Mercedes здивована потужністю Honda на болідах Ф1

Автор: Роман Галімон | 27 Чер, 2021
Макс Ферстаппен та Серхіо Перес

Керівник команди Mercedes Тото Вольфф був здивований реакцією Red Bull на додаткові запитання про новий двигун Honda, який показує вражаючу швидкість на прямих.

Варто нагадати, що Макс Ферстаппен цьогоріч здобув вже чотири перемоги й останню у Франції минулої неділі, обійшовши Льюїса Хемільтона на передостанньому колі. Й при цьому нідерландець зробив додатковий піт-стоп в гонці й скоротив за кілька кіл відставання у більш ніж 20 секунд..




Після гонки Хемільтон відзначив швидкість болідів Red Bull на прямих протягом усього вікенду на трасі Поль Рікар, в той час як керівник Mercedes Вольфф теж зауважив, що «енергетична» команда зробила «величезний крок вперед зі своїм силовим агрегатом».

Пізніше Вольфф пояснив, що це не означало його припущення, ніби Honda привезла серйозне оновлення на Гран Прі Франції.

Регламент Ф1 на 2021 рік забороняє командам проводити будь-які оновлення потужності своїх силових установок, причому зміни в технічних характеристиках дозволяються лише з міркувань надійності.

Тим не менш, Red Bull замінив силові агрегати на своїх болідах саме напередодні вихідних у Франції, а молодша команда AlphaTauri поставила новий двигун Honda й на болід П’єра Гаслі.

Справа не в моторі?

У Red Bull відповіли на питання про вражаючу прямолінійну швидкість, приписуючи виграш налаштуванням із низьким опором та меншому задньому крилу.

Здобувши поул в суботу на Гран Прі Штирії, Ферстаппен відповів на запитання щодо роботи двигуна Honda, сказавши, що хоче «показати різницю від заднього крила, з яким команда працює», і що «явної переваги у чистій потужності немає».

На запитання Motorsport.com, чи є можливість розблокувати більше потужності двигуна через впровадження необхідних елементів у разі виникнення питань з надійністю, Тото Вольфф висловив своє здивування тим, що у Red Bull так сильно опротестовують навіть можливість цих запитань.

«Цікаво, чому ми це взагалі обговорюємо, адже всі ми знаємо, що двигуни потрібно омологувати», – сказав Вольф.

«Я справді здивований тим, що хлопці з Red Bull продовжують так голосно протестувати проти історії з двигуном. Тому це трохи дивно. Правила дуже чіткі. Він омологований, ви можете впровадити зміни у разі лише питань його надійності, і все.

Очевидно, є певні речі, які ви можете прибрати, але у вас є свої жетони, і вам потрібно їх використовувати, і все. Тож не повинно бути жодної переваги у двигунах як такої».




Яка різниця?

Після кваліфікації на доволі короткому треку Ред Булл Ринг, де зазвичай розриви на колі становлять тисячні секунд, пілоти Mercedes поступилися біля 0,2 секунд володарю поулу Ферстаппена.

Хемільтон після кваліфікації сказав, що швидкість на прямих у болідів Red Bull Racing була саме на дві десятих секунди більша й додав, що це «ускладнить нам конкуренцію».

Цікаво, що новачок команди Серхіо Перес теж аналогічно відповів на запитання про швидкість Red Bull на прямих, похваливши роботу на базі в Мілтон-Кінс, де зробили оновлення для машини.

«Очевидно, ми маємо заднє крило меншого розміру, ніж конкуренти, – сказав Перес. – Тож сподіваємось, це може стати перевагою у день гонки».

Й поки це питання не отримало офіційного розслідування, як тут не згадати про скандал із двигунами Ferrari у 2019 році, коли Скудерія використала сірі зони й раптом стала вигравати поули та гонки у Mercedes. Проте тоді це питання швидко набуло розголосу й у Маранелло повернулись до своїх двигунів, разом втративши темп у гонках.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest