Перес стратегічно переграв суперників на Гран Прі Монако

Автор: Роман Галімон | 29 Тра, 2022

Гонщик Red Bull Racing Серхіо Перес та його команда стратегічно переграли суперників на Гран Прі Монако.

Через дощ старт гонки спочатку був відкладений на десять хвилин, аби команди змогли підготувати боліди до вологих умов, тобто змінити гуму та кути нахилу антикрил.

Читайте також:

А коли дощ дійсно почався, гоночна дирекція вирішила відкласти старт до 15:16 за місцевим часом й розпочати перегони за автомобілем безпеки з рекомендацією дощових шин.

Але й після двох формаційних кіл стало зрозуміло, що дощ лише посилюється й гонку зупинили червоними прапорами.

Дощ закінчився лише за годину й стартові процедури почались лише о 16:00 за місцевим часом, а гонка «відновилась» о 16:05 з машиною безпеки на чолі пелотона.

На розігрівочному колі, яке вже рахувалось другим після формаційного, Стролл зачепив бар’єр й проколов заднє колесо, а Латіфі заблокував передні колеса й розбив «ніс» в Loews. Обидва канадця були змушені їхати в бокси.

Третє коло вже почалось без сефеті-кара й гонщики розпочали гонку. Леклер без проблем залишився першим, за ним був Сайнс та два Red Bull.

На 7-му колі траса почала підсихати й Феттель став першим із топ-10, хто перейшов на проміжну гуму.

Проте до 10-го кола ніхто більше не ризикнув переходити на Intermediate, а Леклер навіть створив відрив від Сайнса у 4 секунди, Перес програвав ще 1,6 с, а Ферстаппен – ще 1,4 с.

Топ-10 на 12 колі виглядала так: Леклер, Сайнс, Перес, Ферстаппен, Норріс, Расселл, Алонсо, Хемільтон, Окон та Боттас.

В той же час Гаслі на «проміжній» гумі зміг обійти Чжоу та Ріккардо у зовсім не звичних місцях для обгону.

Побачивши це, у Mercedes вирішили на 16-му колі закликати Хемільтона й поставили йому Intermediate.

На 17-му колі вже Red Bull вирішила ризикнути Пересом й закликали його за «проміжними». Мексиканець виїхав 5-м попереду Расселла й здавалось, що RBR неправильно оцінила ситуацію.

Тим часом у Ferrari вирішили спочатку не відповідати на стратегію RBR й після перемовин із Сайнсом вирішила залишити спочатку гонщиків на трасі. Однак, вже за коло Леклер заїхав за «проміжними», як й Ферстаппен.

Таким чином, на 19-му колі Сайнс став лідером гонки, а Перес встиг вийти на другу позицію. Леклер – 3й, а Ферстаппен – 4-й.

На 22-му колі Скудерії різко міняє стратегію й закликає Сайнса за сліками, а за ним заїжджає й Леклер.

Колом пізніше аналогічно вчиняє й Red Bull та робить подвійний піт-стоп. Проте в підсумку, гонщики RBR опиняються попереду Ferrari.

На 25-му колі топ-10 виглядає так: Перес, Сайнс, Ферстаппен, Леклер, Расселл, Норріс, Алонсо, Хемільтон, Окон та Боттас.

Проте вже на 27-му колі Шумахер-молодший втрачає контроль над машиною на прямій між 14-м та 15-м поворотами. Й хоча удар був не таким сильним, але машину Haas просто розірвало й задня частина з коробкою передач відривається від шасі.

Таким чином, команда Haas втратила на цей момент обидва боліда, адже Магнуссен зупинився в боксах раніше.

Спочатку віртуальна, а потім справжня машина безпеки з’являються на трасі. Проте через пошкодження бар’єру, на 30-му колі гонка була зупинена червоними прапорами.

Гонка була відновлена о 17:15 за місцевим часом. Й гонщики Red Bull отримали нові шини Medium, в той час як Ferrari залишились на вживаних Hard.

Рестарт відбувся сходу на 33-му колі, а коловим дозволили повернутись в коло, коли сефеті-кар заїхав у бокси.

Перес впевнено повів гонку, хоча сильно перегальмував у Mirabeau. Стратегія RBR була в тому, аби відірватись від Ferrari та зберігати розрив до фінішу, адже гонка мала бути скорочена до межі у 3 години від старту.

Стратегія Ferrari була в тому, аби дочекатись падіння зчеплення гуми Medium у RBR й нав’язати боротьбу наприкінці гонки.

Проте до фінішу лише Хемільтон пробував атакувати Алонсо, а у першій топ-4 нічого не змінилось.

Як не намагався Сайнс, але він так й не випередив Переса. А Ферстаппен та Леклер явно вирішили на ризикувати втратою очок й фінішували 3-м та 4-м.

Перес вперше виграв Гран Прі Монако й для нього це третя перемога в кар’єрі Ф1. Проте хто знає, як обернулись би справи, якби позаду нього в гонці йшов Макс.

Ферстаппен зміцнив свою перевагу в особистому заліку, а команді Ferrari ще доведеться розібратись в стратегічному провалі. Проте одне точно можна сказати – Red Bull Racing знову провела відмінну гонку.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest