«Заряджений» BMW M3 Touring розсекретили напередодні публічного дебюту, який відбудеться 23 червня на Фестивалі швидкості в Гудвуді.
Ще до офіційної прем’єри BMW M3 Touring став найшвидшим універсалом на Нюрбургринзі, проїхавши 20,83-кілометрову конфігурацію знаменитого автодрому за 7 хвилин 35,06 секунд.
Тепер оприлюднені характеристики та зображення новинки.
Екстер’єр
Габарити BMW M3 Touring – 4794x1903x1436 мм, тобто він на 85 мм довший, на 76 мм ширший і на 4 мм нижчий за цивільний «сарай» третьої серії.
Новинка, дизайн якої загалом запозичений у седана M3, за замовчуванням їздить на 19-дюймових передніх 20-дюймових задніх колісних дисках.
Незалежно від вибору кольору кузова дах та рейлінги у «стандарті» завжди будуть чорними – як й оригінальний задній дифузор. Опціонально пропонуються лазерні фари, що розпізнаються за синіми вставками, і пакет зовнішньої обробки M Carbon.
Універсал M3 отримав більш жорсткий, ніж у звичайних 3-Series, кузов з додатковими розпірками, адаптивну M-підвіску з електронно-керованими амортизаторами в стандартній комплектації, кермове управління M Servotronic зі змінним передавальним співвідношенням, активний задній M-диференціал.
Під капотом
BMW M3 Touring буде доступний тільки у топовому виконанні Competition, у якого 3-літрова рядна «турбошестірка» форсована до 510 к.с. та 650 Нм. Максимальний крутний момент доступний в діапазоні від 2750 до 5500 оборотів на хвилину, відсікання спрацьовує на 7200 оборотах.
Двигун поєднується лише з 8-діапазонною автоматичною трансмісією з функцією Drivelogic та системою повного приводу M xDrive. Вона має три налаштування: стандартну 4WD, трекову 4WD Sport з акцентом на задні колеса та задньопривідну 2WD з відключенням системи стабілізації. Крім іншого, передбачений спеціальний режим для дріфт – M Dynamic Mode.
BMW M3 Touring Competition набирає першу сотню з місця за 3,6 секунди (на 0,1 секунди довше седана M3 Competition і купе M4 Competition), другу – за 12,9 секунди. Спринт із 80 до 120 км/год займе 2,7 секунди на 4-й передачі або 3,5 секунди на 5-й.
Опціональні пакети
Опціональний пакет M Driver’s дозволить збільшити обмежену електронікою максимальну швидкість з 250 до 280 км/год.
У пакеті M Race Track пропонуються карбон-керамічні гальма, ковшоподібні крісла M Crabon, трекові шини та вуглепластикові деталі в салоні, що суттєво знижує вагу машини.
А ось пакет M Drive Professional (просунутий трекшн-контроль із 10 налаштуваннями плюс телеметрія) – частина стандартного оснащення.
Інтер’єр
BMW M3 Touring Competition став першою повноцінною «емкою», яку оснастили інтерфейсом водія iDrive 8 з вигнутим дисплеєм, що поєднує 12,3-дюймову приладову панель і 14,9-дюймовий екран мультимедіа.
Подібним кокпітом вже забезпечили багато «звичайних» BMW, а ось нещодавно представленому M4 CSL він не дістався. Наприклад, у моделей сімейства 3-Series iDrive 8 з’явився лише минулого місяця у рамках планового рестайлінгу.
Виробництво BMW M3 Touring Competition налагодять на мюнхенському заводі поруч із седаном. У Німеччині новинка з’явиться цього грудня, а ціни починатимуться з 97 800 євро.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея BMW M3 Touring 2022 року: