Кубок України з кільцевих гонок: Від старту до фінішу!

Автор: В'ячеслав Щербина | 19 Чер, 2021

Читайте про боротьбу в заліку «8С» на другому етапі Кубка України з кільцевих гонок.

Так, інтрига в рамках заліку Touring на 2-му етапі Кубка України з кільцевих гонок виявилася вельми і вельми непередбачуваною. Однак куди більш видовищну і напружену боротьбу подарували якраз пілоти наймолодшого і нечисленного заліку «8С». Причому розгорталася вона буквально з перших метрів гонки і до самого її фінішу!

Більш того, судячи з усього, ми стаємо свідками виникнення нового принципового протистояння двох пілотів, в даному випадку в заліку «8С». Так, нехай не йдеться про досвідчених ветеранів і тим більше багаторазових чемпіонів України, як у випадку з Сергієм Юнашевим і Вадимом Конончуком в «Турінгу».

Проте, у Андрія Скока і Костянтина Денисова є чимала схожість в їхніх спортивних кар’єрах.

За спиною Андрія, кілька більш юного, ніж його візаві, досить успішна кар’єра в картингу, тоді як Денисов прийшов в автоспорт з іншого «кільця» – мотоциклетного. Найцікавіше, що обидва дебютували в «великому кільці» в середині минулого року, якраз в рамках кубкових перегонів.

Судячи з початку нинішнього сезону і вже точно останніх двох гонок, включаючи недільний етап «Кубка Чайки», вболівальники дійсно отримують нове принципове протистояння! Але поки ми говоримо про 2-й етап Кубка України, який в заліку «8С» цього разу зібрав шістьох учасників. І вже перше ж тренування «прошепотіло» про майбутнє протистояння.

Преамбула до дуелі

Зранку найкращий час для цього заліку показує Денисов – 1 хв 37,094 с. Скок другий, в 0,3 секундах позаду, тоді як інші учасники «трималися» на чималій відстані, починаючи з Романа Марківа, який поступився найшвидшому 1,3 секунди.

На другому тренуванні Денисов знову найшвидший, тоді як Скок знову другий.

При цьому обидва вони показують практичні ідентичні ранковим часи: краще – 1 хв 37,120 с і знову 0,37 «відставання» у Андрія.

Роман також знову третій, в цей раз вже менш ніж в секунді від Денисова, та й Нітеш Пал теж наблизився до лідерів.

У кваліфікації обидва лідери проходять по 8-9 кіл, але верх цього разу здобуває Скок, причому скидаючи цілу секунду з тренувальних часів – 1 хв 36,167 с.

Денисов теж прискорюється, але все ж поступається Андрію 0,440 секунди.

Майже стільки ж Костянтину програє також Марків, який явно прискорився. Пал поступається Роману майже півтори секунди і майже 2,5 «поулу» цього заліку, при цьому випереджаючи Кирила Мітітела лише на 0,019 секунди!

Замикає ряди «8С» Леся Цимбалюк, котра трохи прискорилися в порівнянні зі своїм дебютом на попередній гонці. Проте, починаюча пілотесса, яка не має раніше жодного гоночного досвіду крім любительського картингу, все ще серйозно поступалася на колі своїм однокласникам – більше 12 секунд краще і 10 до найближчого.

Проте, Леся була допущена до старту в гонці, проте, так би мовити, під пильним оком суддівства. Якщо в її дебютній гонці раніше дирекція закрила очі на значну різницю в швидкості з іншими учасниками, то цього разу, як тільки її почали активно обганяти на коло, рішенням Директора гонки Цимбалюк була знята з гонки.

Так, напевно пілотессі був прикрий цей факт, однак до нього можна ставитися по різному.

Ніхто не відміняв правила і при великому відставанні на кваліфікації пілот в принципі не допускається на старт, тоді як обидва рази в даному випадку було дано дозвіл стартувати.

Дане ж рішення хоч й суворе, але дійсно частково прикре, тим більше що цього разу два «вазівських» класи не ділили трасу з «СуперТурінгом» і проблема колових не була такою нагальною. Проте, до нього можна поставитися і як до уроку, а точніше – стимулу для більш старанних тренувань …

Все ж ми говоримо про «кільце», а не Тайм-Аттак, де на трасі ведеться реальна очна боротьба між суперниками, а не тільки з секундною стрілкою! І так! Боротьби цього разу тільки в одному «8С» вистачило б на кілька гонок!

Так і є! І це була справжня дуель!

Практично всю стартову пряму Скок із Денисовим проходять пліч-о-пліч, але Андрію вдається зберегти своє лідерство. І, буквально з цих перших метрів і до самого фінішу, боротьба в цій парі не стихала!

Синя «вісімка» Денисова, що називається, – відразу «повисла» на задньому бампері «Калини» його візаві й не відставала від нього ні на йоту.

Костянтин неодноразово намагався атакувати лідера, однак Андрій майстерно захищався, не залишаючи своєму візаві й шансу зайти на внутрішню траєкторію.

Часом здавалося, що між ними ось-ось станеться контакт, особливо на гальмуваннях в першому і останніх поворотах, де ці двоє суперників йшли в самому прямому сенсі слова бампер у бампер!

Складалося враження, що швидкість Денисова трохи вища, а часом він навіть пускав свою машину юзом, і все одно залишався «на хвості» суперника.

Однак, як Костянтин не намагався, виходячи практично в рівень зі Скоком на прямий й мало не підштовхуючи його на гальмуванні в першому повороті, оборона Андрія була неприступна!

І тут можна сказати, втрутилося свого роду спортивне провидіння в особі … Максима Волинця.

З КПП його «Калини» на останніх колах починає витікати масло і в парі місць точки гальмування виявилися, так би мовити, – «скомпрометовані». І ось саме ця обставина і вносить ще більшу інтригу в боротьбу за перемогу заліку «8С».

У першому повороті «Калину» Скока буквально зриває з траєкторії і Денисов легко виходить в лідери. Однак незабаром на гальмуванні перед «картинговим поворотом» боком «виставляє» вже самого Костянтина і тепер він випускає вперед суперника!

У першому повороті Андрій знову сковзається й в лідери знову виходить Денисов, після чого він навіть трохи відривається від свого візаві, йдучи до перемоги.

Рекордний час в гонці для цього заліку дійсно залишається саме за Денисовим – 1 хв 36,486 с.

Скок показує другий час, всього на 0,114 секунди повільніше.

Найцікавіше, що обидва встановили свої кращі часи наприкінці гонки, причому на одному й тому ж 17-му колі, коли боротьба між ними досягла свого апогею!

Примітно, що троє інших учасників «8С» показали свої найкращі часи якраз на другому колі гонки. При цьому між ними самими позаду двох лідерів-дуелянтів все було теж більш ніж жваво в боротьбі за третю позицію.

І не одна вона!

Спочатку на ній впевнено йшов Роман Марків, тоді як позаду нього не на жарт зійшлися Нітеш Пал з Кирилом Мітітелом.

Пресинг Пала тривав кілька кіл, проте з часом він «відпускає» суперника.

І ось тут не можна не згадати про одну обставину, про яку в кільцевому паддоку мало хто знав. Точніше, в «нашому» паддоку.

Тижнем раніше на перших раундах Чемпіонату України з кільцевих гонок у Пала відбулося серйозне падіння в другому повороті і його наслідками став не тільки пошкоджений байк, а й тріснуте стегно наїзника! Тому цього разу «Нік» виступав на автомобілі перемагаючи біль і не без допомоги знеболюючих уколів! ….

Тим часом, Мітітел наганяє третього Марківа і приступає до атак на «бронзову» позицію.

Тим не менше, оборона Романа виявляється неприступною, тоді як цю пару наздоганяє і Нітеш!

В результаті Марківу вдається відірватися, тоді як між Палом і Мітітелом починається другий раунд їхнього протистояння.

Найцікавіше, що незабаром вони знову наганяють Марківа і знову боротьба за третє місце в «8С» перетворюється в потрійну!

І знову ситуація повторюється – Пал відстає, тоді як Кирило пресингує Романа, тим самим вони сповільнюються і їх знову наганяє Нітеш!

На жаль, але як потім з’ясувалося, на «вісімці» Мітітела від початку відмовив генератор і майже всю гонку він їхав на одному акумуляторі, поки той остаточно не «здав».

Кирило втрачає швидкість і його легко проходить Пал, після чого він тут же наздоганяє Марківа.

І тут на останніх колах починається справжня дуель за третє місце!

Нітеш вдається обігнати суперника, однак Роман повертає собі «бронзову» позицію, піднімаючись третім на подіум заліку «8С» 2-го етапу Кубка України з кільцевих гонок.

Цікаво, що за Марківим, який закінчив гонку хоча й третім, але в півхвилини від двох лідерів, залишився тільки п’ятий час на колі.

Третій показав Пал, який виявився в секунді від рекордного.

Однак тут не можна не відзначити, що з точки зору кращого кола в гонці різниця між показниками Пала і Марківа склала лише 0,1 секунди, а між ними ще й розмістився кращий показник для Мітітелу, який насилу фінішував 5-м й майже «накатом»!

Більш того, в цьому сенсі Кирило випередив Марківа лише на 0,003 секунди! Настільки була близька швидкість цих трьох суперників в цій гонці!

Ну а події, які розгорталися в гонці найпотужнішого класу SuperTouring, так само як про командний залік у продовженні нашої розгорнутої розповіді про 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок.

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Вадим Чайковський, Владислав Ошеров і автора


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest