Дизайнер культового McLaren F1 створив новий супекар

Автор: Роман Галімон | 11 Гру, 2019

Колишній дизайнер McLaren Гордон Мюррей пообіцяв побудувати «справжнього» спадкоємця культового купе McLaren F1 з екстравагантними аеродинамічними рішеннями.

У 1992 році був презентований перший продукт компанії McLaren, яка прагнула вийти за межі Формули 1 та розробила дорожній суперкар. До 1998 року було випущено лише 107 машин, але вони вже тоді мали захмарні ціни та вважалися вершиною суперкарів.

Відтоді було створено підрозділ McLaren Automotive, який почав «штампувати» спорткари на різний смак та гаманець, але повторити успіх McLaren F1, здається, поки не вдалося. Навіть, із презентованим McLaren Speedtail, якого й назвали «спадкоємцем» культової моделі.

Читайте також:

Проте Гордон Мюррей вже давно пішов із McLaren та створив власну компанію Gordon Murray Automotive, яка дотепер займалася дизайнерськими та конструкторськими рішеннями.

І ось тепер був презентований перший ескіз можливого суперкара на ім’я T.50.

Цікаво, що дизайнерський ескіз зроблений саме для задньої частини, де можна побачити вентилятор! Все це зроблено для того, аби вся аеродинаміка працювала на створення неймовірного граунд-ефекту (витискання повітря з під днища, та притискання машини до дороги).

Крім того, вентилятор має ще й інше призначення. Силовому агрегату потрібно буде неабияке охолодження. 3,9-літровий 12-циліндровий двигун буде розроблений Cosworth та видаватиме 650 к.с. та 450 Нм крутного моменту, а підключення стартер-генератора зможе виводити на потужність до 700 к.с.

При цьому, розробник заявляє, що на T.50 встановить двигун із 12 100 об/хв (а це рекордні цифри для дорожніх машин). Час розгону до 100 км/год поки не називається, але за ваги у 980 кг (машина буде повністю з карбону), машина має бути дуже швидкою.

Отже вентилятор буде потрібний. Й тут варто додати, що аналогічне рішення було використане ще у 1978 році на боліді Ф1 Brabham BT46, який розробив знову ж таки Гордон Мюррей. Але після кількох інцидентів, коли каміння вилітало з вентилятора прямо у суперників позаду, система була заборонена. Цікаво, чи пройде така система легалізацію для звичайних доріг.

На даний час ще не побудований навіть прототип T.50. Фізичні випробування мають відбутися у першому кварталі майбутнього року, а дебют суперкара запланований на травень. Проте заявки на придбання «справжнього спадкоємця McLaren F1» вже приймаються.

Gordon Murray Automotive планує побудувати лише 100 примірників і коштувати кожен буде мінімум у 2 мільйони фунтів.

Фотограф: Motor1
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф:
Фотограф: Gordon Murray Automotive
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф:
Фотограф: Motor1
Фотограф: Motor1

Додати свій коментар















Pin It on Pinterest