Суперники наблизились до Ferrari за максимальною швидкістю?

Автор: Роман Галімон | 04 Лис, 2019

На Гран Прі США відбулося падіння максимальної швидкості на болідах Ferrari й дехто пов’язує це з новою директивою FIA щодо двигунів.

Відповідно до цієї директиви прописані чіткіші правила стосовно роботи силових агрегатів Ф1 і це могло позначитися на «кваліфікаційному» режимі роботи двигуна Ferrari.

Читайте також:

Суперники італійської команди з Red Bull та Mercedes помітили, що вони були трохи ближче до пілотів Скудерії.

Макс Ферстаппен, який обійшов обох гонщиків Ferrari ще на перших колах Гран Прі США так прокоментував відсутність «червоних» на подіумі: «Ось що відбувається, коли перестаєш обманювати. Тепер за цим уважно стежать. Ніскільки цьому не дивуюся. Особливо після всього, що сталося. Це все пояснює”.

Вже шестиразовий чемпіон Ф1 Льюїс Хемілтон теж помітив падіння темпу у Скудерії.

«Дуже цікаво було спостерігати за тим, що відбувалося на цьому тижні, – сказав Хемілтон. – Сьогодні було очевидно, що Ferrari вже не так сильно перевершує нас у потужності. Не менш цікаво буде подивитися, як все буде змінюватися надалі. Хоча в цілому Ferrari як й раніше швидша на прямих, але це вже не так помітно».

Проте, керівник команди Mercedes Тото Вольфф вирішив прокоментувати останні події без надання їм особливого забарвлення: «FIA зробила відповідальний хід, прояснив ситуацію з допомогою чітких формулювань. Але це стандартна процедура, яка не раз мала місце в минулому, це звичайна робота спортивної влади».

При цьому, якщо дивитися на цифри, то жодного падіння швидкості не видно. Феттель та Леклер розігнали свої боліди до 326,1 та 326,0 км/год в точці заміру. В той час як Боттас мав швидкість 323,0 км/год, Хемілтон – 322,6 км/год, а Ферстаппен взагалі – 324,9 км/год.

І на середині фінішної прямої Ferrari знову була швидшою: Феттель – 225,5 км/год, Боттас – 222,5 км/год, Хемілтон – 221,0 км/год.

Тому про яке падіння темпу йдеться?


Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest