьох бойових автомобілів, які будуть використовуватися в найближчі місяці, – шасі № 104, – і воно буде включати все, що німецький виробник дізнався з тестового автомобіля.

Тести перегонами

Audi RS Q e-tron

За припущеннями, Audi планувала дебютувати новий автомобіль на ралі Марокко (8-13 жовтня), яке зараховується до Чемпіонату світу з крос-кантрі 2021 року й стало останнім підготовчим випробуванням для «Дакара» останніми роками.

Це б був перший випадок, коли Audi виступила проти нових прототипів у категорії T1+ від Prodrive та Toyota Gazoo Racing, двох найбільших конкурентів у ралі Дакар-2022.

Але тепер німецький бренд вирішив продовжити випробування замість участі в Марокко, тобто автомобіль може дебютувати на Ралі в Абу-Дабі в листопаді або на міжнародному ралі «Хаїль» у грудні.




Для довідки, RS Q e-tron використовує два електродвигуни від автомобіля e-tron FE07 Формули E на кожній осі та 2,0-літровий рядний чотирициліндровий двигун з турбонаддувом від Audi DTM, який є генератором. У сукупності ця установка генерує 670 кінських сил, що робить її значно потужнішою за позашляховик RS Q8 потужністю 591 к.с. В гібридній системі також застосовується акумулятор на 50 кВт-год.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motorsport.com

Галерея Audi RS Q e-tron:
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi
Фотограф: Audi

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest