Чемпіонат України з кільцевих гонок UTC: Не менш інтригуюче!

Автор: | 19 Вер, 2019

Фінал Чемпіона України з кільцевих гонок UTC вирішував долю відразу декількох чемпіонських титулів та у всіх заліках інтрига зберігалася до самого фінішу!

Крім GT Open, про який ми вже докладно розповіли, заключний 5-й етап Чемпіона України з кільцевих гонок UTC визначив переможців і призерів ще в трьох заліках. Після 4-го раунду, що відбувся напередодні в суботу, більш-менш зрозуміло стало тільки з командним, тоді як два особистих залишалися далекі від визначеності. Причому в обох випадках особистих заліків на кону також стояли не тільки призові місця, а й чемпіонські титули.

Теж без «дуль в кишені»

На Фіналі UTC справжнє спортивне товариство проявилося не тільки в заліку GT Open, про що було розказано в першій частині. Йому «вторили» й лідери другого основного особистого заліку Чемпіонату України з кільцевих гонок – Touring. Два головних і єдиних претендента на чемпіонський титул в ньому цього дня були як «не розлий вода», причому не тільки на трасі!

Але, все ж головне, це те, що розгорталося між суперниками на трасі.

Напередодні Вадим Конончук переміг, тим самим, забезпечивши собі заділ у 12 очок над Сергієм Юнашевим. Однак з урахуванням підвищувального коефіцієнта на заключному етапі можна було заробити максимум у 33 очка.

Так, навіть при впевненій перемозі «Юнги», Конончук було досить фінішувати другим. Однак можна згадати минулорічний Фінал UTC, коли на старті прогрівочного кола на «Калині» Вадима зрізало привід! Благо для нього, тоді Юнашев почав рік не з першого етапу, та ще й на «сирій» машині та тоді титул вже був «в кишені».

Цього ж разу права на помилку у Конончука не було і зійти він не міг!

Уже зранку на тренуванні Вадим показує найкращий час – 1 хв 32,406 с, при цьому випереджаючи майже на 0,8 секунди Сергія.

Результати інших виявилися куди повільнішим. Однак у кваліфікації ситуація докорінно змінюється!

Так, Конончук бере поул та з ним 1,5 бонусних очка – 1 хв 32,463 с. Однак час Юнашева виявляється гранично близьким – в примарних 0,012 секундах від кращого!

Цього разу на старті «спритнішим» виявився Сергій. Правда, тут можна припустити, що пам’ятаючи «завал» напередодні, Конончук перестраховувався …

У дебюті гонки Юнашеву вдалося дещо відірватися від суперника, але ненадовго.

Конончук досить швидко наздогнав суперника, тоді як «Юнга» проходив деякі повороти просто таки в дріфті!

Це тривало протягом багатьох кіл і в пору було захоплюватися не тільки шаленим бажанням Юнашева перемогти, але й дивуватися тому, що стокова гума витримала таке «зґвалтування» …

«Насолодившись» видом дріфту Юнашева, за його визнанням після гонки, Конончук вирішив, що краще синиця в руках, фінішувавши другим. Правда, Вадим «не забув» залишити за собою найшвидше коло в гонці – 1 хв 32,534 с.

Навряд чи когось здивує, що й за цим показником «солодку парочку» «Турінга» розділили аж 0,029 секунди !!!

Примітно, що обидва показали свій кращий час на другому колі гонки, але, це скоріше «питання» до гуми, яка після пари кіл цілком закономірно перегрівалася і поступово втрачала зчіпні властивості з полотном дороги …

Разом з трьома «бонусами» і 22,5 балами за друге місце на Фіналі UTC, Конончук зібрав вагому суму в 104,5 очок. При цьому гіршим для нього протягом всього року стало друге місце! Мінус ці 15 балів і «результат» Вадима, який приніс йому третій, причому поспіль (!) Чемпіонський титул, склав 89,5 балів.

«Юнга» з другою перемогою на рік і 30 балами за неї зібрав сумарно 96 очок. Для нього гіршим стало те саме третє місце напередодні на 4-му етапі. Без його врахування «результат» Сергія склав 82 очка. «Як не крути», але розрив у 8,5 або 7,5 очок – зовсім не погано як для двох лідерів і красномовний фінал неймовірно щільного сезону в цьому заліку ….

Що було втішно бачити, так це емоції обох після фінішу.

На подіумі два суперника щиро привітали один одного – не обійшлося і без теплих чоловічих «обнімашек»))))

Та й після подіуму обидва пілоти щиро ділилися враженнями й від гонки й від усього сезону, в тому числі і один з одним, залишаючись звичайними і, головне, доброзичливими «людьми», не приховав жодних негативних емоцій, хоча було зрозуміло, що Юнашеву напевно була «прикро»…

Правда, коли стали відомі результати найкращого часу в гонці, вірніше той мізерний розрив між ними, тут вже не обійшлося без приятельських «шпильок» з боку Вадима на адресу «Юнги» – але на те були свої причини …

Тепер ця пара зрівнялася – вони обидва тричі перемагали за підсумками року. Можна не сумніватися, що наступний сезон для обох стане ще більш принциповим!

