Dacia Sandero «розкрила» секрети придбання

Автор: Редакція | 15 Кві, 2021

Бюджетний хетчбек Dacia Sandero став одним із доступних рішень на ринку й для тих, хто планує придбати цей автомобіль, пропонуємо прочитати коротку «інструкцію з його придбання».

Виробництво першого покоління Dacia Sandero почалось у 2007 році в Бразилії, але в Європі хетчбек з’явився лише у березні 2008 року. В Україні модель надійшла в продаж взагалі у 2009 році.




В Європі конвеєр спочатку налагодили в Румунії, а з 2009 року модель також випускається на московському заводі «Автофрамос».

У 2008 році й знову в Бразилії представили позашляхову версію під назвою Renault Sandero Stepway, яка стала європейською лише 7 травня 2009 року після презентації на автосалоні в Барселоні. Такий автомобіль зокрема відрізнявся збільшеним на 20 мм кліренсом (до 175 мм).

Перше покоління Sandero

Завдяки спільній платформі (BO) з моделлю Logan, Групі Renault вдалось заощадити на розробці «Сандеро» й втримати хетчбек у доступному сегментів ринку. Хоча деякі відмінності між моделями все ж є.

Sandero отримав меншу на 39 мм колісну базу, вона дорівнює 2591 мм. Дорожній просвіт хетчбека становить 155 мм. Тим не менш, Sandero та Logan мають на 70% однакові комплектуючі, у тому числі моделі отримали однакову лінійку силових агрегатів й трансмісій.

Базовим двигуном для хетчбека став 1,4-літровий 8-клапанний бензиновий двигун потужністю 75 к.с., але також існують 1,6-літровий двигун із 8-клапанною (84 к.с.) та 16-клапанною (102 к.с .) модифікаціями. А ось єдиною доступною коробкою передач була 5-ступенева МКПП.

Комплектацій пропонувалось три: Authentique, Expression та Prestige. Найпростіше їх розрізнити за пропорціями складання спинки заднього сидіння – базові модифікації мають суцільну спинку.

На разі, пропозицій на перше покоління Dacia Sandero в Україні не так вже й багато й стартують вони від 4000 дол. США, хоча в Західній Європі вартість таких автомобілів вдвічі менша.




Друге покоління Sandero

Друга генерація моделі з’явилась у 2012 році й була побудована на базі від тодішнього Renault Clio. Автомобіль отримав більше систем безпеки в базі, а кількість двигунів зменшена до трьох бензинових (0.9 TCe на 90 к.с., 1.2 16V на 75 к.с. та 1.6 16V на 80 к.с.) та одного дизельного 1.5 dCi  з виходами потужності у 75 к.с. та 90 к.с.

З серпня 2015 року всі двигуни були покращені до норм викидів Євро 6, але вже у 2020 році в Європі відмовилась від продажів дизельних двигунів на «Сандеро».

Тим менш, в Україні дизельна версія все ще доступна поруч з іншими. До речі, в нашій країні друге покоління хетчбека все ще продається й доступна навіть комплектація із заводським ГБО.




Агрегувати двигуни пропонується 5-ступеневою механічною коробкою передач, а для турбированого 0,9-літрового двигуна надається 5-ступевий «робот».

Проте, якщо в Європі пропонується кілька варіантів комплектацій для Sandero, то в Україні доступний лише один варіант – Life+ з ціною від 309 600 грн за новий автомобіль (приблизно 11 000 дол. США).

А ось для Sandero Stepway існує вже три варіанти оснащення, проте пропонується лише два двигуни: бензиновий 0.9 TCe на 90 к.с. (на 5-ст. механіці та 5-ст. роботі) та 1.5 dCi на 90 к.с. з механікою. Ціни на новенький Stepway (в базовій комплектації Life+) починаються від 383 500 грн. автомобіль (приблизно 13 720 дол. США).

А ось на вторинному ринку вживаний «Сандеро» другого покоління можна знайти від 5500 дол. США, а версії Stepway ще 1-2 тисячі дорожчі.




Третє покоління Sandero

Dacia Sandero 2021року

Остання генерація хетчбека була представлена восени 2020 року й вже встигла зібрати чимало позитивних відгуків.

Новинка перейшли на платформу CMF-B (аналогічну мають Nissan Juke та Renault Clio) та отримав поліпшені аеродинаміку, керованість і паливну економічність.

Хетчбек зберіг приблизно ті ж габарити й дорожній просвіт у 133 мм, але з новим дизайном він виглядає більш приземкуватим, в тому числі – за рахунок розширеної колії. У псевдокросовера кліренс становить 174 мм.

Всі нові моделі за замовчуванням отримали світлодіодну оптику з Y-подібною графікою, електропідсилювач керма, комфортніші передні сидіння, шість подушок безпеки, систему екстреного виклику.




З моторної лінійки остаточно зник 1,5-літровий дизель dCi, а тому новинки пропонуватимуться тільки із трициліндровими бензиновими агрегатами. Всі вони оснащені системою Start-Stop та відповідають стандарту Euro 6D.

Базовим версіям хетчбека (але не Stepway) встановлять літровий 65-сильний атмосферний SCe 65 з п’ятиступеневою механікою.

90-сильний турбомотор TCe 90 разом із шестиступеневою механікою або новим варіатором пропонуватимуть для середніх комплектацій.

На вершині лінійки розташувався двопаливний TCe 100 ECO-G з шестиступеневою механікою, що працює й на бензині, й на зрідженому газі (LPG).

Появу нового покоління в Україні поки не очікують.




Недоліки Sandero

Раніше Motorcar вже писав про недоліки Sandero Stepway, які виділяють самі власники. Тепер хочеться навести рекомендації британського видання AutoCar стосовно моделі Sandero.

Зокрема, при придбанні «Сандеро» рекомендується звернути увагу:

  • на комплектації з двигунами 0.9 TCe, де потрібно перевіряти ремінь ГРМ, який може потребувати заміни.
  • наявність повнорозмірного запасного колеса, який можуть замінити на стандартний ремкомплект.
  • наявність додаткової гарантії (в Україні пропонується 3 та 4 роки).

Рекомендація на придбання

При цьому експерти британського видання рекомендують обирати саме двигун 0.9 TCE, адже  трициліндровий бензиновий двигун здатний забезпечити гідну продуктивність та низькі експлуатаційні витрати.

Дешевші ж варіанти з двигуном 1.2, як правило, мають оснащення базового рівня, але економія на початку потім може «вилитись» у додаткові витрати на ремонті.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар














Pin It on Pinterest