Dacia розкрила секрети платформи нового Sandero

Автор: Роман Галімон | 27 Бер, 2021
Dacia Sandero 2020 року

Румунська марка Dacia продовжує розкривати секрети нової генерації хетчбека Sandero й тепер йдеться про платформу CMF-B.

Зміна поколінь, яку зазнала Dacia Sandero, принесла важливі переміни на технічному рівні у порівнянні з попередньою моделлю. Фактично, це абсолютно новий автомобіль. Проте найбільше змін у новому «Сандеро» криється всередині.




Йдеться про платформу від Групи Renault – CMF-B, яка відкриває для автомобілів Dacia нові можливості.

Дебют нового Dacia Sandero, як й нового седана Logan, став початком нової й дуже важливої глави в сучасній історії Dacia. Фактично, ці моделі стали першими у румунського виробника, які використовують нову архітектуру, що відкриває цілий спектр можливостей.

Відмінності платформи CMF-B для Dacia Sandero

Dacia Sandero 2020 року
Платформа Dacia Sandero 2021 року

Платформа CMF-B вже використовується ключовими моделями Групи Renault й компактний хетчбек Renault Clio – один із них. Однак архітектура, що використовується моделями Dacia, представляє різні модифікації з метою адаптації стандартів, в яких працює недорогий бренд.

Незважаючи на наявність невеликих розбіжностей, марка все одно зможе йти разом зі всією Групою шляхом електрифікації лінійки: саме це зазначено у дорожній карті бренду, яка нещодавно була оголошена до 2025 року.

На вище розміщеному відео детально показані деякі основні технічні характеристики платформи CMF-B, яку використовує Dacia. Як структура салону, так й розташування трансмісії є загальними для всіх автомобілів, що базуються на згаданій вище платформі. Однак силові агрегати, гальмівна система та матеріали відрізняються між Sandero та Clio з причин витрат.




Dacia все ж має зберігати доступність, аби ціни на її моделі залишалися конкурентними. Порівняно з платформою B0 +, що використовувалась попередньою моделлю, нова база дозволяє Dacia досягти кращих стандартів безпеки (пропонує більшу жорсткість на кручення), а також позитивно впливає на динамічну поведінку.

Ефективність також була визначальним фактором у зміні архітектури, адже в подальшому Dacia планує уніфікувати всі свої моделі на платформі CMF. Незважаючи на те, що архітектура забезпечує більшу жорсткість на кручення, її невелика вага та можливість використання електрифікованих моторів врешті-решт перетвориться на переваги, які дозволять зменшити споживання та викиди.

Майкл Бенсуссан, керівник програми Sandero в Dacia, зробив особливий наголос на тому, що архітектура CMF-B дозволить відповідати майбутнім вимогам щодо викидів: «Ця нова платформа дозволяє прогнозувати майбутні правила, зокрема норми щодо CO2 та правила техніки безпеки. Ми хотіли перейти на цю нову платформу, щоб мати доступ до можливої електрифікації. Dacia не є першопрохідцем, тому ми очікуємо демократизації гібридизації, і не виключається, що в Dacia будуть гібридні двигуни».




Платформа CMF-B дійсно забезпечує доступ до різних рівнів гібридизації: від легких гібридних двигунів (MHEV) до плагін-гібридів (PHEV) або повних гібридів (HEV). Хоча Dacia офіційно не оголосила про свій перший гібрид, проте поява першого електрокара Spring вказує на те, що компанія рано чи пізно вона зробить ставку на гібридизацію.

Раніше Motorcar вже повідомляв, що Dacia Sandero отримала найменш потужну версію, а також про недоліки Renault Sandero, які на думку власників хетчбека має попереднє покоління.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor.es

Галерея Dacia Sandero 2021 року:
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault
Фотограф: Renault

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest