Нові автомобілі Honda «спіткала» проблема з прогрівом

Автор: Редакція | 31 Бер, 2021

Двигуни нових японських легкових автомобілів та кросоверів Honda отримали чимало скарг на теплову ефективність у зимовий час.

Сучасні автомобілі отримують все менші мотори внутрішнього згоряння, аби відповідати екологічним нормам, бути паливноефективними та просто заощадити місце під капотом.




Однак чи еволюція двигуна внутрішнього згоряння підвищує його загальну ефективність? Деякі нові власники автомобілів знову стикаються з давно забутими проблемами «прогріву» двигуна. Запитайте власників моделей Civic 2016-2018 рр. та CR-V 2017-18 рр.

Перші повідомлення про деякі модельні роки Civic та CR-V, оснащені 1,5-літровим турбодвигуном, які не нагрівався належним чином, з’явилися ще в жовтні 2018 року, коли видання Consumer Reports зазначало, що чотирициліндровий агрегат може мати деякі проблеми. Ці проблеми включали непрогрівання двигуна і, отже, систему опалення, що не забезпечувала тепла у кабіні при зовнішніх температурах близько -9,5 градусів Цельсія або нижче.

Як повідомляє видання The Drive, сотні водіїв висловилися з приводу цього питання, розміщуючи скарги на сторінках CarComplaints.com. У Канаді сотні власників Honda скаржились до Транспортного департаменту країни, де офіційно підтвердили наявність 26 скарг на обігрів.




Врешті-решт, Honda визнала проблеми та зробила відклик деяких моделей у Сполучених Штатах, щоб спробувати усунути деякі з несправностей. Кампанія включала оновлення програмного забезпечення, заміну оливи та новий блок управління кліматом. Однак результат був неадекватним, оскільки багато власників заявило, що відкликання не вирішило проблем з опаленням.

«Автомобіль не став кращим, – прокоментував каналу CBC Жан-Франсуа Больє, власник CR-V 2017 року. – Я намагався зв’язатись з Honda, надіслав їм декілька електронних листів, і вони сказали, що зареєструють мене у місцевому представництві та зв’яжуться зі мною, і вони цього так й не робили … Здається, вони просто не хочуть мати справу з проблемами».

Повідомляється, що Honda сказала іншому власнику CR-V, що найкраще намагатися «не вмикати систему stop/start за кермом». Очевидно, висока теплова ефективність двигуна з турбонаддувом є причиною того, що постраждалі машини не прогріваються належним чином у зимових умовах.




Автовиробник навіть намагався пояснити появу дефекту його наслідком.

«Ті, хто ненадовго виїжджає на автомобілі, оснащеному 1,5-літровим турбодвигуном, або довго стоїть на холостих обертах при екстремально низьких температурах, можуть відчути, що машина не така тепла або нагрівається не так швидко або інтенсивно, як автомобіль із менш ефективним двигуном, – сказав представник Honda в Канаді для видання The Drive. – Ті, хто більше навантажує двигун (наприклад, тривалі поїздки та/або їзда по шосе), як правило, не стикаються з такою ж проблемою».

Минулого місяця Honda презентувала нове покоління кросовера HR-V, а нещодавно нова генерація Honda Civic «засвітилась» до дебюту.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: Motor1

Галерея Honda CR-V:
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda
Фотограф: Honda

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest