Американський виробник Ford відновив позашляховик Bronco одразу у трьох версіях.
Компанія Ford офіційно представила рамний позашляховик із знайомим ім’ям Bronco. Модель шостого покоління з’явилася на світ через чверть століття після припинення виробництва п’ятої генерації та дебютувала відразу в двох кузовах – класичному тридверному й новому для неї п’ятидверному (виробник називає ці конфігурації дво- і чотиридверною). Одночасно показали й молодший Bronco Sport.
Відродження


Відроджений «Бронко» позиціюють як сплав класичного стилю і новітніх інженерних розробок, орієнтований на шанувальників активного відпочинку і серйозного бездоріжжя. За словами гендиректора «Форда» Джима Фарлі, новий «пройдисвіт» поєднує міцність пікапів F-серії, спортивний дух поні-кара Mustang і функціональний дизайн, натхненний оригінальним Bronco зразка 1965 року.
Позашляховику за замовчуванням надається повний привід із роздавальної коробкою з трьома режимами й передавальним відношенням зниженої передачі 2,72: 1. За доплату запропонують електромеханічну роздатку з функцією On-Demand 4H й передавальним відношенням 3,06: 1. У переліку інших особливостей – мости Dana з блокуванням диференціалів, незалежна передня підвіска, просунута система стабілізації, сім режимів роботи їздовий електроніки, круїз-контроль для бездоріжжя.
Під капотом


Моторна гамма складається з двох знайомих бензинових агрегатів сімейства EcoBoost – 2,3-літрової «турбочетверкі» на 274 к.с. і 420 Нм і 2,7-літрового V6 на 315 к.с. і 542 Нм. Вони поєднуються з семиступеневою механікою або 10-діапазонним автоматом.
Ford стверджує, що новий Bronco є лідером класу за величиною кліренсу (29,5 см), глибиною подоланого броду (до 85 см), ходу підвіски (на 17% більше, ніж у найближчих конкурентів) і ще цілим рядом параметрів. Можливостей на бездоріжжі моделі додають стандартні буксирувальні вушка спереду і ззаду, опціональні силові бампери з кріпленням лебідки, сталевий захист двигуна, трансмісії та паливного бака, 35-дюймові шини. Ще є кріплення на передніх крилах, що витримує навантаження в 68 кг – він призначений для перевезення довгих предметів, наприклад, каное.


Всі п’ятидверні моделі Bronco мають чотирисекційний знімний дах, у тридверних ж він може бути й трисекційним – зі стаціонарної панеллю в задній частині. Безрамкові двері також знімаються, як запевняє виробник – легше, ніж у конкурентів. Дзеркала при цьому залишаються, оскільки закріплені біля основи передніх стійок.


Приладова панель знову-таки натхненна оригінальним Bronco. При цьому покупцям буде доступна новітня мультимедійна система SYNC4 із 12-дюймовим тачскріном, бездротовою інтеграцією смартфонів, навігацією з попередньо встановленими позашляховими маршрутами, спеціальною «позашляховою» версією системи кругового огляду й тому подібним.
Версії та ціна


В цілому для американського ринку запропонують сім версій Ford Bronco, включаючи екстремальну Badlands (щось на зразок відповіді на Jeep Wrangler Rubicon) і спеціальну First Edition, присвячену відродженню моделі. При цьому передбачені широкі можливості персоналізації, в тому числі – понад дві сотні заводських аксесуарів.
Поки оголошена ціна тільки на комплектацію Base – від 29 995 доларів. Для оформлення замовлення потрібна передоплата в 100 доларів. Виробництво за традицією налагодять в Мічигані. Початок поставок заплановано на наступну весну.
Ford Bronco Sport


Також компанія й представила й молодшу версію Ford Bronco Sport. Автомобіль теж має сім їздових режимів, позашляховий круїз-контроль і стандартний повний привід, в версіях Badlands і First Edition – з блокуванням заднього диференціала. У компанії говорять, що Sport розроблений для перевезення двох гірських велосипедів ззаду та двох велосипедистів – спереду.
Bronco Sport Base, Big Bend і Outer Banks оснащуються 1,5-літровим двигуном EcoBoost на 184 к.с. і 258 Нм, а вищезгадані Badlands і First Edition – дволітровим на 249 к.с. і 373 Нм. Обидва поєднуються тільки з восьмідіапазонним автоматом. Всі варіанти мають незалежні підвіски, але вони розрізняються налаштуваннями.


Bronco Sport також обіцяні рекордна для класу прохідність і унікальні опції, які полегшать життя шукачам пригод, наприклад, допоможуть з облаштуванням табору. Заявлені чотири пакети тематичних опцій (Bike, Snow, Water і Camping) і понад 100 окремих аксесуарів. Як і «дорослий» Bronco, «Спорт» має легкозмивний салон, а ось мультимедійна система у нього простіша – SYNC3 з восьмидюймовим тачскріном. При цьому фірмовий пакет асистентів Ford Co-Pilot360 включений вже в стандартну комплектацію, а опціонально його можна доповнити, наприклад, адаптивним круїз-контролем.
У салонах американських дилерів Bronco Sport з’явиться раніше, ніж Bronco – вже нинішнього року. При цьому навіть базову ціну поки не назвали, хоча замовлення приймають з тим же депозитом в 100 доларів.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея Ford Bronco 2021 року: