Кубок України з кільцевих гонок: Невелике коригування

Автор: В'ячеслав Щербина | 01 Жов, 2020

Після додатково вивчення регламентів з’явилося одне уточнення щодо остаточної класифікації в Кубку України з кільцевих гонок, а разом з ним і … пару питань!

Підводячи, причому виключно неофіційно, підсумки минулої суботи Кубка України з кільцевих гонок ми написали, що пілоти, які взяли участь тільки в двох етапах не будуть класифіковані за підсумками року. Так дійсно відбувалося минулого року, і також прописано на сьогодні в Регламенті ЧУ і КУ.

Читайте також:

Однак в «Загальних вимогах до проведення змагань» цей пункт звучить як: «повинен виступити хоча б на двох етапах, щоб бути класифікованим».

Зазвичай, згідно спортивної ієрархії, чільним є більш «старші» (загальні) регламентні документи. При цьому не можна не відзначити, що при затвердженні Регламентів Чемпіонатів, Кубків і Серій в обов’язки і права чиновників ФАУ входить їхнє коригування та приведення до відповідності з “Загальними вимогами до змагань» …

Таким чином, це вносить невеликі корективи в опубліковані нами матеріали, але виключно у других половинах турнірних таблиць. Отже. У заліку Touring призова трійка природно залишається незмінною.

Сергій Юнашев, який почав виступати на «Калині», але закінчив на «вісімці», в кінці року буде названий офіційно «Володарем Кубка України з кільцевих гонок», тоді як 2-м і 3-м його закінчили Максим Волинець та Антон Поляничко.

Так само як 4-м із 37 очками «залишається» Сергій Бєляєв, а 5-м Руслан Сєров з 35. Далі ж ми вносимо корективи в наші висновки.

З урахуванням того, що він стартував двічі в рамках Кубка України, причому один раз перемігши, 6-м за його підсумками з 31 очками буде значитися Вадим Конончук.

Правда, думається, що для цього пілота дане місце абсолютно байдуже, бо цими ж вихідними з двома перемогами в Одесі Конончук «оформив» вже четвертий титул Чемпіона України в заліку «Турінг», причому всі були завойовані поспіль!

Стартувавши на Фіналі КУ вдруге за сезон після перерви, викликаної жорсткої аварією, Павло Мар’яненко зібрав 19 очок, які означають 7-е місце.

Всього один бал у результаті йому поступається Вадим Євтушенко, який також виходив у рамках Кубка України на старт двічі.

9-м класифікованим стає Микита Анпілогов, що за три етапи зібрав 15 очок, за яким розташується Андрій Бондар з 8 очками.

Незважаючи на те, що він зійшов відразу після старту 3-го етапу, «де-юре» Андрій має старт, так як він побачив згаслі вогні й перетнув стартову смугу.

Засновник і керівник команди SDrive стає останнім класифікованим, тоді як один з його «вихованців» – Владислав Сінані, стартувавши в цьому заліку тільки на Фіналі КУ, не буде офіційно класифікований.

Стосовно заліку Super Touring, то з топ-парою головних дуелянтів того сезону в ньому все також залишається незмінним.

Костянтин Гуцул, як й Юнашев, змінив автомобіль протягом сезону, правда, в даному випадку одну Honda S2000 на іншу потужнішу – залишився першим.

Олег Сокирба – другий. А ось далі ми вносимо корективи в сказане раніше в нашій розповіді про Фінал Кубка України.

Стартувавши двічі Сергій Бабак, Володимир Дрогомирецький і Андрій Скок – всі повинні бути класифіковані за підсумками Кубка України з кільцевих гонок.

З 30 очками Сергій стає третім, випереджаючи Андрія, що зібрав 25 балів і Володимира з його 21 «пунктами».

При цьому нагадаємо, що Андрію Скок ще немає й 14 років і 4-й етап Кубка України став для нього абсолютним дебютом у «великому кільці» …

Аналогічно дебют Олексій Бабенко виступив лише раз, і з 15 очками за друге місце все ж таки не буде офіційно класифікований. Однак тут потрібно зробити застереження.

У «Турінгу» зібрався необхідний мінімум з 10 учасників протягом року – точніше 11, – тому цей клас вважається офіційно таким, що відбувся, й вся його призова трійка наприкінці року на офіційній церемонії нагородження отримає заслужені нагороди у вигляді кубків.

Ситуація в «Супер Турингу» склалася не такою однозначною.

Відразу два пілоти – Владислав Сінані та Тимофій Гонтовий, – хоча і пройшли кваліфікації, так й не змогли вийти на старт через відмови техніки.

Таким чином, цей залік зібрав тільки шістьох офіційно учасників, що стартували та нагороджуватися. Причому Гуцул буде в ньому названий тільки «Переможцем», а не «Володарем», й отримає лише дипломом, а не «кубок». Тоді як Сокирба, який проїхав всі без винятку етапи, судячи з усього і зовсім залишиться без офіційної нагороди навіть у вигляді диплома …

Але, іронічно те, що тут виникають два інших питання. А саме з мінімальним кворумом у п’ять машин, для того щоб етап вважався офіційно таким, що відбувся.

Поки ситуація з цим питанням неясна. В «Загальних правилах для проведення змагань» цього року даний пункт однозначно відсутній. Але, як в результаті вирішать чиновники від ФАУ на їхньому «олімпі» покаже лише час.

Так само як може виникнути питання з правочинністю понижуючих коефіцієнтів, які були прописані в Регламенті Кубка України з кільцевих гонок на випадок невиконання того самого кворуму в п’ять пілотів на етапі …

Ці «питання» можуть внести чималі коригування в турнірні таблиці як Кубка України з кільцевих гонок, так і в Чемпіонаті України в тій же дисципліні …

Як тільки підсумки будуть підведені офіційно, ми обов’язково до них повернемося.

 

В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників

Фото Сергій Холодило, Вадим Чайковський і автора


Додати свій коментар











Pin It on Pinterest