Гарячий хетчбек Hyundai i20 N «спіймали» на тестах

Автор: Роман Галімон | 14 Бер, 2020

Компанія Hyundai продовжує підготовку конкурента для Ford Fiesta ST, й i20 N вперше з’явилась у серійному кузові.

Відділення N Performance компанії Hyundai готує другу модель, i20 N. Цей компактний хот-хетч корейський виробник спрямує проти Ford Fiesta ST та Volkswagen Polo GTI – і, як очікується, він з’явиться у 2021 році з потужністю 200 к.с.

Останні шпигунські фотографії зафіксували тести вже у кузові від нової моделі i20. Досі тестові «мули» i20 N Hyundai базувались на модифікованій версії кузова хетчбека, але тепер, після презентації моделі i20 наступного покоління, тестовий автомобіль Hyundai перейшов на новий дизайн кузова.

Також, схоже, прокачаний i20 N Hyundai отримає натхнення від гоночної i20 зі Світового чемпіонату з ралі (WRC), та може одержати грізний бодікіт від гонщиків WRC. Незважаючи на серйозний камуфляж «мула», можна побачити агресивний передній спліттер, набір розкльошених аркових коліс, ширші бічні спідниці та великий спойлер на задньому багажнику.

Кузов більше притиснутий до землі та має ширші арки для коліс, в той час як перепрофільований задній бампер отримав вирізи для подвійного вихлипу. Загалом дизайн цього «мула» виглядає надзвичайно схожим на нещодавно випущений тізерний образ Hyundai.

При цьому, керівник відділення N Hyundai Альберт Бірманн пояснив, чому компанія прийняла рішення ще у 2017 році розширити лінійку N-моделей, включаючи автомобілі, менші за i30.

«Чому ми обмежуємось сегментом С?, – цитує Бірманна видання Autoexpress. – Там є багато гарячих супермінці – Polo GTI, Fiesta ST, Peugeot 208 і навіть Toyota Yaris GRMN. Там хороший ринок».

Єдиною загадкою поки залишається вибір двигуна Hyundai для i20 N. Раніше «мули» використовували той самий кузов, що й попередні покоління i20, на платформі якої також будується Hyundai Kona. А це означає, що двигуни з позашляховика марки мають підійти до суперміні з мінімальними зусиллями.

Майбутній Hyundai Kona N використовуватиме 2-літровий чотирициліндровий двигун на 247 к.с. з моделі i30 N, тобто є можливість налаштувати для i20 N меншу потужність. Проте, враховуючи менші габарити i20 і нижчу ціну, більш вірогідним варіантом буде налаштована версія існуючого 1,6-літрового агрегату з турбонаддувом. До того ж версії 1,6-літрового агрегату відрізняються м’якою гібридною установкою на інших моделях Hyundai, тому можна припустити використання його в хот-хетчі.

За здогадами i20 N має виробляти близько 200 к.с., що забезпечить його порівнянні показники з Fiesta ST (яка виробляє 197 к.с.), при цьому не створить конкуренцію для дорожчого i30 N (який має 247bhp). Усі моделі i20 N отримають передній привід, але деякі версії, ймовірно, матимуть електронний диференціал з обмеженим ковзанням.

Тим часом Hyundai готує нову Elantra з оригінальним дизайном до прем’єри 17 березня та представлено перше відео.

Слідкуйте за останніми новинами на нашому каналі у Telegram.

Джерело: Autoexpress


Додати свій коментар















Pin It on Pinterest