Хемілтон запросив рекордну суму у Mercedes за свій контракт

Автор: Роман Галімон | 27 Січ, 2020

Британський гонщик Ф1 Льюїс Хемілтон запросив за новий контракт у команди Mercedes рекордну для Формули 1 суму.

За повідомленням італійської преси Хемілтон хоче отримувати 66 мільйонів доларів на рік та підписати контракт із Mercedes на два роки.

При цьому британець за чинною угодою зі «срібними стрілами» отримує 45 мільйонів доларів на рік і це вже є рекордним числом. Навіть, Міхаель Шумахер не отримував у свої часи від Ferrari такі суми.

То чи вартий Хемілтон таких грошей?

Насправді те, що просить або вимагає (ми не знаємо в якому тоні йдуть перемовини) Хемілтон від Mercedes не є чимось захмарним для спорту взагалі.

Якщо подивитися на інші види спорту, то Хемілтон зовсім не отримує найбільших гонорарів у світі. За нинішньої зарплатні Льюїс навіть не входить до топ-10 найдорожчих спортсменів. Там, вирують зовсім інший порядок цифр.

Так, Ліонель Мессі отримує в футбольному клубі «Барселона» 127 мільйонів доларів. А друг Хемілтона, Неймар, заробляє 105 мільйонів на рік.

За даними Forbes Льюїс за останні десять років отримав від всіх прибутків 400 мільйонів доларів й, мабуть, усвідомлюючи, що це можуть бути йог останні два роки на вищому рівні – він хоче забезпечити собі безбідне існування.

А до чого тут Ferrari?

Здається очевидним, що Mercedes не матиме успіху без Хемілтона, адже навряд чи Валттері Боттас, при всій повазі до нього, зможе переграти Шарля Леклера та Макса Ферстаппена у 2020 році. Якщо, звісно, болід W11 не буде домінувати від старту й до фінішу сезону (а цього, здається, не буде).

З іншого боку, Хемілтон цілком ймовірно не досягне успіху в іншій команді й, зокрема, у Ferrari. На розуміння машини потрібно витрати, як мінімум, сезон, а потім треба, аби машина була переможною. (Знову ж таки, без образ, але Скудерія не часто будує переможні боліди останніми роками).

То ж зустрічі Льюїса з керівництвом Ferrari виглядають лише, як елемент шантажу та тиску на керівництво Mercedes. А з огляду на те, що Daimler взагалі готовий закрити програму Ф1 та вже півроку голова правління Ола Калленіус говорить про скорочення бюджету, вчинок Хемілтон виглядає досить сміливим.

Альтернативи немає

Проте у Mercedes та Хемілтона не має іншої альтернативи, як залишитись разом. Й обом сторонам доведеться йти на якісь компроміси.

Можливо, Льюїсу й піднімуть зарплату, але не до бажаного ним рівня. Швидше за все, йому дадуть більше свободи у пошуку персональних спонсорів, хоча тут він й без того дуже вільний, або спрямують зарплату у бонуси від перемог, хоча у 2020 році їх може бути не так багато.

Але розриву точно не буде. Сторонам доведеться домовлятися й буде цікаво дізнатись, яку ж роль тут зіграє Тото Вольфф, який теж поки не оголосив свої плани на майбутнє.

 


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest