Jeep Wrangler знову не пройшов краш-тест

Автор: Редакція | 03 Чер, 2022
Краш-тест Jeep Wrangler

Нове покоління позашляховика Jeep Wrangler знову перекинулось під час краш-тесту.

Два роки тому Jeep Wrangler модельного 2019 року провалив краш-тест IIHS (Insurance Institute for Highway Safety) при фронтальному ударі.

У 2020 році на краш-тесті актуальне покоління Jeep Wrangler перекинулось на пасажирську сторону при фронтальному ударі в перешкоду із невеликим перекриттям з боку водія.

Випробувачі з IIHS заявили, що схильність позашляховика до перевороту представляє потенційну небезпеку для пасажирів й може спричинити додаткові травми і загрозу викидання пасажирів із салону.

Виробник опротестував результати краш-тесту, стверджуючи, що «політ» автомобіля міг бути наслідком прорахунків в методиці. У відповідь експерти IIHS просто повторили тест, отримавши аналогічний результат.

Краш-тест 2022 року

Jeep Wrangler 2018 року

Минуло два роки й виробник знову повідомив, що вирішив проблему «за допомогою структурних модифікацій дизайну автомобіля».

Тим не менш, Jeep Wrangler модельного 2022 року знову перевернувся на останніх тестах IIHS.

Незрозуміло, які саме модифікації Jeep вніс до автомобіля модельного 2022 року, але зрозуміло, що це не спрацювало для зменшення ризику перекидання.

В IIHS знову заявили, що «конструктивні модифікації, зроблені виробником, не усунули проблему» для модельного 2022 року.

Цього року тестовим транспортним засобом був чотиридверний Wrangler 2022 року випуску зі знятим дахом, відкритими вікнами, але прикріпленими дверима.

Ось що трапилося з транспортним засобом під час краш-тесту:

«Каркас безпеки, що оточує водія, добре витримав удар. Ремені безпеки також ефективно контролювали рух манекена, хоча тест показав значний ризик травмування лівої ноги та стопи водія, а комбінована бічна подушка безпеки для голови та тулуба не спрацювала Однак перекидання на бік створює додатковий ризик травми, який виходить за рамки стандартних критеріїв, частково тому, що тест IIHS не включає манекен, який сидить на стороні пасажира», – сказано в заяві IIHS.

Однак, як зазначено у звіті, відкрита комплектація Wrangler створює для пасажирів більш високий ризик катапультування в такій аварії й підвищує ймовірність травм.

Оцінка безпеки Wrangler 2022 року «Marginal» у цій категорії краш-тестів означає, що позашляховик автоматично не потрапляє до переліку «Найкращих з безпеки», адже це вимагає мінімального рейтингу «Good» у краш-тесті (IIHS надає оцінки Good, Acceptable, Marginal та Poor).

До речі, попереднє покоління Wrangler модельного 2015 року не перекидалось в тому ж краш-тесті.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram, Facebook, Twitter та Google News.


Додати свій коментар










Pin It on Pinterest