Lotus Emira офіційно дебютував у США, а чемпіон Формули 1 Дженсон Баттон випробував спорткар на знаменитій гоночній трасі Лагуна Сека.
Й хоча Баттон вже відійшов від активної участі у Ф1, але досі виступає в деяких автоспортних змаганнях. Зокрема, Баттон змагався у Великій Британії кілька місяців тому, а також британський гонщик має тісний зв’язок з Lotus завдяки його співпраці з Radford.
Крім того, Lotus Engineering є технічним партнером його команди JBXE у чемпіонаті Extreme E. То ж не дивно, що для ринку США представляти Lotus Emira приїхав саме Баттон.
До речі, спорткар на Лагуна Сека був оснащений флагманський 3,5-літровим двигуном V6 від Toyota з наддувом та потужністю 395 к.с, який поєднується шестиступеневою механічною коробкою передач.
Цей двигун також доступний з шестиступеневою автоматичною коробкою, а загалом для машини можна обрати й не такий потужний 2,0-літровий чотирициліндровий двигун AMG з турбонаддувом й потужністю приблизно 360 к.с. Цей чотирициліндровий двигун поєднується виключно з семиступеневою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням.
В розробці Emira, Lotus взяв очевидне дизайнерське натхнення від поки єдиного в лінійці виробника та повністю електричного гіперкара Evija.
Кузов зроблений зі склопластику, а автомобіль має фари та вирізи на капоті, дуже подібні за формою до моделі Evija. Двері також мають аналогічну форму, як у Evija, і вони також мають великі бічні повітрозабірники, але на відміну від Evjia, це не складні венчурні тунелі, які проходять через автомобіль і виходять ззаду.
Lotus поки не оголошує, скільки коштуватиме Emira в США, але за оцінками цінник має стартувати приблизно з 70 000 доларів.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.
Джерело: Carscoops
Галерея Lotus Emira 2022 року: