BMW вирішила зберегти велику решітку на електрокарах

Автор: Роман Галімон | 07 Кві, 2020

Німецька компанія BMW збирається залишити великі радіаторні решітки на електрокарах, хоча електромобілі не потребують систем охолодження аналогічних до ДВЗ.

BMW продовжить використовувати свою знакову подвійну решітку (велику або малу поки не вирішено) навіть із переходом на новий модельний ряд електрокарів. Про це в недавньому інтерв’ю виданню Autoblog повідомив керівник відділу дизайну BMW Домагой Дюкек.

На даний момент BMW йде трьома напрямками розвитку автомобілів: базова лінійка, спортивні моделі M та електрокари. Хоча кожний сегмент відрізняється метою та клієнтами, Дюкек розповів, що BMW не хоче робити три різні ідентичності, оскільки всі вони є автомобілями BMW.

«Ми хочемо зміцнити BMW як бренд за допомогою двох суб-брендів, які мають дві різні ролі», – сказав Дюкек для Autoblog.

Це означає, що решітка буде присутня на всіх моделях баварського виробника.

До речі, сама решітка нещодавно збільшилась на оновленій 7 серії та представленому X7. Та ж тенденція продовжилась на концепткарі BMW Concept 4, який отримав просто масивну радіаторну решітку, а електричний BMW Concept i4 довів, що велика решітка може з’явитися й на решті модельного ряду BMW.

Проте на електромобілях встановлення радіатора, подібного до машин із двигунами внутрішнього згоряння, не потрібно. Тут може бути більше дизайнерської свободи. Однак, в BMW схоже так не вважають.




До кінця року має дебютувати новий BMW 4 серії, який й підтвердить дизайнерський напрямок компанії стосовно решіток. Поки новинка була помічена з великими ніздрями. Якщо ця тенденція буде подовжена, то виробнича версія електричного i4 має «розірвати» стандарти електрокарів.

Джерело: Motor1

Галерея BMW Concept i4 2020 року:
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW
Фотограф: BMW





Додати свій коментар















Pin It on Pinterest