У Ferrari пояснили падіння темпу на Гран Прі США

Автор: Роман Галімон | 04 Лис, 2019

Гонщики Ferrari знову «провалили» етап, на якому були сильними під час кваліфікації. В команді пояснили що трапилось на Гран Прі США.

Багато хто запідозрив, що Ferrari «прикрутила» свої двигуни після появи нової директиви FIA, яка закривала «сіру зону», котру нібито використовували у Скудерії для отримання максимальної потужності двигунів на прямих.

Читайте також:

Проте керівник команди Ferrari Маттіа Бінотто пояснив, що падіння темпу на прямих Траси Америк було пов’язано з іншими причинами.

«Ми дійсно не так багато вигравали у суперників на прямих, – відповів Бінотто на питання Motorsport.com. – Однак ми були набагато ближче до суперників у поворотах – принаймні, якщо говорити про кваліфікацію. Цими вихідними ми поміняли звичне співвідношення притискної сили і аеродинамічного опору, щоб зрозуміти межу своїх можливостей у поворотах. У кваліфікації ми як і раніше були сильні, а ось що сталося в гонці – треба розібратися».

Шарль Леклер, який залишився єдиним гонщиком Скудерії на трасі після сходу Себастьяна Феттеля, відстав від лідера на 52 секунди. Проте Бінотто пояснив це старим двигуном, який проїхав вже третину сезону.

«Я б не сказав, що втрати у потужності через це були такими вже сильними. Вони звелися до різниці в показниках між другою версією, яку ми використовували влітку, – і третьої, яку почали використовувати в Монці», – підсумував Бінотто.


Додати свій коментар






Pin It on Pinterest