Гонщик команди Ferrari Шарль Леклер став найкращим у третій практиці Гран Прі Мексики, а все тренування фактично відбулось останніми хвилинами.
Сильний дощ вночі знову очистив поверхню траси від відпрацьованої гуми, й через воду на треці перші кола гонщики почали на проміжних комплектах.
Алекс Албон, якому після аварії в п’ятницю замінили шасі, став першим, хто показав швидке коло (1.31,539). Інші ж гонщики обмежились установчими колами.
За перші 15 хвилин залікові кола проїхали лише п’ятеро гонщиків, й найкращим серед них був Макс Ферстаппен – 1.26,118.
Інші гонщики залишались у боксах, а дехто навіть був без шолому, й всі чекали на покращення треку, аби зробити кваліфікаційні симуляції.
Читайте також:
- Гран Прі Мексики: першу практику очолив Хемілтон
- Гран Прі Мексики: Феттель став найкращим у другій практиці
Лише в останню чверть години пілоти змогли взути сліки й час на колі одразу скоротився. Ферстаппен на Soft показав – 1.16,903, а позаду нього другим на той момент у протоколі був Албон (+0,467).
Останні спроби гонщики почали з піт-стопів у гоночному стилі, де отримали нові комплекти Soft після проведених довгих відрізків. Леклер та Феттель змогли показати ідентичні результати (1.16.145 та 1.16.172), але Ферстаппену в останній спробі завадив болід Alfa Romeo.
Мабуть, тому третім та четвертим стали Валттері Боттас та Льюїс Хемілтон, і схоже фін готовий продовжити тенденцію переваги над напарником, який схоже не збирається ризикувати цього вікенду, аби здобути шостий титул.
Цікаво, що П’єр Гаслі попри наслідки від отруєння напередодні сів у болід та видав сьомий результат, чим підтвердив гарну форму Toro Rosso на цій трасі. Проте й McLaren увійшов у топ-10 двома болідами.
Варто відзначити, що на початку сесії на машинах Даніеля Ріккардо та Себастьяна Феттеля виникли проблеми. У Renault був витік рідини, а Ferrari проблеми з електронним сенсором двигуна. Проте, якщо австралієць так й залишився в боксах, то німець зміг показати час.
Cla | # | Driver | Chassis | Engine | Laps | Time | Gap | Interval | km/h | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | Ferrari | Ferrari | 14 | 01’16.145 | 203.485 | ||||
2 | 5 | Ferrari | Ferrari | 11 | 01’16.172 | 00.027 | 00.027 | 203.413 | ||
3 | 77 | Mercedes | Mercedes | 18 | 01’16.259 | 00.114 | 00.087 | 203.181 | ||
4 | 44 | Mercedes | Mercedes | 16 | 01’16.381 | 00.236 | 00.122 | 202.856 | ||
5 | 55 | McLaren | Renault | 14 | 01’16.638 | 00.493 | 00.257 | 202.176 | ||
6 | 33 | Red Bull | Honda | 12 | 01’16.903 | 00.758 | 00.265 | 201.479 | ||
7 | 10 | Toro Rosso | Honda | 10 | 01’17.090 | 00.945 | 00.187 | 200.991 | ||
8 | 23 | Red Bull | Honda | 19 | 01’17.094 | 00.949 | 00.004 | 200.980 | ||
9 | 4 | McLaren | Renault | 11 | 01’17.146 | 01.001 | 00.052 | 200.845 | ||
10 | 11 | Racing Point | Mercedes | 10 | 01’17.207 | 01.062 | 00.061 | 200.686 | ||
11 | 26 | Toro Rosso | Honda | 14 | 01’17.529 | 01.384 | 00.322 | 199.852 | ||
12 | 7 | Alfa Romeo | Ferrari | 19 | 01’17.740 | 01.595 | 00.211 | 199.310 | ||
13 | 18 | Racing Point | Mercedes | 8 | 01’17.866 | 01.721 | 00.126 | 198.988 | ||
14 | 99 | Alfa Romeo | Ferrari | 8 | 01’17.881 | 01.736 | 00.015 | 198.949 | ||
15 | 20 | Haas | Ferrari | 12 | 01’18.132 | 01.987 | 00.251 | 198.310 | ||
16 | 8 | Haas | Ferrari | 14 | 01’18.527 | 02.382 | 00.395 | 197.313 | ||
17 | 63 | Williams | Mercedes | 13 | 01’20.965 | 04.820 | 02.438 | 191.371 | ||
18 | 88 | Williams | Mercedes | 13 | 01’22.002 | 05.857 | 01.037 | 188.951 | ||
19 | 27 | Renault | Renault | 1 |
Джерело: F1-Ukraine