Daimler готовий скоротити 15 тисяч співробітників

Автор: Роман Галімон | 10 Лют, 2020

Німецька преса з’ясувала, що концерн Daimler готує масштабне скорочення персоналу на фоні необхідності економити.

Як з’ясувало видання Handelsblatt, генеральний директор компанії Ола Калленіус хоче скоротити 15 тисяч робочих місць, при тому що раніше планувалось лише скорочення у 10 тисяч співробітників. Все це має бути зроблене на фоні зменшення прибутків компанії та бажання інвестувати у майбутні розробки.

Крім того, Daimler хоче скоротити інвестиції у збиткові проекти та вже шукає мажоритарного власника для свого інноваційного центру Lab1886.

Також концерн поки не визначився зі своєю програмою у Формулі 1.

Минулого року ходили чутки, що команді Ф1 вже шукають нового власника, але поки нічого не змінилося. Проте й планів щодо підписання Договору Згоди (зобов’язання залишитись на п’ять років) у Ф1 не оголошено.

При цьому, компанія хоче скоротити асортимент моделей. Вже оголошено про зупинку виробництва пікапа X- Class, а моделі S-Class Cabrio та S-Class Coupé не матимуть наступника. Деякі моделі від AMG, як CLS та чотиридверний GT, будуть об’єднані в одне електричне купе.

Майбутнє B-Class теж під питанням. Daimler, за припущеннями, може перетворити компактну модель у кросовер під іншою назвою.

За розрахунками, такі кроки можуть зекономити компанії до 1,4 мільярда євро.

Зворотній бік

Цікаво, що з іншого боку Ола Калленіус особисто був присутній на презентації концепту AVTR, який був розроблений разом із творцями фільму «Аватар». Концепт мав би символізувати бачення та плани розвитку Daimler у майбутньому, але поки інвесторам та акціонерам доведеться чути лише про зниження прибутку й дивідендів.

Багато хто вже встиг порівняти нового керівника Daimler з його попередником Дітером Цетше та поки у німецької преси склалася думка, що Калленіус не вийшов на той же рівень розуміння процесів у компанії. За припущеннями, німецьких медіа, всередині компанії (особливо у фінансовому департаменту) також триває боротьба, яка теж не може не позначатися на ефективності компанії.

Крім того, розуміння свого майбутнього вимагають й працівники. Голова Ради робітників Майкл Брехт сказав для видання Handelsblatt, що працівники хочуть почути від Калленіусу чітку стратегію.

«У нас настрій між гнівом і розчаруванням серед робітників. Люди хочуть орієнтації та ясності», – сказав він.

Отже співробітники та інвестори чекають подальшого плану дій.

Вже у вівторок має відбутися щорічна прес-конференція, на якій Калленіус має ініціювати поворот і чіткіше позиціонувати Daimler. Тиск на нього та компанію вже досить високий. Серед зовнішніх умов потрібно також відзначити «дизельгейт», який тепер торкнувся й Mercedes, й недостатня, за прогнозами, кількість комплектуючих для акумуляторних батарей, що може вдарити по стратегії електрифікації.

Проте у вівторок бос Daimler має оголосити про зниження прибутків компанії та скорочення дивідендів. Після цього, Калленіус оголосить про заходи жорсткої економії.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Галерея концепта Mercedes-Benz Vision AVTR:
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz
Фотограф: Mercedes-Benz

Додати свій коментар
















Pin It on Pinterest