Dacia запланувала гібридну модель на 2022 рік

Автор: Роман Галімон | 04 Бер, 2021
Dacia Bigster 2021 року

Румунська марка Dacia планує представити першу гібридну модель у 2022 році, а в подальшому розвивати цей напрямок із бюджетним оптимізмом.

Після презентації першого електрокара у Dacia прагнуть продовжити електрифікацію свого модельного ряду. На разі для дебюту в 2022 році готується нова модель, яка має замінити Lodgy та отримає гібридний агрегат Renault 1.6 E-Tech. Новинка поки не отримала навіть назви.




Проте вже відомо, що прототип Bigster переросте у плагін-гібридну версію серійного кросовера у 2025 році.

Генеральний директор Dacia Денис Ле Вот в інтерв’ю L’argus розповів, що виробник поступово переходитиме від технологій із скрапленим газом до гібридів, колі ці технології дозволять пропонувати бюджетні рішення.

«Протягом цього десятиліття нам ще потрібно зробити багато кроків щодо стандартів до 2025 року і навіть після, – сказав нам Ле Вот для L’argus. – Ми будемо створювати технологічні цегли для потрібного часу.

LPG – це поки наш новий дизель. Це економить близько 10 г/км СО2 за менших витрат. Бренд зміниться, коли настане час легкої електрифікації (м’який гібрид), HEV (простий гібрид) та PHEV (плагін-гібрид) для автомобілів. Наразі стандарти ще не дуже чіткі, особливо щодо Євро 7 (2025)».

Renault гібридний семимісний кросовер Dacia
Гібридний семимісний кросовер Dacia. Фото: Largus.fr

Motorcar вже писав, що за припущеннями, замість Lodgy має з’явитись 7-місний кросовер з двигуном 1,3 TCe (100 к.с. і 130 к.с.) та м’якою 12 вольтною гібридизацією. Також можлива поява гібридної системи 1,6 E-Tech з моделей Renault Clio та Captur, але у спрощеній версії й без рекуперації гальмівної енергії (з міркувань скорочення витрат).

Крім цього, на 2024 рік заплановано третє покоління кросовера Dacia Duster й воно має скористатися зазначеними розробками, чим група Renault зможе оптимізувати витрати та знизити собівартість виробництва.




З набранням чинності стандартом Євро-7 з 1 січня 2025 року, великий сімейний позашляховик Bigster має бути зарядженим гібридом. Проте бренд планує й надалі розвивати повний привід у модельній лінійці.

«Ми працюємо над моделями 4×4, але задача по-справжньому складна. Ми розглядаємо, як далеко може зайти це “незавершене виробництво”. З міркувань вартості буде віддано перевагу поточному двигуну 1.6 E-Tech PHEV 160 к.с. (вдосконалений для Євро 7), який є промислово сумісним із платформою CMF-B».

Зрозуміло, що ціна буде важливим пріоритетом для Dacia, але у компанії обіцяють залишитись конкурентними у своєму сегменті.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.





Додати свій коментар










Pin It on Pinterest