Cupra стала найприбутковішим підрозділом Seat

Автор: Роман Галімон | 14 Кві, 2020

Марка Cupra вже два роки як стала окремим автомобільним брендом й в компанії запевнили, що змусили критиків визнати правильність цієї ідеї.

Колишній спортивний підрозділ іспанського автовиробника, ось уже два роки працює в статусі самостійної марки та готує «гарячі» модифікації нових хетчбека і універсала. Причому, марка вдало конкурує із Volkswagen Golf та Skoda Octavia.

Проте моделі Cupra виділяються агресивнішим дизайном екстер’єру зі збільшеними повітрозабірниками, контрастними акцентами і ексклюзивними колісними дисками на 18 і 19 дюймів з потужними гальмами Brembo.

Нещодавно було представлено «заряджені» версії Cupra Leon та навіть власний кросовер Formentor.

Все це принесло зростання продажів Cupra й новий генеральний директор марки Вейн Гріффітс впевнений, що тепер критикам доведеться помовчати.

«Раніше було багато людей навколо, які мали свої сумніви, – сказав Гріффітс виданню Autocar стосовно доцільності запуску нової Cupra Leon. – Ми продали 40 000 автомобілів у всьому світі з моменту випуску цієї марки, причому 25 000 – у 2019 році. Це на 70% більше, ніж минулого року».




Фактично, за два роки Cupra стала найприбутковішим підрозділом Seat.

Цікаво, що саму ідею виокремлення бренду Cupra запровадив колишній генеральний директор Seat Лука де Мео, який тепер переходить на аналогічну посаду в компанію Renault. То ж можливо, французьку марку теж чекають інноваційні шляхи розвитку.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.

Галерея Cupra Formentor:
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra Formentor
Фотограф: Cupra
Фотограф: Cupra





Додати свій коментар


















Pin It on Pinterest