Компанія BMW разом із запуском нової моделі вирішила презентувати й новий логотип.
Звісно, під час презентації нового електромобіля i4 особливої уваги стосовно зміни логотипу не було приділено й лише тепер у BMW прокоментували оновлення фірмового символу.
Найбільшої уваги при дебюті прототипа серійного седана, який має стати конкурентом Tesla Model 3, отримала псевдораіаторна решітка, яка стала більшою і має підготувати фанатів марки до подальших кроків у цьому напрямку.
Проте, дизайнери зробили ще одну зміну й стосується вона логотипу. Було вирішено відмовитися від звичного чорного кільця навколо синіх і білих складових кола та залишили тільки контур. Тепер ключовий елемент буде оточений обрисом того ж кольору, що й кузов автомобіля. Крім того, логотип у цілому позбавили від тривимірних ефектів і світлотіней та зробили його плоскішим і простішим.
Один із віце-президентів BMW Дженс Тімер вже встиг заявити, що новий логотип символізує нову відкритість і ясність марки завдяки спрощеності й прозорого зовнішньому контуру. Звісно, новий логотип має бути вподобаний молодими покупцями, для яких зміна в логотипі має символізувати й перезапуск бренду.
Галерея BMW Concept i4 2020 року: