BMW представила нові M3 та M4 Competition xDrive

Автор: Роман Галімон | 19 Кві, 2021
BMW M3 та M4 Competition xDrive 2022 року

Повнопривідні BMW M3 та M4 стали швидшими на 0,4 секунди в розгоні до «сотні» за моделі із заднім приводом.

У вересні 2020 року BMW представив задньопривідні седан M3 та купе M4, а тепер нарешті дебютували версії xDrive. Отже якщо покупець не проти втратити «мішалку», адже повнопривідні версії лінійки Competition мають лише «автомат», то тепер можна обрати й трохи швидшу комплектацію.




Доступні ексклюзивно з восьмиступеневою автоматичною коробкою передач із гідротрансформатором, розробленою ZF, M3 Competition xDrive та M4 Competition xDrive ховають під капотом твін-турбо 3,0-літрову рядну «шістку», яку ділять із задньопривідними моделями Competition.

BMW M3 та M4 Competition xDrive 2022 року
BMW M3 та M4 Competition xDrive 2022 року

Потужність залишається незмінною на рівні 503 к.с. та крутного моменту в 650 Нм, але час розгону до 100 км/год зменшився на 0,4 секунди – до 3,4 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою до 250 км/год, але додатковий пакет M Performance послаблює цей обмежувач до 290 км/год.




Деякі люди висловлюють свою стурбованість з приводу того, що автомобілі M-лінійки набрали досить велику вагу в останньому поколінні, тому варто вказати на те, що седани мають цей показник на рівні 1809 кг (для американської моделі). Само собою зрозуміло, що маса технічних компонентів системи xDrive додає загальної ваги, але у BMW впевнені, що переваги все ж переважать «зайву» масу.

BMW M3 та M4 Competition xDrive 2022 року
BMW M3 та M4 Competition xDrive 2022 року

Як? Окрім швидшого прискорення, оснащені повним приводом моделі M3 та M4 Competition мають більше крутного моменту, доступного «як під час прискорення, так й під час динамічної їзди». Система xDrive автоматично передає крутний момент між двома осями через багатопластинчасте зчеплення з електронним управлінням. Також є фірмовий для М-лінійки диференціал Active для розподілу крутного моменту на задніх колесах.




Під час звичайної їзди за замовчуванням активуються налаштування повного приводу (режим 4WD), а крутний момент розподіляється на задню вісь і направляється на передні колеса лише тоді, коли виникає потреба в додатковій тязі. Перехід у режим 4WD Sport призведе до збільшення крутного моменту на задню вісь, тоді як 2WD забезпечує лише задній привід, як у більшого M5, за умови вимкнення динамічного контролю стабільності.

BMW M4 Competition xDrive 2022 року
BMW M4 Competition xDrive 2022 року

Стосовно питання ціноутворення, то вартість на BMW M3 Competition xDrive модельного 2022 року починається з 76 900 доларів, що робить його на 4100 доларів дорожчим за модель із заднім приводом. «Націнка» для M4 Competition xDrive аналогічна, тобто за модель доведеться витратити 78 800 доларів. Проте, як зазначається, до ціни у США ще потрібно також додати 995 доларів США за доставку та налаштування.

BMW M3 Competition xDrive 2022 року
BMW M3 Competition xDrive 2022 року

BMW продаватиме нові моделі у США з серпня. Незабаром поточна лінійка M3 / M4  доповниться кабріолетом M4 та першим в історії M3 Touring, який щоправда не з’явиться у США. За чутками, також може з’явитися найекстрімальніша модель М4 з логотипом CSL.

До речі, ще у вересні 2020 року нові BMW M3 та M4 показали в дизайні M Performance, а взимку показали як потрібно їхати на новому BMW M3 засніженою трасою.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея BMW M3 та M4 Competition xDrive 2022 року:
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest