Гран Прі 70-річчя Ф1: пілоти Mercedes знову попереду з п’ятниці

Автор: Редакція | 07 Сер, 2020
Валттері Боттас

Гонщики команди Mercedes знову очолили протокол: цього разу на першій практиці другого поспіль етапу в Сільверстоуні, який названий на честь 70-річчя Ф1.

Протокол очолив Валттері Боттас (1: 26.166), який напередодні етапу продовжив контракт із Mercedes, й на 0,138 з випередив свого напарника. Льюїс Хемілтон теж мав можливість показати гарне коло, але можливо знаходився на іншій програмі.

Третій результат показав Макс Ферстаппен, при чому більшість часу по відношенню до Боттаса він втратив у другій половині кола. Перед Гран Прі на обох болідах Red Bull були майже повністю замінені силові установки, хоча до штрафів це не призведе.

При цьому, Алекс Албон знову скаржився на машину й програв напарнику пів секунди.




Протягом всього тренування всі пілоти працювали виключно з шинами Soft, але цими вихідними компаундом Soft позначається склад С4, хоча тиждень тому так позначався жорсткіший склад С3 (на покришках С4 минулого вікенду пілоти не їздили взагалі).

Ніко Хюлькенберг, який знову замінить Серхіо Переса, був одним із тих, хто жалівся на поведінку Soft, але в підсумку німець показав 4-й час у сесії, відставши на п’ять сотих від Макса Ферстаппена.

Гонщики Ferrari опинились на п’ятому та сьомому місцях, й Шарль Леклер знову був попереду Себастьяна Феттеля й розрив був знову біля пів секунди.




Крім іншого, на виході з повороту Бекеттс був встановлений бордюр доопрацьованої конфігурації – представники FIA вважають, що він зменшить ризик пошкодження шин. Як заявляли у Pirelli, саме уламки, які застрягали у цьому бордюрі, призводили до проколів протягом минулого Гран Прі Британії.

Також у повороті Мегготс, де на попередній гонці вилетів і врізався у відбійник Данііл Квят, перед цим відбійником з’явилося загородження з шин.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest