Керівник команди Формули 1 Тото Вольфф розповів, за яких умов розглядатиме кандидатуру Себастьяна Феттеля на місце у Mercedes.
Чотириразовий чемпіон Ф1 Себастьян Феттель залишить Ferrari наприкінці сезону 2020 року. На його місце до команди з Маранелло прийде Карлос Сайнс, який і стане новим напарником Шарля Леклера.
Наразі невідомо, залишиться німець у Формулі 1 у якійсь іншій команді або перейде до іншої серії – можливо, Себ узагалі завершить гоночну кар’єру. У Red Bull вже виключили можливість угоди з Феттелем. За чутками, Себастьян може перейти до Renault, однак за іншими чутками із французькою командою вже підписав «попередню угоду» Фернандо Алонсо.
В кінці цього року в Mercedes може з’явитися вакансія, оскільки для Валттері Боттаса 2020-й є останнім роком його поточної угоди. Однак чи потрібен команді такий напарник Льюїса Хемілтона, як Феттель?
Тото Вольфф відреагував на новину про зміни у складі Ferrari добрими словами на адресу чотириразового чемпіона.
«Шкода, що ера закінчується, – сказав він у розмові з ORF. – Себастьян – чудовий пілот, чудова особистість, він збагатить будь-яку команду Формули 1.
Та дивлячись у майбутнє ми в першу чергу зберегли б нинішніх пілотів Mercedes. Але, звичайно, ми не можемо ігнорувати цю подію».
«Звичайно, німецький пілот за кермом німецької машини – це гарна маркетингова історія, – продовжив Вольфф. – Ми орієнтовані виключно на успіх. Авжеж, Себастьян справді добрий гонщик. Він зараз тягне за всі ниточки. Він може вирішити для себе, чи хоче він піти з гонок або приєднатися до іншої команди. Існує кілька цікавих місць».
Насправді у Mercedes може з’явитися дві вакансії, оскільки угоди Льюїса Хемілтона та Валттері Боттаса закінчуються в кінці 2020 року. Але зараз німецька команда, здається, не може обрати, хто за неї ганятиметься в найближчі роки.
«Ми подивимося, що робити із Джорджем Расселом, а потім прийде черга Феттеля. Але наразі це не на першому місці порядку денного – спочатку ми хочемо зосередитись на власній команді», – підсумував Вольфф.
Нагадаємо, що на тлі світової кризи через пандемію коронавірусу висловлюються припущення, що деякі команди можуть піти із Ф1 після завершення цього сезону.