Ферстаппен назвав Aston Martin «черепахою»

Автор: Редакція | 11 Кві, 2022

Пілот Red Bull Racing Макс Ферстаппен назвав автомобіль безпеки Aston Martin «черепахою» після подій на Гран Прі Австралії.

Автомобіль безпеки Aston Martin Vantage, за кермом якого була колишня зірка DTM Бернд Мейландер, двічі був залучений до подій недільної гонки із 58 кіл, під час яких Карлос Сайнс та Себастьян Феттель розбили свої боліди та викликали жовті прапори.

Але оскільки більшість гонщиків у той час були на жорсткій шині, вони намагалися розігріти свою гуму позаду Vantage, який повільніше за Mercedes, з котрим він ділить обов’язки автомобіля безпеки.

Aston Martin та Mercedes почали ділитися наданням офіційних автомобілів безпеки з минулого року. Тоді концерн Daimler купив частину акцій Aston Martin й навіть сприяв призначенню керівника спортивного підрозділу Mercedes-AMG Тобіаса Мойерса генеральним директором Aston Martin.

Тож поява зелених автомобілів безпеки це лише маркетинговий хід? Але є одне але.

А що під капотом?

Автомобіль безпеки Aston Martin Vantage

Автомобіль безпеки Aston Martin Vantage має двигун V8 4.0 від Mercedes-AMG, що видає в стандарті 510 к.с, але для участі у Гран Прі був «прокачаний» до 528 к.с. Такий автомобіль може розігнатись до 100 км/год за 3,6 с, а максимальна швидкість становить 318 км/год.

Проте Mercedes для свого автомобіля безпеки використовує Mercedes-AMG GT Black Series, який був оновлений перед початком сезону Ф1 2022 року.

AMG GT Black Series оснащений двигуном V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 730 кінських сил та 7-ступеневою коробкою передач із подвійним зчепленням. До «сотні» такому автомобілю треба лише 3,2 секунди, а «максималка» – біля 325 км/год.

Таким чином, сефеті-кар Mercedes набагато ближчий до трекового автомобіля, ніж Aston, й вважається, що він приблизно на п’ять секунд швидший на колі.

До чого тут Ферстаппен?

Макс Ферстаппен

Чинний чемпіон Ф1 Макс Ферстаппен вже вдруге цього сезону сходить у гонках Гран Прі. Більш того, цьогоріч поки відбулось лише три етапи.

Цікаво й те, що нідерландець зійшов на двох етапах після появи автомобіля безпеки. Звісно, це відбулось не одразу, а десь після 10 кіл.

Офіційною причиною першого сходу був названий вакуум в паливній системі, а другу причину поки з’ясовують.

Тим не менш, Ферстаппен, який в обидвох випадках боровся із Шарлем Леклером за перемогу, звинуватив саме автомобіль безпеки Aston Martin та назвав його черепахою.

«Там так мало зчеплення, а також автомобіль безпеки їхав так повільно. Це було схоже на черепаху. Неймовірно, – сказав Ферстаппен після гонки Гран Прі Австралії. – Навіщо їхати зі швидкістю 140 [км/год] на прямій, якщо не було пошкодженого боліда? Я не розумію, чому ми повинні їхати так повільно. Це треба розслідувати».

«Звичайно, автомобіль безпеки Mercedes швидший через додаткову аеродинаміку, тому що цей Aston Martin дійсно повільний. Йому безумовно потрібно більше зчеплення, тому що наші шини були холодними».

«Це досить жахливо, як ми зараз їдемо позаду автомобіля безпеки».

Думка інших гонщиків

Переможець гонки в Мельбурні Леклер теж погодився з Ферстаппеном, але сказав, що не хотів скаржитися на радіо, коли побачив, як важко Мейлендер працює, щоб їхати швидко.

«Чесно кажучи, в болідах Ф1 завжди все відчувається занадто повільно, тому що ми маємо так багато зчеплення, і це дуже, дуже важко, особливо на компаунді, на якому ми всі були, а це було важко», – сказав він.

«Я дуже старався, щоб залишити в них якусь температуру, тому я теж мав проблеми. Чесно кажучи, я хотів поскаржитися, але потім побачив, наскільки автомобіль безпеки ковзає в поворотах. Я не думаю, що там було щось більше, що він міг дати, і я не хотів чинити надто великий тиск».

«Безумовно, з теперішніми болідами дуже важко підтримувати температуру в шинах позаду автомобіля безпеки».

Пілот Mercedes Джордж Рассел жартівливо сказав: «У нас немає проблем із автомобілем безпеки Mercedes-AMG. Серйозно, Mercedes-AMG швидше на п’ять секунд, набагато швидше, за автомобіль безпеки Aston Martin. Й це досить суттєво».

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motorsport.com


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest