Альянс Renault Nissan Mitsubishi оголосив план розподілу ринку та технологій

Автор: Редакція | 27 Тра, 2020
Логотип Renault Nissan Mitsubishi

Автомобільний альянс Renault, Nissan Motor Co., Ltd. та Mitsubishi Motors Corporation оголосив про низку ініціатив заради підвищення конкурентоспроможності та прибутковості трьох партнерів.

Компанії-учасники планують розвивати наявні синергії, в тому числі в сфері спільних закупівель, користуючись своїми лідерськими позиціями і географічними перевагами для підтримки ділового розвитку партнерів.




Керівництво трьох компаній затвердило принципи стратегії «еталон-аналог» в сфері розробки автомобілів, яка передбачає спільне вирішення наступних завдань:

  • подальший розвиток стратегії стандартизації альянсу, починаючи з платформ і закінчуючи кузовами;
  • концентрація зусиль на одному «батьківському» (еталонному) автомобілі та автомобілі-аналогах в кожному продуктовому сегменті, які розробляються компанією-лідером за підтримки команд-послідовників;
  • максимально конкурентне виробництво автомобіля-еталона і аналогів у кожного бренду, включаючи при необхідності об’єднання виробництва;
  • продовження спільного використання продуктів в сегменті легких комерційних автомобілів, де схема «еталон-аналог» вже застосовується.

Очікується, що завдяки стратегії «еталон-аналог» інвестиції в розробку нових моделей автомобілів, що повністю відповідають такій схемі, вдасться скоротити майже на 40%.




Розподіл регіонів

Завод Renault Alpine A110 у Дьєппі

Альянс також затвердив використання позначення «еталонний регіон» для окремих частин світу. Кожна компанія зосередиться на своїх ключових регіонах і стане одним із лідерів за конкурентоспроможністю, а також зразком для наслідування для інших партнерів.

В рамках цієї системи Nissan стає лідером в таких «еталонних регіонах», як Китай, Північна Америка і Японія, Renault – в Європі, Південній Америці та Північній Африці, Mitsubishi Motors – в країнах АСЕАН та Океанії.

Наявність еталонної компанії в кожному регіоні допоможе збільшити обсяг спільного користування, максимально розділити фіксовані витрати між партнерами і ефективно використовувати активи кожного учасника.




Розробка платформ

Nissan IMx Concept

Оновлення продуктових лінійок членів Альянсу буде проходити в рамках стратегії «еталон-аналог», а виробництво еталонного автомобіля та аналогів буде організовано максимально конкурентоспроможними чином. Отже:

  • оновлення лінійки в сегменті C-SUV після 2025 року очолить Nissan, а Renault здійснить прийдешнє оновлення в європейському сегменті B-SUV;
  • в Латинській Америці відбудеться оптимізація в B-сегменті, і з чотирьох платформ залишиться тільки одна для продуктів як Renault, так й Nissan. Вона буде випускатися в Куритибі та Ресенді в Бразилії з метою максимального завантаження наявних потужностей.
  • в Південно-Східній Азії та Японії учасники Альянсу працюватимуть за тією ж схемою над окремими проектами, такими як співпраця в сегменті надкомпактних автомобілів (кей-карів) між Nissan і Mitsubishi Motors.

Отже, до 2025 року майже 45% моделей Альянсу розроблятимуться та випускатимуться за схемою «еталон-аналог».

У тому, що стосується ефективності технологічного розвитку, партнери по Альянсу продовжать користуватися наявними активами і спільно інвестувати в нові платформи, силові установки і технології.

Таке спільне використання вже досвідчило свою ефективність в розробці силових установок і платформ і допомогло успішно вивести на ринок платформу CMF-B для Renault Clio і Nissan Juke, а також платформу кей-кара для Nissan Dayz і Mitsubishi eK Wagon. У найближчому майбутньому очікується поява платформ CMF-C / D і CMF-EV.




Технології

Mitsubishi Mi-Tech 2019

Схема «еталон-аналог» з платформ і силових установок пошириться на всі ключові технології, при цьому буде використовуватися наступний розподіл відповідальності:

  • автономне водіння: Nissan;
  • технології підключених автомобілів: Renault вестиме розробку платформи на базі Android і буде куратором діяльності Nissan в Китаї;
  • Е-body, базова система електронно-електричної архітектури: Renault;
  • електрифікована силова установка (ePT): ePT для CMF-A / B – Renault; ePT для CMF-EV – Nissan.

Очікуваних скорочень виробничої програми та модельної лінійки поки не було оголошено.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.





Додати свій коментар











Альянс Renault Nissan Mitsubishi оголосив план дій
З якого року існує альянс Renault Nissan Mitsubishi?

Альянс Renault Nissan Mitsubishi існує з 2017 року, хоча об’єднання Renault та Nissan з 1999 року

Що вирішив альянс Renault Nissan Mitsubishi?

Альянс Renault Nissan Mitsubishi вирішив розділити ринки та технології між компаніями

Який має бути ефект від рішення?

Очікується скоротити видатки на нові моделі майже на 40%

Чи будуть закриті заводи та зняті моделі?

На разі в цьому рішенні про скорочення не йдеться

Pin It on Pinterest