Mercedes відмовився від Формули Е заради Формули 1

Автор: Роман Галімон | 19 Сер, 2021
Mercedes EQ Formula E

Mercedes офіційно оголосив про вихід з Формули Е наприкінці сезону 2022 року, щоб «зосередитися» на Формулі 1 на тлі «переорієнтації ресурсів на розробку електромобілів».

Нещодавно увінчаний чемпіон Формули Е, команда Mercedes, вирішила послідувати за Audi й BMW та залишити серію наприкінці епохи актуальних машин другої генерації Gen2.

Це відбувається, незважаючи на те, що минулого місяця марка оголосила про створення повністю електричної лінійки дорожніх автомобілів до 2030 року в рамках інвестицій у 38 мільярди євро.




Відповідно до цих витрат, Mercedes «перерозподілить ресурси» за межами своєї програми Формули E і застосує «уроки, отримані в гонках, до серійного розробки продуктів».

Вочевидь, Mercedes планував вихід з Формули Е, адже у заяві зазначено, що це дозволить виробнику «зосередити свою діяльність в автоспорті» на Формулі 1, яку в компанії вважають «найшвидшою лабораторією для розробки та доведення стійких та масштабованих технологій майбутнього».

Стали чемпіонами й пішли

Команда Mercedes EQ Formula E

Оголошення про вихід із Формули Е з’явилось лише через три дні після того, як Нік де Вріс став чемпіоном електричної серії, зайнявши восьме місце у другій гонці фіналу сезону 2021 року, що пройшов у Берліні.

У поєднанні з третім місцем Стоффеля Вандорна, Mercedes виграв й командний залік. Й це сталося вже у другому сезоні в якості заводського колективу, адже до цього у 2018-19 роках команда називалась HWA, хоча фактично була клієнтською для «срібних стріл».

До речі, коли у 2018 році Mercedes залишила DTM, аби перейти до Формули Е, то теж виграла титули в особистому та командному заліках (завдяки Гері Паффету та тій же команді HWA).




Тепер плани виробника знову змінились й Формула Е вже не відповідає новій стратегії.

Маркус Шафер, член правління Daimler, сказав: «У Mercedes-Benz ми взяли на себе зобов’язання боротися зі зміною клімату на повну силу протягом цього десятиліття.

У майбутньому без викидів це вимагає прискореної трансформації нашої компанії, продуктів, послуг та програмного забезпечення, і щоб досягти цього, ми повинні повністю зосередитися на нашій основній діяльності.

У автомобільному спорті Формула Е була хорошим провідником для підтвердження нашого досвіду та заснування бренду Mercedes -EQ, але в майбутньому ми будемо продовжувати розвивати технологічний прогрес – особливо з боку електричного приводу – зосереджуючись на Формулі 1.

Це арена, де ми постійно випробовуємо наші технології в умовах найжорсткішої конкуренції, яку може запропонувати автомобільний світ, – і трикінцева зірка навряд чи світить яскравіше де-небудь.

Формула 1 пропонує багатий потенціал для передачі технологій … і наша команда та вся серія досягнуть нульового рівня до кінця десятиліття».

Чому ж Mercedes залишив Формулу Е?

Нік де Вріс та Стоффель Вандорн Mercedes EQ

Цікаво, що Mercedes спочатку намагався утримуватись від виконання зобов’язань щодо нових правил Gen3 вчасно до терміну 31 березня й просив роз’яснень щодо «важливих деталей щодо структури серії».

Тим не менш, виробник зареєструвався в обговоренні нових правил та був присутнім на останньому засіданні Технічної робочої групи, яка займається розвитком силового агрегату до потужності 470 кінських сил.

Але протягом останніх двох тижнів правління Daimler остаточно сформувало своє рішення про вихід.




Керівник всіх автоспортних напрямків Mercedes Тото Вольфф сказав: «Ми прийшли до Формулу Е з відкритим розумінням щодо серії та її інноваційного підходу до автоспорту.

Було зроблено багато наполегливої роботи для створення команди та її конкурентоспроможності – і ми побачили неймовірну групу талановитих жінок та чоловіків, які працюють на найвищому рівні.

Ми можемо пишатися нашими досягненнями, а особливо двома титулами чемпіонів, виграними минулими вихідними у Берліні, що стане історичною віхою у довгій історії автоспорту Mercedes-Benz.

Ми зробимо все, аби переконатися, що ми завершуємо нашу пригоду Формули Е зі стилем».

Таким чином, якщо раніше точились чутки, що Mercedes може залишити Формулу 1 заради електричної серії, то тепер все відбулось навпаки.

Вочевидь, що новий технічний регламент, який має з’явитись у Ф1 після 2025 року буде достатньо інноваційним й запропонує необхідні виклики для виробника в плані екологічності та розвитку технологій.

Що буде з Формулою Е?

Машина Mercedes EQ Formula E

На разі у Формулі Е ще залишаються інші виробники: Mahindra, DS Automobiles, Jaguar Land Rover, Porsche, Nissan та NIO. Ці компанії вже підтвердили розробку нових машин за правилами Gen3, які діятимуть до кінця сезону 2025-26 років.

Очікується також, що приватні команді Andretti Autosport та Envision Virgin Racing, як й Venturi Racing (клієнтська для Mercedes) залишаться та знайдуть нового партнера з силових агрегатів.

Відповідно до регламенту Формулі Е, виробники зобов’язані надати пакет трансмісій у відповідь на офіційний запит будь-якої команди.

Віце-президент з маркетингу Mercedes Беттіна Фестер сказала: «За останні два роки Формула E дозволила нам продемонструвати марку Mercedes-EQ у надзвичайно ендемічному та справді інноваційному форматі.

Однак на стратегічному рівні Mercedes-AMG буде позиціонуватися та зміцнюватися як наш спортивний бренд завдяки тісному поєднанню з нашою титулованою командою Формули 1, а Формула 1 вбере все фокусування в автоспорті для нашої компанії найближчими роками.

Ми бажаємо чемпіонату Формули Е, його зацікавленим сторонам та його інноваційному формату тільки найкращого у майбутньому, оскільки вона продовжує зростати, і сподіваємось, що серія має світле майбутнє».

Тим часом, за припущеннями, команда Mercedes може залишитися у Формулі Е в майбутньому як приватний колектив.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motorsport.com


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest