Автовиробники Ford та Volkswagen можуть об’єднати свої моделі Ranger та Amarok в одному проекті під назвою «Циклон».
Альянс між Ford та VW набирає все чіткіших обрисів й після створення спільних проектів стосовного електромобіля, компанії можуть спільно розробити та виготовляти наступне покоління пікапів: Ranger та Amarok.
За повідомленням аргентинського видання Autoblog, що виробництво спільної моделі може відбутися на заводі Ford у місті Панчеко, Аргентина.
Читайте також:
- Новий кросовер Ford отримає платформу Volkswagen
- Volkswagen «розсекретив» оновлений позашляховик Teramont
За припущеннями, Ford поділиться своїм досвідом у виробництві пікапів та комерційних транспортних засобів, а VW – розробками в галузі електромобілів та автономних технологій.
Такий проект дозволить значно скоротити видатки на розробку нової платформи, а також побудувати семимісну версію позашляховика на основі наступних генерацій Ranger та Amarok.
До речі, нинішній Ranger має продовження у позашляховику Everest, який виготовляється у Таїланді та Південній Африці. Проте Ford продає його не у всіх регіонах.
Основні конкуренти Chevrolet, Mitsubishi й Toyota теж створили такі позашляховики в цьому сегменті: Trailblazer (походить від S10), Montero Sport (від L200) та SW4 (від Hilux) ).
Volkswagen теж розробив позашляховик на базі нинішнього Amarok, але він так й не був запущений у продаж. Бренд пояснив це тим, що в Європі двигуни пікапів не відповідатимуть нормам викидів, та мабуть не хотів конкуренції з іншими своїми моделями.
Проте, здається, все може змінитися з проектом «Циклон». Завдяки спільному виробництву та оптимізації витрат набагато легше досягти необхідної рентабельності. Можливий позашляховик вже навіть отримав внутрішній код у Ford та VW. Наступний Ranger на заводі Ford в Аргентині вже має код P703, майбутній Amarok – J73, а позашляховик – U704.
Галерея останніх новинок та концептів VW: