Гонщик Red Bull Алекс Албон став найкращим у першому тренуванні Гран Прі Бразилії, яке відбулося за дощових умов. Льюїс Хемілтон – останній у протоколі.
Перші тридцять хвилин гонщики обмежились лише установчими колами й тренуванням стартів. Проте й тут відмітилися лише Карлос Сайнс та Шарль Леклер, які єдиними вирішили проїхатись залікові кола залитим дощем треком.
На повністю дощовій гумі Леклер показав 1.21,971 та встановив перший орієнтир.
Читайте також:
- Ferrari: Стандартизація Ф1 – не завжди позитивний хід
- Ferrari: Ми не задоволені новим регламентом Ф1
При цьому монегаск й першим перейшов на проміжку гуму й сталося це ще за двадцять хвилин. На цей час лише п’ять пілотів показали заліковий час у протоколі й з результатом 1.17,285 Леклер знову був попереду.
За півгодини до кінця сесії лише гонщики Mercedes, Red Bull та Racing Point не проїхали залікових кіл, хоча звісно виїжджали на трек для установчих.
В цей же час на трасі уповільнився болід Феттеля, який вже встиг показати 1.17,041 та очолити протокол. Німець зміг повернутися в бокси, де механіки одразу почали розбирати задню частину машини.
Коли ж на трасі з’явився перший Mercedes, то час Ferrari пав. Валттері Боттас показав – 1.16,693
За 18 хвилин до кінця сесії траса вже настільки підсохла, що гоночна дирекція дозволила увімкнути DRS й одразу додав Алекс Албон – 1.16,142.
За 5 хвилин до завершення першої практики гонщики вирішили спробувати сліки, але одразу два гонщики Red Bull вилетіли з треку. І якщо асфальтова зона безпеки втримала болід Ферстаппена від трощі в першому повороті, то Албон у 12-му повороті просто мокрою травою скотився в бар’єри та зруйнував передню підвіску.
🚩 RED FLAG 🚩
Alex Albon crashes at the final corner
A slide + slick tyres + wet grass = 📸#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/jmup89zXyf
— Formula 1 (@F1) November 15, 2019
Сесію зупинили червоними прапорами й пізніше повідомили, що поновлювати не будуть. Отже говорити про логічність результатів не доводиться, тим більш що Хемілтон та Ферстаппен залишились в кінці протоколу.
Можна лише зазначити, що гонщики Renault поки виглядають непогано й знову, швидше за все, боротимуться з McLaren та Toro Rosso. За межами десятки знову опинились Haas, Alfa Romeo та Racing Point.
На трасі також «блимав» зеленими задніми вогнями Ніколя Латіфі, адже він ще не отримав суперліцензію, але вже готується до заміни Роберта Кубіци наступного року. Звісно, це ще не підтверджено, проте за сприяння фінансової підтримки батька, він має найкращі шанси.
Позиція | # | Гонщик | Команда | Мотор | Кола | Час | Відставання | км/год | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 23 | Red Bull | Honda | 9 | 1’16.142 | 203.729 | ||||
2 | 77 | Mercedes | Mercedes | 10 | 1’16.693 | 0.551 | 202.266 | |||
3 | 5 | Ferrari | Ferrari | 13 | 1’17.041 | 0.899 | 201.352 | |||
4 | 16 | Ferrari | Ferrari | 13 | 1’17.285 | 1.143 | 200.716 | |||
5 | 55 | McLaren | Renault | 16 | 1’17.786 | 1.644 | 199.424 | |||
6 | 27 | Renault | Renault | 8 | 1’17.899 | 1.757 | 199.134 | |||
7 | 3 | Renault | Renault | 9 | 1’17.985 | 1.843 | 198.915 | |||
8 | 10 | Toro Rosso | Honda | 17 | 1’18.100 | 1.958 | 198.622 | |||
9 | 26 | Toro Rosso | Honda | 16 | 1’18.274 | 2.132 | 198.180 | |||
10 | 4 | McLaren | Renault | 15 | 1’18.559 | 2.417 | 197.461 | |||
11 | 63 | Williams | Mercedes | 18 | 1’18.779 | 2.637 | 196.910 | |||
12 | 20 | Haas | Ferrari | 10 | 1’19.247 | 3.105 | 195.747 | |||
13 | 18 | Racing Point | Mercedes | 6 | 1’19.414 | 3.272 | 195.335 | |||
14 | 7 | Alfa Romeo | Ferrari | 12 | 1’19.532 | 3.390 | 195.046 | |||
15 | 99 | Alfa Romeo | Ferrari | 18 | 1’19.600 | 3.458 | 194.879 | |||
16 | 40 | Williams | Mercedes | 16 | 1’20.010 | 3.868 | 193.880 | |||
17 | 8 | Haas | Ferrari | 3 | ||||||
18 | 11 | Racing Point | Mercedes | 1 | ||||||
19 | 33 | Red Bull | Honda | 3 | ||||||
20 | 44 | Mercedes | Mercedes | 3 |