«Кубок Чайки»: Якби не боротьба за перемогу, то одразу дві! (Частина 2)

Автор: В'ячеслав Щербина | 02 Лип, 2021

2-й етап «Кубка Чайки» складався з двох роздільних гонок. Справжнім подарунком уболівальникам стала перша з них, подарувавши боротьбу не тільки в Touring-е, про яку ми вже розповіли, а й в «8С». Причому тут вона велася від старту до фінішу, включаючи чергову справжню дуель за перемогу!

Як ми писали в нашій розповіді про 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок, що пройшов напередодні в суботу, ми дійсно стаємо свідками нового принципового протистояння. В даному випадку двох нових фаворитів заліку «8С», котрий переживає справжній ренесанс цього року.

Правда, тут не можна не відзначити, що в неділю їхні ряди не дорахувалися одного з учасників – Лесю Цимбалюк.

Трохи про справедливість

Нагадаємо, що напередодні починаючу пілотессу Дирекція гонки досить безцеремонно зняла на середині заїзду під приводом її недостатньої швидкості. Ми не будемо тут сильно спекулювати, чому саме Леся не стартувала у неділю.

Можливо через емоції, можливо через не зовсім розсудливе наставництво тих, хто її тренує, а може просто, тому що у неї знайшлися інші клопоти в неділю, яка в реалії була її Днем Народження! З чим ми її, нехай і з запізненням, але вітаємо!

Більш того, Лесю начебто збиралося привітати то саме керівництво гонки, яке зняло її напередодні! … Але тут ми не можемо не відзначити один дуже важливий момент.

Хоча ми раніше написали про те, що правило з недопуском повільно кваліфікованого пілота існує, в реалії це не так! Ретельно перевіривши всі чинні на сьогодні регламентні документи в «кільці» з’ясувалося інше!

Так званого правила 110%, за яким пілот, котрий не досяг певної швидкості в кваліфікації, міг би бути не допущений до старту, на сьогодні не існує! (Раніше така кваліфікаційна межа обчислювалася за формулою додаванням 10% до середнього часу топ-3-ки). Тим більше не існує «в природі» жодних пунктів, принаймні, в українському «кільці», які б давали право знімати пілота з гонки за недостатню швидкість!

Такі є, наприклад, в заокеанському NASCAR-і, проте гонки на «Чайці» також далекі від них як … тут навіть не підібрати порівняння …

Інша справа, якщо машина в гонці має технічні проблеми, які можуть становити загрозу іншим учасникам – наприклад, у вигляді відриву бампера або вихлипної труби. Таких на машині Цимбалюк в суботу точно не відзначалося. Але, це так, до слова … А «тим часом» залік «8С» в неділю дійсно порадував уболівальників черговою неймовірно напруженою боротьбою, включаючи за перемогу!

Нове принципове – продовженню бути!

На обох тренуваннях найкращий час в «8С» показує Костянтин Денисов, який переміг напередодні після неймовірної за напругою боротьби.

Його тренувальні часи виявилися практично ідентичними – 1 хв 42,767 с і 1 хв 42,942 с, відповідно.

Андрій Скок, який поступився йому напередодні, вранці був в 0,8 секундах позаду, тоді як час Романа Марківа виявився на 1,2 секунди повільнішим.

У другому тренуванні обидва прискорюються – Андрій «поступається» Денисову лише примарні 0,020 секунди, а Роман менше 0,6 секунди.

Однак коли настав час «Х», на кваліфікації верх знову, як і напередодні, бере Скок.

При цьому Андрій серйозно прискорюється, показуючи 1 хв 41,849 секунди.

Більш того, Скок проходить на кваліфікації всього 4 кола, два з яких стають «летючими», де на другому з них він поступається сам собі лише 0,006 секунди!

Денисов ж проїхав на «зарубці» рівно в два рази більше кіл, намагаючись прискоритися до останнього. Причому буквально!

Саме його останнє коло і стало для Костянтина найкращим, проте від «поула» його все одно відокремили 0,263 секунди.

Разом із тим, інші учасники «8С» виявилися значно повільнішими двох нових фаворитів цього заліку.

Марків поступився 1,1 секунди Денисову і півтори «поулу».

За Романом розташувалися Нітеш Пал і Кирило Мітітел, що відстали від «поула» на 2,5 секунди, тоді як їх самих, як і двох лідерів, розділили лише 0,232 секунди.

Такі розриви «шепотіли», і так воно й вийшло! Як і напередодні боротьба в цьому заліку стала мало не епохальною, причому не тільки за «вікторію»!

Правда, не без «третього зайвого» …

Старт гонки в цьому заліку вдається Денисову, де на прямий він випереджає Скока, проте не надовго.

До кінця першого кола відбувається свого роду кільцевий нокдаун!

На гальмуванні перед новим «картинговим поворотом» Андрій випереджає не тільки свого візаві, але й разом, одним маневром і «старшокласника» в особі Павла Мар’яненка.

Саме Павло в неділю зіграв свого роду роль «третього зайвого» в цьому новому принциповому протистоянні, де на кону стояло «золото» наймолодшого заліку.

Спочатку Мар’яненка випереджає й Денисов, після чого тут же приступає до пресингу на лідера, поки той не встиг відірватися.

Скок знову майстерно блокує внутрішню траєкторію. Однак тут дуель за перемогу в «8С» бере паузу, бо Костянтина випереджає Мар’яненко, котрий на певний момент стає свого роду «прокладкою» між двома «молодшокласниками».

Більш того, Павлу вдається випередити і лідера «8С», проте ненадовго!

Тепер вже між Скоком і Мар’яненко починається справжня дуель, на кону якої в реалії не стояло жодного залікового очка, а тільки цілком реальне місце на трасі.

«Молодшокласник» неодноразово вже випереджав Павла на гальмуванні в «картинговому повороті» або в останньому.

Однак далі, особливо на прямій, Мар’яненко досить легко реалізовував трохи більшу потужність своєї «вісімки» і зберігав за собою позицію.

Так тривало протягом декількох кіл, поки вчергове на гальмуванні в «картинговому повороті» Скоку все ж вдається випередити «старшокласника». Більш того, Павла тут же пробує атакувати і Денисов!

Однак Мар’яненко знову не відступає і не тільки не поступається Денисову, але і знову випереджає Андрія!

Нарешті, після цього Павлу вдається піти у відрив, тим самим, все ж надавши шанс двом лідерам «8С» розбиратися виключно між собою.

Й так, це була «розбірка»! Продовження дуелі Денисов-Скок знову стало одним із головних «атракшенів» другий день поспіль!

… але без нього все ж краще!

Денисов тут же починає атакувати свого візаві, проте не тут то було! З урахуванням того, що внутрішня траєкторія виявлялася постійно наглухо закритою другий день поспіль здавалося б «двометровою» в ширину «Калиною» лідера, Костянтин намагається навіть відчайдушні спроби випередити суперника по зовнішньому радіусу! Природно, всі вони залишаються безуспішними.

Проте, в якийсь момент Костянтин знаходить момент і вже було пірнає всередину на гальмуванні в останньому повороті, однак і тут на розгоні Скок випереджає суперника, залишаючись попереду.

Після цього Денисов робить невеликий обманний маневр і перехрещує траєкторію перед першим поворотом, щоб пірнути всередину.

Проте, і в цей раз Андрій «зачинив хвіртку», а в один момент навіть здавалося, що в цьому місці Денисов просто таки підштовхує машину лідера в задній бампер!

Постфактум обидва пілоти підтвердили, що вони дійсно йшли бампер в бампер, проте реального контакту не було … в тому випадку!

Все ж наполегливість Костянтина приносить свої плоди і йому вдається спочатку порівнятися зі Скоком на виході з останнього повороту, цього разу позбавивши суперника можливості зайняти внутрішню траєкторію в першому повороті, в якому тепер в лідери виходить Денисов.

До фінішу залишалося ще пару кіл і тепер ролі двох завзятих дуелянтів змінюються!

Андрій часом несамовито контратакує нового лідера, аналогічно повиснувши на задньому бампері його «вісімки».

 

І в останньому повороті останнього кола відбувається третій нокдаун цього протистояння.

Скок все ж допускає контакт із «вісімкою» суперника! Причому «ляпас» виявився досить важким, до такої міри, що передній бампер його «Калини» тріснув.

Однак, зміни позицій при цьому зіткненні все ж не відбувається, тому «складу злочину» тут не було зафіксовано.

Другий день поспіль після неймовірної за своєю щільністю і гостроті дуелі в «8С» перемагає Костянтин Денисов, залишаючи Андрія Скока з кубком за друге місце.

При цьому на фініші двох дуелянтів розділили красномовні 0,8 секунди! … Але, найцікавіше, що позаду них за третє місце в «8С» знову, нехай і не всю гонку, але теж розгорталася чергова боротьба, причому знову потрійна!

За «бронзу» майже як за перемогу!

Від початку це місце знову, як й напередодні, займав Роман Марків. Цього разу його атакує Нітеш Пал, на задньому бампері якого спочатку «завис» Кирило Мітітел.

Так тривало кілька кіл, проте незабаром відстані між ними все ж почали рости.

Незабаром між ними спостерігалося деяке «йo-йo», де то Пал відставав і потрапляв «в приціл» Мітітелу, але відривався від нього, в свою чергу беручи «на мушку» Марківа.

На жаль, але до реальних обгонів тут так й не дійшло, а в другій половині гонки «вісімка» Кирила втрачає темп, залишаючи Пала з Марківим вирішувати між собою долю останньої сходинки подіуму «8С».

Пресинг Нітеша тривав кілька кіл, проте ближче до кінця гонки Роману все ж вдається нехай і трохи, але відірватися.

На фініші Марківа від Пала відокремили 2,5 секунди, а ось Мітітел знову лише дивом фінішував, зіткнувшись з черговими технічними проблемами, замкнувши протоколи заліку «8С».

Тим самим, Марків повністю повторив подіум «8С» напередодні, ставши третім, який знову очолив Денисов, а Скок став другим.

При цьому про розпал боротьби між двома лідерами говорить один невблаганний факт – рекордне коло в цій гонці залишилося за Скоком – 1 хв 41,944 с, і за цим показником переможець поступився Андрію аж 0,050 секунди!

Марків показав третій час, але воно виявилося на 1,8 секунди повільнішим. Настільки була велика швидкість двох фаворитів «8С» в порівнянні з іншими його учасниками …

При цьому з точки зору кращого часу Пала поступився Марківу всього на 0,3 секунди і майже на стільки ж випередив Мітітела …

Цікаво, що, незважаючи на те, що двигуни машин пілотів «8С» поступаються за потужністю колегам з «Турінгу», всі вони за винятком Мітітела з його технічними проблемами, фінішували в тому ж колі, що і лідери більш старшого заліку! …

Ну а про події в гонці заліку «СуперТурінг», де, хоча і не було відзначено боротьби за перемогу, була своя дещо іншого роду інтрига, так само як про долю командного подіуму в третій частині нашої розгорненої розповіді про 2-й етап «Кубка Чайки» .

Далі буде!

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Вадим Чайковський і автора


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest