Як вже було сказано, не дивлячись на лише 12 пілотів, 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок виявився наповнений боротьбою зразу на кількох рівнях.
Відповідно, щоб «не обділити» нікого, ми розбили нашу розповідь на дві частини (про першу читайте тут). Тим більше, що позаду лідерів того ж заліку Touring, майже весь заїзд розгорталися не менш, а часом навіть більш напружені баталії. Нехай на їхньому кону і не стояли місця на подіумі, від цього вони не були менш напруженими і захопливими. Це вже не кажучи про головну дуель цього дня, яку ми навмисно залишили на десерт)))
Гостріше, ніж за «золото»!
Після того, як Конончук не зміг скласти конкуренції лідируючому тріо, він провів «на гордій самоті» на четвертій позиції всього кілька кіл. Незабаром і за це місце йому довелося поборотися! Головним «порушником спокою» у другому ешелоні «Турінгу» став четвертий пілот SDrive і за сумісництвом Директор цієї команди – Андрій Бондар.
У самому дебюті гонки Андрій проходить Сєрова, після чого впадає в справжню погоню за Євтушенко, що йде 5-м.
Часом кілька покручена «вісімка» «з під» Сінані, хоча тут правильніше говорити – «після Бєляєва», просто таки дріфтувала, особливо в другому затяжному повороті. Незабаром Бондар наздоганяє Євтушенко і нав’язує йому боротьбу.
З урахуванням того, що №5 Євтушенко «не їхав» (як потім з’ясувалося – «полетіло» блокування, яке до вечора було замінено), та й до цих перегонів Вадим швидше поставився як тренуванні напередодні етапів Чемпіонату України UTC, він не став сильно чинити опір явно рішуче налаштованому «візаві».
Бондар випереджає Євтушенко на гальмуванні в першому повороті, але не збирається на цьому заспокоюватись!
Ще одна погоня зі видовищним дріфтом, і ближче до фінішу Андрій повисає на задньому бампері «Калини» Конончука. Однак лідер цього заліку останніх трьох років не збирався так просто здаватися.
Андрій намагається випередити суперника мало не в кожному повороті траси, особливо наполегливо атакуючи на гальмуванні в останньому повороті траси.
І у Бондаря це вдається, проте на виході з нього на розгоні Конончук тут же повертає собі втрачене місце.
Більш того, через коло всіх (і пілотів, і глядачів) наздоганяє відчуття дежавю – все повторюється як під копірку!
Нагадаємо, що ми говоримо про боротьбу всього за перше місце поза подіумом. Причому вона велася між пілотами, які вперше вийшли на старт в рамках Кубка України і не факт, що вони продовжать боротися за підсумкові місця в кінці року …
Як не намагався Бондар, але на останніх колах Конончук вже не залишав йому відкритої «хвіртки» в останньому повороті.
Проте, Андрій зробив останню відчайдушну спробу вже на виході з останнього повороту буквально під фінішний прапор! Однак і тут Конончук зміг втриматися за це найперше поза подіумом місце.
При цьому на фініші їх офіційно розділили лише 0,133 секунди – чим не справжній фотофініш ?! Ще раз відмітимо – ця красива і напружена дуель розгорталася за лише за четверте місце!
Найцікавіше, що нехай і не настільки драматично, але й позаду в другій частині пелотону «Турінгу» були свої інтриги.
Спочатку Поляничко наздогнав свого «кривдника» і було приступив до пресингу на Сєрова. На жаль, але тут боротьби не вийшло, бо на «Калині» Руслана знову повернулися «електричні гремліни» і він не те що без опору, поступився не тільки Поляничко, але й Анпілогову.
А тим часом, на один момент Анпілогов «завис на хвості» у Поляничко, причому і тут мова йшла про напарників.
Якщо бути точніше, то з відсутністю Мар’яненка, до команди Smart Racing деюре цього разу приєднався й Сєров.
Іншими словами тут спочатку йшлося про боротьбу трьох напарників.
Але якщо спереду пілоти SDrive боролися за перемогу і «розподіляли» місця на подіумі, то цього разу три пілоти Smart Racing боролися тільки «за право не бути останнім» … У підсумку змін позицій тут не відбулося.
Встоявши після пресингу з боку Анпілогова, до кінця гонки Поляничко вдалося нехай і трохи, але відірватися від напарника-суперника.
Таким чином, Поляничко став кращим серед пілотів Smart Racing, фінішувавши 7-м, позаду Вадима Євтушенко.
Проте, з урахуванням того, що на 2-му етапі Кубка України з кільцевих гонок заявилося всього дві команди, Поляничко з Анпілоговим змогли піднятися на другу сходинку командного подіуму, який очолило ударне тріо пілотів SDrive.
Але різниця двох командних «скриньок» цього разу виявилася вельми разючою, якщо не сказати розгромною!
Smart Racing зібрала всього 7 очок за 7-е і 8-е місця Поляничко з Анпілоговим, тоді як перемога Юнашева і друге місце Волинця, плюс бонусний бал Максима за краще коло в гонці, вилилися в 36 «пунктів»!
(Командний актив визначається за сумою двох найрезультативніших пілотів з максимально трьох можливих для заяви в одному колективі.) Результативно, авжеж …
Ну і дуель дня!
Ну а тепер про, напевно, найцікавіше у цій гонці. Мабуть, найбільш видовищною на 2-му етапі Кубка України з кільцевих гонок виявилася боротьба в голові пелотону, між пілотами, виступаючими на найпотужніших на сьогодні в українському «кільці» автомобілях.
На щастя, після їхнього стартового зіткнення на попередній гонці, команда Костянтина Гуцула відновила його Honda S2000. І хоча разом з Олегом Сокірбою цього разу їх виявилася лише двоє в «Супер Турінгу», і цієї пари вистачило, щоб подарувати глядачам напружену дуель!
З першого тренування «лідерство» захопив Гуцул, показавши 1 хв 24,341 с. При цьому Олег виявився досить «далеко» – в двох секундах позаду.
На другому тренуванні Костянтин не виїжджає, тоді як Сокірба показує досить скромні 1 хв 27,815 с.
На кваліфікації верх знову здобуває Гуцул, пройшовши своє краще коло за 1 хв 25,094 с. При цьому, як не старався Олег, пройшовши кілька поспіль кіл на межі, він зміг випередити свого єдиного суперника, знову поступившись вагомі 1,7 секунди.
Здавалося, за такої різниці в швидкості про яку боротьбу може йти мова? Але, не тут то було!
На старті Сокірба виривається в лідери і з цього моменту і на добру половину гонки починається справжня боротьба нервів.
Знову, як це було на першій гонці цього року, на прямих відрізках Сокірбі вдається відриватися від свого опонента, тоді як в поворотах «Хонда» Гуцула часом буквально «прилипає» до заднього бамперу «баварця»!
Судячи з усього, японка та її пілот цього дня були налаштовані ну дуже рішуче.
Після пресингу, що тривав кілька кіл, Гуцул знаходить момент і пірнає всередину суперника на гальмуванні в останньому повороті, однак на розгоні баварські скакуни знову опиняються швидше.
Незабаром ця боротьба була неабияк приправлена «круговими».
Причому якщо пілоти другої частини пелотону «Турінгу» легко пропускали лідерів «Супер Турінгу», то чим ближче вони наближалися до голови молодшого заліку, які в свою чергу боролися між собою за призові місця, тим складніше ставало двом дуелянтам розбиратися між собою!
З урахуванням того, що всередині останнього повороту у нього не вийшло, Костянтин намагається випередити суперника зовсім тривіально по зовнішньому в останньому повороті!
Але і тут, «бумер» на розгоні йде вперед.
Вся ця боротьба викликала непідробні емоції глядачів на трибунах, особливо «групи підтримки» Сокірби, яка вже стала константою паддока українського «кільця».
На жаль для них, буквально в кінці наступного кола пресинг суперника все ж позначився. Все там же, прямо перед трибунами з його вболівальниками, Олег все ж помиляється і його «трійку» заносить! Природно суперник не забув цим скористатися.
На щастя, Сокірба відловив важку філейну частину його «трійки» і уникнув контакту з відбійниками, хоча було дуже-дуже близько. На цьому їхня боротьба закінчилася.
Тож не дивно, що після фінішу Олег був відверто засмучений …
Найшвидше коло в гонці теж залишився за Гуцулом – 1 хв 23,882 с. Тим самим, він заробив можливий максимум на гонці з двома бонусними балами.
Проте, за чистою швидкості Олег наблизився до суперника, поступившись йому з точки зору найшвидшого кола 0,847 секунди …
P.S.
Хоча гонка пройшла під загрозливими свинцевими хмарами, вона залишилася сухою, і невеликий дощ пішов вже після фінішу. Але і він тривав усього кілька секунд, не підмочивши церемонію нагородження … Закінчуючи розповідь про 2-й етап Кубка України з кільцевих гонок не можна не згадати і про Кирила Мітітелу.
Зрозуміло, що за відсутністю прямих суперників йому нічого не залишалося як «взяти участь».
Більш того, з урахуванням 1,5-літрового, та ще й 8-клапанного мотора він при всьому бажанні не зміг би і наблизитися навіть до аутсайдерів заліку «Турінг», що їдуть на 1,6-літрових «шеснарях» … Природно Кирило став першим за всіма пунктами в своєму заліку 8С.
До його честі, юний пілот із гумором поставився до свого першого місця на подіумі …
Залишається сподіватися, що незабаром у Мітітела знову з’являться суперники, хоча б один гідний. Адже ця гонка наочно продемонструвала, що досить і пари в класі, щоб подарувати красиву і напружену спортивну боротьбу. Більш того, далеко не обов’язково що вона буде вестися за перемогу!
А адже на старт 3-го етапу однозначно пообіцяв вийти і Володимир Дрогомирецький – хтозна, яка тоді вийде інтрига в «Супер Турінгу» ?! Так само як можна не сумніватися в тому, що і Конончук, позбувшись від технічних проблем, напевно захоче реваншуватися, щоб відновити своє реноме нового фаворита «Турінга» …
В’ячеслав Щербина спеціально для українських кільцевиків та їхніх уболівальників
Фото Вадим Чайковський і автора