Aston Martin представила новий суперкар Valhalla

Автор: Редакція | 18 Лип, 2021
Aston Martin Valhalla

Новий 950-сильний гібридний суперкар Aston Martin Valhalla отримав багато спільного від моделей Mercedes-AMG.

Середньомоторний суперкар Aston Martin Valhalla був представлений у вигляді концепту лише позаминулого року, але з того часу для виробника нібито пройшла ціла епоха: змінилися й власники, й керівний склад. Не дивно, що в таких умовах довелося переробити й саму машину.




Вихідна «Вальхалла», задумана за участю інженерної фірми Red Bull Advanced Technologies і творця чемпіонських «формульних» болідів Едріана Ньюї (на ранніх стадіях суперкар іменували Project 003 або AM-RB 003), мала гібридну установку на основі встановленого всередині колісної бази V6 власної розробки «Астона».

Новий двигун для Valhalla

Aston Martin Valhalla

Однак із появою нового гендиректора Тобіаса Моерса (колишній бос Mercedes-AMG) і збільшенням частки концерну Daimler в бізнесі британської фірми концепцію переосмислили.

Нова Valhalla, яку тепер вже називають серійною, це досі середньомоторне купе, що використовує багато технологій з Формули 1, але всередині вже стоїть чотирилітровий двигун V8 із подвійним турбонаддувом та «плоским» колінвалом, запозиченим у Mercedes-Benz AMG GT.

ДВЗ, відповідальний за обертання задніх коліс, видає 750 к.с., а крім нього, в систему включені два електромотора – спереду і ззаду. Вони розвивають ще 204 к.с., піднімаючи сукупну віддачу до 950 к.с. і 1000 Нм.

Aston Martin Valhalla

У режимі електромобіля Aston Martin Valhalla стає передньопривідним, гібридні ж налаштування допускають різний розподіл тяги: в певних ситуаціях 100% може піти на задню вісь.

Переосмислений суперкар отримав восьмиступеневу роботизовану коробку передач із підкермовими перемикачами, розроблену спеціально для гібридів – згодом її використовують і на інших «Астонах». За задній хід відповідає електромотор – як в Ferrari SF90 Stradale. Також ззаду передбачений диференціал з електронним управлінням.




Новий рекорд на Нюрбургрингу?

Aston Martin Valhalla

Електрокар із «Вальхалли» – так собі: на батареї можна проїхати лише 15 кілометрів – і це якщо не розганяти до максимальних 130 км/год.

Проте в режимі гібрида купе робить першу сотню за 2,5 секунди і розвиває 330 км/год. Заявлений час проходження кола по Нюрбургрингу – 6 хвилин 30 секунд, тобто це новий претендент на рекорд.

Aston Martin Valhalla збереже карбоновий монокок і отримає передню підвіску з штангами-товкачами і задню багатоважельну. У трек-режимі дорожній просвіт буде значно зменшуватися, але конкретні цифри поки не наводять. Також суперкар забезпечать спеціально розробленими шинами Michelin (20-дюймовими спереду і 21-дюймовими ззаду) і карбон-керамічними гальмами.




«Суха» маса купе складе менше 1550 кг. При цьому завдяки активним аеродинамічним елементам машина буде генерувати 600 кг притискної сили на швидкості в 241 км/год. В оснащення, серед іншого, увійдуть адаптивні матричні фари, двозонний клімат-контроль, активний круїз-контроль, моніторинг сліпих зон, система екстреного гальмування і ряд інших розумних помічників. Продавати суперкар планують на різних ринках, тому кермо встановлюватимуть й зліва, й справа.

Нових термінів виведення моделі на ринок компанія не озвучила. Раніше повідомлялося, що «Вальхалла» стане серійною в другій половині 2023 року.

Минулого місяця Aston Martin також представив 1000-сильний гіперкар Valkyrie AMR Pro, а раніше спеціальну комплектацію Vantage F1 Edition.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Aston Martin Valhalla:
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin

Додати свій коментар










Pin It on Pinterest