Але поки залишимося в теперішньому часі, адже позаду лідерів «Турінга» розгорталася своя інтрига.

Новий №3 і ще одне «золото»

Так, після 4-го етапу математично ніхто з інших учасників вже не міг втрутитися в суперечку за титул. Однак на «бронзу» за підсумками року цілком реально претендувало відразу кілька пілотів. Частково тому серйозно сприяв той стартовий завал напередодні, який вивів із ладу відразу шість учасників цього заліку!

Через їхні сходи в суботу, у напарників Юнашева по команді SDrive Сергія Бєляєва залишилися 32 очки, а у Сінані тільки 22.

Зате вибралися з завалу єдині (крім двох лідерів) щасливчики Кирило Ярмола і Вадим Євтушенко змогли серйозно виправити свої турнірні положення.

Після фінішу на 4-му етапі Кирило разом піднявся з шостого рядка на четвертий та з 31 балом впритул наблизився до Бєляєва. Євтушенко же піднявся з 8-го рядка на 6-й, маючи тепер 21 бал.

На подив, крім «Калин» Володимира Апостолюка і Микити Анпілогова, всі інші машини були відновлені! При цьому Володимир спочатку збирався стартувати тільки в одному етапі, та й його машина не була так сильно пошкоджена, як у інших …

Відновлена була навіть «вісімка» Антона Поляничко, яка отримала важкий удар від аналогічної машини Павла Мар’яненка …

Механікам цього року не заявленої офіційно команди Sport Car Service довелося за суботні вечір і ніч відновлювати відразу три машини, включаючи Поляничко і Олександра Кузьменко! …

Аналогічно працювали і в SDrive, де довелося реанімувати дві машини – механіки обох команд, ті хто майже завжди залишаються в автоспортивній тіні, заслуговують непідробного захоплення і поваги! …

Можна сказати, що пілоти відплатили своїм командам результатами на трасі.

Вже результати на ранковому тренуванні віщували серйозну боротьбу в «гущі» «Турінга». Нехай й в більш ніж секунді від найшвидшого, проте, третім на тренуванні був Поляничко.

Всього в парі «десяток» від нього виявився Бєляєв, в свою чергу на 0,1 секунди випередивши свого напарника Владислава Сінані. Гірше виявилися результати Ярмоли, Євтушенко, Мар’яненка і Кузьменко. Однак це була всього лише ранкова розминка.

На кваліфікації же другий день поспіль «вистрілює» Бєляєв, серйозно підтверджуючи свій статус «кращого серед інших».

Пілот SDrive відстав від поула лише на 0,292 секунди, поступившись лише двом фаворитам – двом Чемпіонам України …

Вже наступний, ким став Ярмола, поступився поулу більше секунди.

Але тут не можна забувати, що для Кирила куди важливіше було те, що він став найшвидшим серед пілотів підзаліку «У -1600», де на кону також стояв свій титул!

Всього 0,094 секунди Кирилу поступився Поляничко, який також бореться в цьому підзаліку.

А ось у третього пілота SDrive Владислава Сінані явно «не йшло» – майже дві секунди від поула.

Позаду нього виявилися три пілоти «У -1600»: Євтушенко, Мар’яненко і Кузьменко.

При цьому час всього цього квартету вмістився в 0,6 секунди, а тріо «з підзаліку» і зовсім менш ніж в 0,3 секундах.

Тому говорити про аутсайдерів тут годі було й можна було сміливо очікувати щільну боротьбу в гонці. І вона розгорнулася, але не спереду другого ешелону «Турінга».

Бєляєв виявився поза конкуренцією, впевнено закінчивши гонку третім, попутно ставши єдиним, чий найкращий час – не рахуючи двох лідерів – вийшов із 1 хв 34 секунд.

Як контраст, інший пілот SDrive навіть не зміг стартувати – на прогрівочному колі з під капота «вісімки» Сінані вилетів ремінь генератора. Фінал UTC став для нього якоїсь квінтесенцією наповненою суцільною невдачею сезону …

Зате напарники по новій команді Smart Racing Ярмола з Поляничко, плюс Вадим Євтушенко, порадували глядачів боротьбою.

На старті Кирило забарився і обидва суперники спочатку випередили його. Однак уже в другому повороті, причому по зовнішньому, Ярмола обганяє Євтушенко і тут же «приймається» за Антона.

Йшлося про дуелі за 4-е місце в «Турінгу», але куди важливіше для них – за перемогу в підзаліку «У-1600»

Поляничко вдалося стримувати свого напарника-суперника протягом майже всієї гонки. Або, можливо, – Кирило просто тактовно вичікував моменту. Як би там не було, але на радість глядачів Ярмола проводить блискавичну атаку в останньому повороті передостаннього кола, тим самим, вириваючи перемогу в «У-1600».

Позаду цієї пари якийсь час Кузьменко надавав пресинг на Євтушенко і тут мова йшла не стільки про 6-е місці в заліку «Турінг», скільки про третій в «У-1600». Незабаром Вадиму вдалося відірватися від суперника.

Останнім для обох заліків фінішував Мар’яненко, який боровся добрих пів гонки з Вадимом Кушніром, про що ми розповімо пізніше.

Підсумки, підсумки, підсумки

Після пари 4-х місць і сходу напередодні, Сергій Бєляєв закінчив сезон також як і почав його – третім місцем на подіумі.

З урахуванням підвищувального коефіцієнта на Фіналі UTC, пілот SDrive зібрав 50 очок, ставши «бронзовим» призером і за підсумками року. Правда, Ярмола теж виявився досить близький до нього – всього в чотирьох балах позаду, за два дні піднявшись на два рядки вгору.

З двома результативними днями і зовсім на три місця перескочив і Вадим Євтушенко.

Після трьох етапів він був тільки 8-м, проте, закінчивши рік з 30 очками на 5-му місці.

Всього пару «пунктів» поступився йому Поляничко, а ось Сінані з двома прикрими сходами навпаки, опустився в результаті з 4-го рядка на 7-й.

Позаду нього в турнірній таблиці з 12,5 очками опинився Мар’яненко, який випередив всього на пів бала Дмитра Пархоменко, який цими вихідними виступав тільки в ролі глядача …

Але для більшості з решти пілотів позаду Бєляєва була куди важливіше їхня боротьба в підзаліку «У-1600».

Як і передбачалося, змін позицій тут так і не відбулося.

Чемпіоном України в «У-1600» став Ярмола, з перемогою на Фіналі UTC, що зібрав у результаті важкі 80 очок. Євтушенко зміцнив своє друге місце – 68 балів, тоді як Поляничко не вистачило другого місця на етапі і він із 57,5 очками став бронзовим призером.

Набравши відповідно 44 і 37 бали, Мар’яненко з Кузьменко закінчили рік 4-м і 5-м … Аналогічно не відбулося перестановок і в командному заліку. Але, природно, не сказати про нього не можна.

З подвійним подіумом в «Турінгу» – перемогою Юнашева і третім місцем Бєляєва, їхня SDrive набрала 48 очок, перемігши вдруге цього року.

Причому їхня перевага над найближчими суперниками була майже подвійна! Проте позаду переможців Фіналу UTC результати виявилися досить щільними.

Ярмола з Поляничко зібрали для Smart Racing 27 очок, випередивши всього лише на 1,5 бала «Київ-Південь», якій цього разу очки приніс тільки Вадим Конончук.

З 19,5 очками поза подіумом знову залишилася Master Kart racing team.

Це як би підкреслило провальний сезон для найстарішої кільцевої команди і багаторазової чемпіонки України. Але це автоспорт, в ньому буває і таке, особливо коли кілька етапів поспіль техніка підводить лідера команди …

Аналогічно і за підсумками року «майстри» стали тільки четвертими, зібравши 71,5 бал. Як відомо, як і в будь-яких інших аспектах життя – святе місце порожнім не буває.

Чемпіонську корону на себе приміряють «південці», що напевно стане непоганою розрадою для засновника цієї команди Володимира Дрогомирецького, який через відмову КПП перед вирішальною гонкою втратив шанс поборотися за титул. У підсумку «Київ-Південь» зібрала 159,5 очок, випередивши всього на 11,5 бала SDrive.

Примітно, що обидві команди народилися практично одночасно, на початку минулого сезону, хоча в обох випадках їхній кістяк існував й раніше.

Третьою же закінчила рік зовсім команда-дебютант – Smart Racing, ведена новачком Миколою Сушко.

«Розумники» чотири рази з п’яти етапів підіймалися на подіум, ударно закінчивши сезон двома другими місцями! Цікаво, що в обидва дні вони набрали по 27 очок, в результаті накопичили 104 бали. Але і тут не можна не сказати, що крім засновника Smart Racing, її кістяк складає колектив не зав’ялених на сьогодні Sport Car Service, створеної Володимиром Апостолюком і Сергієм Скоком …

Однак це не кінець нашої розповіді про заключному етапі Чемпіонату України з кільцевих гонок UTC! Далі буде…

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків

Фото Денис Сергієнко і автора


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest