Hyundai представив нову платформу для електрокарів

Автор: Редакція | 03 Гру, 2020
Платформа Hyundai e-GMP

Альянс Hyundai та Kia провів онлайн-презентацію нової модульної платформи e-GMP, яка створюється спеціально для електромобілів.

Архітектура e-GMP дебютує у 2021 році разом із кросовером Ioniq 5 й у неї багато спільного з аналогічною розробкою Volkswagen MEB: батареї, що складаються з набраних модулів, можливість міняти колію та колісну базу, незалежна підвіска всіх коліс, задній привід в базі і повний в якості опції.




Проте, головна перевага e-GMP полягає в можливості зарядки 800-вольтним струмом потужністю до 350 кіловат. Для порівняння, машини на MEB підтримують зарядку струмом із напругою до 408 вольт. Завдяки цьому, корейські електромобілі зможуть заряджатися до 80% за 18 хвилин, а за 5 хвилин отримувати заряд на 100 кілометрів шляху.

Платформа Hyundai e-GMP
Платформа Hyundai e-GMP

Цікаво, що сам автомобіль працює на 240-вольтному струмі. Для зарядки від терміналу з напругою в 400 або 800 вольт в машинах буде встановлено окремий трансформатор. Нагадаємо, що робоча напруга більшості сучасних електрокарів дорівнює приблизно 400 вольт, однак усталеного стандарту в індустрії поки немає.

Платформа Hyundai e-GMP
Платформа Hyundai e-GMP

Потужність бортового зарядного пристрою, який перетворює змінний струм від побутової електромережі в постійний для батареї не повідомляється. Але відомо, що він буде двостороннім. Іншими словами, електромобілі зможуть бути джерелами живлення для побутових електроприладів.




У Hyundai запевняють, що вони стануть першою компанією, що почала серійне виробництво компактних осьових модулів, які суміщають в одному вузлі електродвигун, редуктор і керуючу електроніку. Самі мотори обіцяють бути з дуже високою частотою. Їхні ротори зможуть працювати на 20 тисячах оборотів у хвилину.

Платформа Hyundai e-GMP
Платформа Hyundai e-GMP

Корейці також запевняють, що їхній інноваційний привід на 5% економічніший за конкурентів, за рахунок використання карбіду кремнію в напівпровідниках інвертора.

Опціонний передній електромотор буде поєднуватися з редуктором, у якого є щось на зразок нейтральної передачі. Іншими словами, у повного приводу буде можливість механічного відключення, що також повинно позитивно позначитися на витраті електроенергії.

Платформа Hyundai e-GMP
Платформа Hyundai e-GMP

Мінімальна ємність батарей для електромобілів на e-GMP складе 50 кіловат-годин. Максимальна перевищить 100 кіловат-годин. При створенні архітектури конструктори орієнтувалися на запас ходу в 500 км на одному заряді за циклом WLTP.

Топові електромобілі на базі e-GMP зможуть розганятися до 100 км/год за 3,5 секунди. Максимальна потужність не повідомляється, але вона має бути істотно вищою за передбачену на платформі Volkswagen MEB (там 306 к.с.). Максимальна швидкість електромобілів Hyundai і Kia залишить 260 км/год.




Перші серійні машини на e-GMP з’являться наприкінці 2021 року. До 2025 року концерн Hyundai обіцяє випустити 23 електромобіля. Нова платформа буде використовуватися не тільки в масових електромобілях брендів Hyundai і Kia, але й в преміальних машинах Genesis.

Нещодавно Hyundai також анонсував найдоступніший кросовер, а до цього «засвітив» спортивні Tucson та Elantra.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.

Джерело: InsideEVs

Галерея платформи Hyundai e-GMP:
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai
Фотограф: Hyundai







Додати свій коментар














Pin It on Pinterest