Нове покоління Jeep Wrangler отримало занижені оцінки від американського Національного інституту дорожньої безпеки.
Цікаво, що це випробування зіткненнями було не першим для Jeep Wrangler нового покоління. Американський регулятор за підсумками декількох локальних тестів (проведених в тому числі і виробником – концерном FCA) раніше поставив позашляховику оцінку «добре», але після так званих «аудиторських випробувань» рейтинг машини знизився відразу на два щаблі – c Good до Marginal.
Проте при повторному фронтальному ударі в перешкоду з невеликим перекриттям з боку водія позашляховик просто перекинувся на пасажирську сторону. В офіційній заяві Інституту відзначається, що виробник заявив протест, стверджуючи, що «політ» автомобіля міг бути наслідком прорахунків в методиці, яку випробувачі використовують для розгону машини перед ударом. У відповідь експерти IIHS просто повторили тест, отримавши аналогічний результат.
Випробувачі заявили, що не дивлячись на цілком гідні показники Jeep Wrangler в інших дисциплінах (за винятком ефективності головної оптики) його схильність до перевороту представляє потенційну небезпеку для пасажирів. Перекидання може спричинити за собою додаткові травми і загрозу викидання пасажирів із салону. Окремо відзначено, що у випробуваннях брала участь версія позашляховика зі знімним дахом, яка в силу конструктивних особливостей не оснащується бічними подушками безпеки.
Варто нагадати, що офіційна оцінна шкала американського Національного інституту дорожньої безпеки стосовно краш-тестів чотирибальна: Good (добре), Acceptable (задовільно) Marginal (на межі) і Poor (погано). Крім того, IIHS періодично роздає найбезпечнішим автомобілів і «Великі призи» під назвою Top Safety Pick +.
Цього року також стало відомо, що виробник підготував гібридний Jeep, а також може створити конкурента для Suzuki Jimny.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Telegram та Google News.
Джерело: Motor1
Галерея краш-теста Jeep Wrangler JL: