Формула 1 вирішила залишитись на гібридних двигунах

Автор: Роман Галімон | 13 Лис, 2020
Старт Гран Прі Австрії 1

Формула 1 заявила про бажання залишити наявні гібридні технології у новому поколінні двигунів, оскільки вважає, що перехід на екологічно чисті види палива може мати суттєвий позитивний вплив на навколишнє середовище.

Ф1 планує перейти на нову концепцію двигуна з 2026 року, при цьому команди досі погодились дотримуватися поточної турбогібридної архітектури V6.




І хоча рішення Honda залишити Ф1 після 2021 року спонукало говорити про необхідність автоспорту поглянути на радикальніші технології двигунів, як електричні або водневі, коли справа дійшла нових правил, у Ф1 підтвердили, що вважають нове покоління гібридів правильним шляхом.

В чемпіонаті вірять, що основна увага має бути зосереджена не на абсолютно нових напрямках моторобудування, а натомість розширенні межі з використанням відновлюваних видів палива, а будь-які інновації потім можуть бути перенесені у реальний світ.

У заяві Ф1, в якій детально описується майбутній розвиток серії, було чітко зазначено, що загальний вплив вдосконалення пального, доступного для громадськості, може мати величезне значення.

«Важливо, щоб найбільш наочна частина нашого спорту була відновлювальною і могла мати реальні переваги, – сказано в релізі Ф1. – Ми віримо, що, маючи понад 1 мільярд із 1,1 мільярда автомобілів у світі, що працюють на двигунах внутрішнього згоряння, ми маємо потенціал, щоб прокласти шлях у технологіях, що зменшують автомобільні викиди вуглецю у всьому світі.

Ми також віримо, що не існує єдиного рішення для технологій двигунів майбутнього, а гібридний двигун із відновлювальним паливом стане важливим моментом для автоспорту та автомобільного світу».




Ф1 створила робочу групу з FIA для дослідження майбутніх технологій двигунів, заснованих на використанні відновлювальних видів палива.

У заяві з цього приводу сказано: «Ця група буде розширена за рахунок спеціалістів від виробників та постачальників двигунів, а також отримає оцінки від незалежних дослідницьких груп».

Також було детально описано, як Ф1 збирається зменшити викиди вуглецю в автоспорті. Зокрема, створений дворічний план, відповідно до якого буде зменшена кількість техніки, яку потрібно привозити на перегони, а замість цього буде задіяно більше апаратури зі штаб-квартири у Біггін Хілл. Це має зменшити також кількість персоналу та вантажів приблизно на третину.

З 2021 року Ф1, FIA та команди прагнуть значно зменшити кількість одноразових пластикових пляшок, столових приладів та харчових відходів під час гоночних вікендів.

В той же час, поки Ф1 лише прагне стати вуглецево нейтральною до 2030 року, Red Bull оголосив про власні плани різко скоротити власні викиди.

У рамках нового проекту «No Bull» енергетична компанія хоче стати нейтральною до вуглецю вже цього сезону та зменшити викиди СО2 за календарем наступного року на 5000 тонн. Бренд співпрацює з Gold Standard, аби компенсувати будь-які неминучі викиди.

До речі, нещодавно стало відомо, що Mazda розробляє новий вид палива на основі водоростей, а компанія Volkswagen працює над біологічним е-паливом.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Джерело: Motorsport.com






Додати свій коментар














Pin It on Pinterest