Автопромисловість Великої Британії розкритикувала план уряду заборони ДВЗ

Автор: Роман Галімон | 06 Лют, 2020

Асоціація автовиробників Великої Британії піддала критиці рішення уряду заборонити продаж автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння з 2035 року без чіткого плану дій.

Відповідно до заяви прем’єр-міністр Бориса Джонсона, Британія заборонить продаж нових бензинових, дизельних та гібридних автомобілів на п’ять років раніше, ніж планувалося. І хоча деталі будуть оголошені лише в листопаді під час кліматичного саміту в Глазго, фактично, рішення вже прийнято.

«Ми повинні щось робити з нашими викидами СО2, – заявив Джонсон на Лондонському науковому музеї у вівторок. – Як країна і як суспільство, як планета, як вид, ми повинні діяти зараз».

Хоча раніше, заборона була запланована на 2040 рік, тепер вона перенесена на п’ять років, й гібридні двигуни теж будуть заборонені.

При цьому, Асоціація автовиробників країни (SMMT) нагадала уряду, що поки нічого не почули про додаткову підтримку автомобільній галузі Великій Британії, яка залишалась у невизначеності майже три роки, поки із 2016 року тривав процес Brexit.

«Нам потрібно почути, як уряд планує реалізувати свої амбіції та захистить промисловість й робочі місця, – цитує видання Autonews Europe генерального директора SMMT Майка Хоуза. – Дата без плану сьогодні просто знищить цінність».

Як зазначають британські медіа, до виборів у грудні консервативна партія Джонсона пообіцяла допомогти створити завод із виробництва акумуляторних батарей у Великій Британії, але не заклала на неї витрат і не згадувала про проект після перемоги на загальних виборах.

Британські автовиробники, такі як Jaguar Land Rover, заявили, що доступ до батарей місцевого виробництва є ключовою частиною переходу до електрифікації.

Як зазначає видання Autonews Europe, хоча у Великій Британії збільшився попит на електромобілі, на дизельні та бензинові моделі все ще припадає 90 відсотків продажів. Як показали дослідження, потенційних покупців електрокарів хвилює обмеженість точок зарядки, асортимент певних моделей та вартість.

При цьому, уряд заявив, що минулого року надав додаткові 2,5 мільйона фунтів (3,25 мільйона доларів) для встановлення понад 1000 нових пунктів зарядки для електромобілів на вулицях.

І хоча до заборони залишається ще 15 років, автовиробникам потрібно швидко приймати рішення, оскільки інвестиції в модельний ряд треба робити задовго до того, як автомобіль вперше з’явиться на виробничій лінії.

До речі, нещодавно компанія Aston Martin оголосила, що відмовилась від виробництва першого електрокара, а запуск проекту іншого відкладено на три роки.

Джерело: Autonews Europe

Галерея скасованого Aston Martin Rapide E:
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin
Фотограф: Aston Martin

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest