Кубок Чайки: Перша зустріч після

Автор: В'ячеслав Щербина | 18 Чер, 2020
Кубок Чайки 2020 року

1-й етап «Кубка Чайки» нарешті розірвав цю тривалу паузу без автоспорту, викликану пандемією. Як після такої незвично довгої перерви без «кільця» можна було б обійтися без традиційного альбому, передає настрій головних героїв – пілотів ?!

Природно і вболівальники і самі спортсмени скучили за тими емоціям, які дарують гонки. Але, судячи з настрою самих пілотів – вони не менше скучили … .і за своїми суперниками))))

Читайте також:

 

Дійсно, не тільки після зимової «сплячки», а й цілої весни без змагань – більшість перших зустрічей в паддоку закінчувалося дружніми обіймами. Ну а «Юнгу», армія уболівальників якого поширюється часом й навіть його суперників, багато хто вітав особливо тепло)))

Як й в абсолютній більшості, настрій Костянтина Гуцула був піднесений з самого ранку. Ну а після красивої спортивної дуелі з його головним візаві Олегом Сокірбой й подальшою перемогою, очевидно, що наприкінці дня воно стало ще краще.

Олексій Савчук хоча і звично жартував весь день, а то й сказати – балагурив, проте як тільки він підходив до своєї нової «коханої» у вигляді класичної Е30, ставав набагато серйознішим.

А ось Сергій Бабак, який перейшов із площини освітньої в куди більш клопітку політичну, схоже, відривався від «он-лайну» тільки коли сідав за кермо, ну і, природно, вже після фінішу, коли емоції все ж переважали.

Віяння епідеміологічних часів природно торкнулося й гонки на «Чайці» – в ЦУГ входити можна було тільки в масках. Хоча й не всі цього так вже строго дотримувалися – тим не менш, звичному брифінгу пілотів маски додали колориту «на злобу дня».

Уже після кваліфікаційного заїзду Олексій Савчук дозволив собі підкріпитися обіднім ланчем і був явно в піднесено-бойовому настрої перед гонкою. Власне – як зазвичай)

Майже весь ранок два головних і прямих суперника по найпотужнішому заліку Super Touring Костянтин Гуцул з Олегом Сокірбой провели в відверто дружніх бесідах, очевидно, обговорюючи автоспортивні і технічні моменти?))))

Сергій Юнашев повернувся до Києва з ралійних тестів тільки під ранок, тому без тренувань ледь встиг до самого початку кваліфікації. А останні приготування своєї кільцевої «Калини» він робив безпосередньо перед стартом самої гонки! ….

… ну а приводів для радості після фінішу у «Юнги» було чимало – чого тільки коштувала розв’язка його психологічної дуелі з Сергієм Бабаком, нехай вона і не велася за реальне місце або очки …

… та й його «суперник», поступившись Юнашеву буквально в останньому повороті всієї гонки, після фінішу хоч і виглядав дещо виснаженим, проте, випромінював тільки позитивні емоції, отримані від боротьби на трасі.

Більш того, подарувавши чимало емоцій глядачам, обидва пілоти обнялися відразу, як тільки покинули свої кокпіти, після чого приєдналися до інших, з ентузіазмом взявшись обговорювати події на трасі.

З урахуванням аж ніяк не прохолодної погоди перемноженої на вимушений «застій» більш ніж на пів року, насамперед пілоти тамували свою спрагу, як в даному випадку Павло Мар’яненко, поки Микита Анпілогов ділився з ним своїми враженнями від гонки)

Хоча його стильна класична «БМВ» не дозволяла Олексію Савчуку боротися з прямими суперниками по заліку «Супер Турінг», зате на перших колах гонки він став автором красивою дуелі з Сергієм Бабаком …

… на кону цього протистояння також не було ні місць на подіумі, ні залікових балів – однак і ця боротьба подарувала чимало вболівального заряду глядачам, деякі з яких тут же дякували пілотів за отримані емоції.

Судячи з усього, після фінішу гонки у Юнашева знайшлися і якісь серйозні теми для обговорення – в даному випадку з Олександром Лучинським, який колись намагався виступати на формульному боліді.

А ось вже тричі, причому поспіль, Чемпіон України з ралі в абсолютному заліку серед штурманів Євген Сокур хоча й пропустив (і не фотографував як зазвичай) гонку, встиг розділити радість перемоги з «Юнгою», що є інженером ралійного «Ево», на якому виступає Євген.

Приїхавши тільки в якості глядача, Валерій Жовтоног також залишився під враженням від психологічної дуелі Юнашев-Бабак, був радий поспілкуватися наживо з іншими пілотами після зимової перерви і тримісячної карантинної самоізоляції.

Для Кирила Мітітела ця гонка стала першою за кілька років. Цього разу його 1,5-літровій 8-клапанній «вісімці» суперників по класу «8с» не знайшлося, тому до вершини подіуму Кирилу потрібно було «просто» доїхати.

Олексій Савчук з Костянтином Гуцулом вітають один одного на подіумі заліку «Супер Турінг», тоді як через відмову техніки Олег Сокірба не зміг піднятися на нього, залишивши одне місце порожнім.

Як і Кирилу Мітітелу, Сергію Бабаку потрібно було тільки фінішувати, щоб очолити подіум свого відповідного заліку. Однак, нині Народному депутату ВР, пілотові довелося майже всю гонку битися, нехай йшлося і не про боротьбу за залікові позиції …

… ну а вінчала перший цього року день українського кільця колективна фотографія учасників на подіумі, по якій наочно видно, що настрій всіх пілотів був більш ніж піднесеним …

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

фото автора


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest