Hyundai розкрив технічні подробиці кросовера Kona N

Автор: Редакція | 08 Кві, 2021
Hyundai Kona N 2021 року

«Прокачаний» кросовер Hyundai Kona N запропонує восьмиступеневу коробку передач із подвійним зчепленням та дволітровий турбирований двигун.

Минулого року Hyundai представив оновлений кросовер Kona та його псевдоспортивну версію N Line. Тепер бренд збирається презентувати й дійсно спортивну комплектацію, а минулого місяця оприлюднив перші зображення моделі.




«Гарячому» SUV обіцяна збільшена потужність (цифри поки не названі) та восьмиступенева трансмісію з подвійним зчепленням мокрого типу, що має назву N DCT.

До речі, для версії Hyundai Kona N Line пропонується 1,6-літровий бензиновий турбомотор потужністю 198 к.с. та з 265 Нм крутного момент, який агрегується лише семиступеневою роботизованою коробкою передач.

Про коробку Hyundai Kona N

Коробка Hyundai Kona N DCT

Як зазначає виробник, N DCT – це вдосконалена версія 8DCT власної розробки компанії, восьмиступеневої трансмісії з подвійним зчепленням мокрого типу. Для використання в моделях N, 8DCT отримала підвищену зносостійкість відповідно до вимог автомобілів із високою потужністю.

У поєднанні з 2,0-літровим двигуном T-GDI і за рахунок застосування унікальних передавальних чисел коробка має забезпечити максимальну продуктивність.

Технологія Hyundai N DCT була вперше запропонована на моделі Veloster N, яка доступна лише в Північній Америці та Кореї.




Технології

Коробка Hyundai Kona N DCT

DCT мокрого типу конструктивно схожа на механічну коробку передач, але на відміну від коробки передач сухого типу, DCT мокрого типу використовує два електричних масляних насоса, щоб зменшити тертя між рухомими частинами і поліпшити охолодження зчеплення.

Система електричних насосів складається з високошвидкісного електричного масляного насоса, який відповідає за змащування шестерней і охолодження зчеплення, і електричного масляного насоса високого тиску, який подає мастило в акумулятор і підтримує тиск, необхідний для управління перемиканням передач.

Крім підвищення ефективності, застосування N DCT також покращує динаміку їзди. Мастило постійно підтримує оптимальну робочу температуру зчеплення, запобігаючи перегріву під час високошвидкісної їзди, коли автомобіль знаходиться на перевантажених дорогах або крутих схилах.




Три функціонала N DCT

Hyundai Kona N 2021 року
Тізер Hyundai Kona N

N DCT надасть водію три спеціальні режими: N Power Shift, N Grin Shift та N Track Sense Shift. Ці функції розширюють можливості автомобіля за рахунок використання спеціальної логіки керування перемиканням передач.

N Power Shift (NPS) вмикається, коли автомобіль прискорюється з відкриттям дроселя більш ніж на 90 відсотків, тим самим зменшуючи зниження крутного моменту при перемиканні на підвищену передачу для передачі максимальної потужності на колеса. Це дає «відчуття поштовху» при перемиканні на вищу передачу, а також звук хлопку з вихлипної труби, що з’являється через часткову відсічку циліндрів, що має підкреслити спортивність.

N Grin Shift (NGS) максимізує продуктивність двигуна і DCT протягом 20 секунд. Щоб отримати максимальне прискорення, автомобіль відразу перемикається на найбільш відповідну передачу. Для активації водій натискає спеціальну кнопку на кермі, і на кластері починається зворотний відлік, який показує залишок часу дії цієї функції.




Після закінчення «прискорення» водій має зачекати щонайменше 40 секунд, щоб використовувати його знову. Таким чином, весь потенціал автомобіля доступний за допомогою однієї кнопки, але не надовго. Це може бути корисним, наприклад, при обгоні або виїзді на шосе.

Нарешті, N Track Sense Shift (NTS) оптимізує адаптивне перемикання для руху по гоночній трасі, надаючи водієві можливість зосередитися на кермі. Оптимальні умови для динамічного водіння на гоночній трасі визначаються автоматично: машина сама обирає «правильну» передачу і час перемикання в умовах спортивного водіння.

Ці спеціальні функції N є доповненням до п’яти різних режимів водіння системи управління N Grin: Normal, Eco, Sport, N і Custom.




«Початок руху»

Hyundai Kona 2020 року
Оновлений Hyundai Kona N Line 2020 року

На відміну від автомобілів з традиційною автоматичною коробкою передач, в автомобілях Hyundai з N DCT водій може відключити функцію «початку руху». Коли ця функція вимкнена і селектор вибору передачі знаходиться в положенні «D», автомобіль не почне автоматично повільно рушати з місця при відпусканні педалі гальма.

Режим «початку руху» можна активувати або деактивувати в налаштуваннях користувача.

Нова Kona N із N DCT також пропонує водіям можливість перемикатися в справжній ручний режим за допомогою підкермових перемикачів або ручки перемикання передач. Керуюча програма перешкоджатиме автоматичному перемиканню на підвищену передачу при досягненні межі обертів. Таким чином, ручне управління дозволяє водієві підтримувати високі оберти, коли це необхідно.

Враховуючи, що тізерна кампанія Hyundai Kona N набирає оберти, то офіційної презентації варто чекати вже незабаром. Проте враховуючи, що в Україні не представлена N-лінійка, поява «прокачаного» кросовера Hyundai в нашій країні малоймовірна.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Галерея Hyundai Kona N 2021 року:
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai

Додати свій коментар














Pin It on Pinterest